دانشگاه اوکلند نیوزلند علاوه بر بهترین دانشگاه، بزرگترین دانشگاه کشور نیوزلند نیز به حساب می آید . دانشگاه اوکلند نیوزلند از مهمترین دانشگاه های کشور نیوزلند می باشد که در سال 1883 در شهر آوکلند تاسیس شد . دانشگاه اوکلند تنها دانشگاهی است که عضویت دانشگاه های گروه 21 را دارا می باشد . دانشگاه اوکلند نیوزلند در حال حاضر بیش از 40000 دانشجو از بیش از 90 کشور دنیا دارد و همچنین حدود 4500 کارمند که 2000 نفر از آنها کارمند بخش آکادمیک و 2500 نفر کارمند بخش عمومی می باشند . دانشگاه اوکلند 7 پردیس دارد که در نواحی محتلف اوکلند پراکنده می باشند . پردیس سیتی، پردیس اصلی دانشگاه اوکلند نیوزلند می باشد که در مرکز شهر اوکلند واقع شده و 160 هزار متر مربع مساحت دارد . دانشگاه اوکلند نیوزلند تمرکز بسیاری بر کیفیت و گزینش تمامی برنامه های درسی خود دارد .

دانشگاه اوکلند از لحاظ تحقیقاتی در نیوزلند همواره پیشرو بوده است. تا کنون 600 محقق فارغ التحصیل از دانشگاه اوکلند نیوزلند به عنوان محققین برتر جهانی شناخته شده اند. تحقیقات در اوکلند تا حدی است که دانشگاه اوکلند نیوزلند سالانه 100 میلیون دلار از تحقیقات خود، درآمد کسب می کند. این رقم بسیار بالایی است که نه تنها در نیوزلند بلکه در دانشگاه های استرالیا نیز دیده نمی شود.

برای اقامت و تابعیت در نیوزلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در نیوزلند ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه اوکلند نیوزلند به ارائه جامع ترین دوره های آموزشی و پژوهشی پرداخته و  اداره بیش از هشت دانشکده و دو مؤسسه تحقیقاتی بسیار بزرگ را نیز بر عهده دارد. اوکلند از فرصت های منحصر به فردی برای مطالعات میان رشته ای و مقاطع پیوسته برخوردار است.

دانشگاه اوکلند نیوزلندرتبه دانشگاه اوکلند

دانشگاه اوکلند تنها دانشگاهی در نیوزلند است که در میان 100 دانشگاه برتر جهانی قرار داده می شود. در رده بندی تایمز سال 2009، رتبه دانشگاه اوکلند در رتبه 61 جهانی قرار گرفت و در رده بندی شانگهای همان سال در رتبه 201 جهانی قرار گرفت. بر اساس آخرین رده‌بندی علمی دانشگاه‌های معتبر دنیا دانشگاه اوکلند نیوزلند در رتبه ۶۴ قرار دارد.

دانشگاه اوکلند نیوزلند  – دانشکده های دانشگاه اوکلند

برای تحصیل در نیوزلند در دانشگاه اوکلند نیوزلند دارای 8 دانشکده می باشد . دانشکده های دانشگاه اوکلند  شامل :

  • دانشکده هنر دانشگاه اوکلند نیوزلند

دانشکده هنر دانشگاه اوکلند نیوزلند، یکی از مراکز پژوهشی پیشروی جهان در رشته های علوم انسانی، زبان و علوم اجتماعی می باشد. این دانشکده  مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای خود را در زمینه های گوناگون مانند تاریخ، زبان اسپانیایی، فلسفه و انسان شناسی برگزار می کند.

در مقاله ” تحصیل در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

  • دانشکده اقتصاد و تجارت دانشگاه اوکلند نیوزلند

دانشکده اقتصاد و تجارت دانشگاه اوکلند نیوزلند خود را نسبت به پرورش فارغ التحصیلانی در سطح جهانی، و ارائه پژوهش و ایده های مورد نیاز برای پشتیبانی و رشد دانش اقتصاد در نیوزلند متعهد می داند.

  • دانشکده آموزش و پرورش دانشگاه اوکلند نیوزلند

دانشکده آموزش و پرورش دانشگاه اوکلند نیوزلند ، میزبان جدیدترین فعالیت های تخصصی و پژوهشی بوده و برنامه های نوین خود را  در مقطع کارشناسی تربیت معلم، مددکاری اجتماعی و خدمات انسانی ارائه می کند. طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی ارشد نیز در این دانشکده برگزار می شود. ارائه دوره های حرفه ای، مشاوره و خدمات پشتیبانی برای معلمان، مدارس، مدیران و کسانی که در زمینه خدمات اجتماعی فعالیت می کنند، از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

  • دانشکده مهندسی دانشگاه اوکلند نیوزلند

در دانشکده فنی و مهندسی اوکلند، رشته های تخصصی بسیاری ارائه می شود. این دانشکده در کنار رشته های رایجی مانند مهندسی عمران و محیط زیست و مهندسی مکانیک، به معرفی تخصص های جدیدی از قبیل نرم افزار، مکاترونیک و مهندسی بیومدیکال (پزشکی)، برای تأمین نیازهای متغیر جامعه پرداخته است.

  • دانشکده حقوق دانشگاه اوکلند نیوزلند

دانشکده حقوق دانشگاه اوکلند ، بزرگترین دانشکده حقوق در نیوزلند محسوب می شود، و به اعتبار خود برای ارائه دوره های مختلف از حقوق بازرگانی گرفته تا حقوق عمومی، از جمله حقوق بشر و حقوق محیط زیست افتخار می کند.

  • دانشکده پزشکی و علوم بهداشت دانشگاه اوکلند نیوزلند

دانشکده بهداشت وعلوم پزشکی دانشگاه اوکلند نیوزلند شامل دانشکده های پرستاری، داروسازی، بهداشت و درمان جامعه،  علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی می باشد. این دوره های در پردیس های گرافتون (Grafton) و تاماکی ( Tamaki)، دانشکده های بالینی شهر اوکلند، بیمارستان های میدلمور (Middlemore) و وایکاتو (Waikato) و دیگر مکان های بالینی در نورث لند (Northland) تدریس می شوند.

  • دانشکده علوم پایه دانشگاه اوکلند نیوزلند

در دانشکده علوم پایه دانشگاه اوکلند نیوزلند، طیف وسیعی از رشته های و تخصص ها در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. موضوع این رشته ها، بازتابی از نقش علم نظری و کاربردی و همچنین ماهیت دوره های میان رشته ای برای حل و فصل مشکلات و مسائل موجود در عرصه های علوم و تکنولوژی است.

  • دانشکده الهیات دانشگاه اوکلند نیوزلند
دانشگاه اوکلند نیوزلند
دانشگاه اوکلند نیوزلند

دانشگاه اوکلند نیوزلند  – پذیرش در دانشگاه اوکلند

در کشور نیوزلند دوره کارشناسی مانند کشور ایران 4 سال می باشد و زبان اصلی این کشور انگلیسی که باعث شده تحصیل هم در دانشگاه های نیوزلند به همین زبان باشد که نوعی مزیت است . هیئت علمی دانشگاه اوکلند نیوزلند  را در حدود ۲ هزار نفر از برجسته ترین پژوهشگران ، محققان ، و هنرمندان داخلی و بین المللی تشکیل می دهند . پذیرش در دانشگاه اوکلند ، امکان اخذ بورسیه های زیادی را فراهم می کند . از مزایای ارزشمند دانشگاه اوکلند این است که  شما به عنوان دانشجوی دانشگاه اوکلند نیوزلند این امکان را می یابید که در مدت تحصیل خود ، یک یا دو ترم مشمول تبادل دانشجو با دانشجویان دیگر از بیش از ۹۰ دانشگاه و از ۲۵ کشور شوید و تجربه بین المللی پیدا کنید .

دانشگاه اوکلند نیوزلند تا قبل از سال ۲۰۰۹ بدون برگزاری آزمون ورودی ، دانشجویان را می پذیرفت . اما بعد از این تا کنون کلیه دانشجویان ، اعم از داخلی و خارجی باید در آزمون ورودی شرکت کنند ، اما آزمون ورودی این دو دسته با هم تفاوت دارد . دانشجویان داخلی باید در آزمونی که به طور مخصوص NZQA  برای ایشان طراحی شده شرکت کنند در حالی که دانشجویان خارجی باید در کشور خود باید در آزمونی که از نظر علمی مشابه است شرکت نمایند . همچنین پذیرش در دانشگاه اوکلند مشروط به دارا بودن میزان زبان مورد نیاز برای رشته مورد تقاضا است لذا دانستن حدی از زبان انگلیسی از پیش شرط های ورود به دانشگاه اوکلند نیوزلند است که حداقل میزان لازم برای برخورداری از شرط برای دوره لیسانس داشتن حداقل آیلتس ۵٫۵ و برای فوق لیسانس آیلتس ۶٫۵ می باشد .

دانشگاه اوکلند نیوزلند  – خوابگاه دانشگاه اوکلند

جوامعی که در خوابگاه های این دانشکده گرد هم می آیند، تأثیر عمیقی در خاطره دانشجویان گذاشته و روابطی را برای آن ها به ارمغان می آورد که به اندازه یک عمر طول می کشد. اقامت در نیوزلند در خوابگاه دانشگاه اوکلند در تمامی پردیس ها وجود دارد. غذا، امکانات رفاهی، اجتماعی، درمانی، تفریحی و ورزشی از امکانات خوابگاه های اوکلند می باشند.

دانشگاه اوکلند نیوزلند  – زندگی در مرکز دانشگاه اوکلند

زندگی در مرکز دانشگاه اوکلند محیط فوق العاده ای برای تکمیل تحصیلات آکادمیک به شمار می رود. اقامت در مراکز مسکونی با پنج خوابگاه و چهار آپارتمان مجهز به وسایل پخت و پز، از مزایای زندگی در مرکز دانشگاه اوکلند نیوزلند محسوب می شود، دیگر امتیازات اقامت در نیوزلند و در این دانشکده عبارتند از:

  • زندگی دانشجویی فوق العاده
  • پشتیبانی شخصی و علمی
  • دوستی های مداوم، با مردم از سراسر جهان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به نیوزلند ” بیاندازید.

دانشگاه اوکلند نیوزلند  – هزینه های تحصیلی در دانشگاه اوکلند نیوزیلند

هزینه های تحصیلی در دانشگاه اوکلند نیوزیلند و یا تحصیل در نیوزلند به قرار زیر است:

  • هزینه تحصیل در رشته های هنر و علوم اجتماعی دانشگاه اوکلند نیوزیلند در حدود ۲۰ هزار دلار نیوزیلند برای هر سال است.
  • هزینه تحصیل در رشته های تجربی و مهندسی دانشگاه اوکلند نیوزیلند در حدود ۲۵ هزار دلار نیوزیلند برای هر سال است
  • هزینه تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه اوکلند نیوزیلند در حدود ۷۵ هزار دلار نیوزیلند برای هر سال می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
Call Now Button