دانشگاه اوپسالا سوئد (Uppsala University)

یکی از روش های مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل در سوئد می باشد . دانشگاه اوپسالا سوئد یکی از دانشگاه های پژوهشی واقع در شهر اوپسالا سوئد در کشور سوئد که در سال ۱۴۷۷ تاسیس شده است . دانشگاه اوپسالا سوئد قدیمی ترین دانشگاه در منطقه ی اسکاندیناوی محسوب می شود و به خاطر قدمت زیاد دانشگاه ، کلکسیون های مختلفی مانند سکه کابینه وجود دارد که متعلق به دانشگاه اوپسالا سوئد است . تاریخچه  دانشگاه اوپسالا و اعتبار علمی آن باعث شده است که در لیست بهترین دانشگاه های شمال اروپا قرار گیرد و همچنان در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا جایگاه خود را حفظ نموده است . در حال حاضر دانشگاه اوپسالا سوئد حدود ۲۵۰۰۰ دانشجو در دانشگاه اوپسالا سوئد مشغول تحصیل هستند که ۶۰۰۰ آنها را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند . طبق آمار منتشر شده اکثر دانشجویان خارجی که تقریبا ۶۹ درصد می باشد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتر به تحصیل می پردازند اما این آمار در کل دانشجویان متفاوت می باشد که ۴۴ درصد در POSTGRADUATE و ۵۶ درصد در مقطع کارشناسی دانشگاه اوپسالا سوئد مشغول تحصیل می باشند . دانشگاه اوپسالا سوئد دارای ۶۵۰۰ پرسنل بوده که از بین آنها ۱۸۰۰ نفر به عنوان اعضای هیئت علمی دانشگاه اوپسالا فعالیت میکنند. ۲۵ درصد از ۶۷۴ استاد تمام دانشگاه اوپسالا سوئد ، زن هستند . درامدهای دانشگاه اوپسالا سوئد در سال ۲۰۱۳، حدود ۹۰۰ میلیون دلار امریکا بوده است که ۳۰ درصد از آن صرف هزینه های آموزشی پیشرفته و پایه و ۶۶ درصد نیز صرف برنامه های پژوهشی و تحقیقاتی شده اشت .

در مقاله ” تحصیل در سوئد ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سوئد اطلاعات کسب کنید .

 

دانشگاه اوپسالا سوئد رنکینگ دانشگاه اوپسالا

رنکینگ دانشگاه اوپسالا  به این صورت است که دانشگاه اوپسالا سوئد در رتبه بندی جهانی سال 2014 در رتبه 60 قرار گرفته است.

دانشگاه اوپسالا سوئد دانشکده های دانشگاه اوپسالا

برای تحصیل در سوئد  می توانید در دانشگاه اوپسالا سوئد تحصیل کنید . دانشکده های دانشگاه اوپسالا  به شرح زیر است :

دانشگاه اوپسالا سوئد دارای ۶ دانشکده در علوم انسانی دانشگاه اوپسالا سوئد ، ۲ دانشکده در پزشکی دانشگاه اوپسالا سوئد و داروسازی دانشگاه اوپسالا سوئد و یک دانشکده در رشته های علوم طبیعی  و فنی دانشکده هنر دانشگاه اوپسالا سوئد می باشد . دانشکده های علوم انسانی دانشگاه اوپسالا سوئد به شرح زیر است :

  • دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه اوپسالا سوئد
  • دانشکده زبان دانشگاه اوپسالا سوئد
  • دانشکده الهیات دانشگاه اوپسالا سوئد
  • دانشکده حقوق دانشگاه اوپسالا سوئد
  • دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اوپسالا سوئد

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/06/Uppsala-University.mp4″]

دانشگاه اوپسالا سوئد – دپارتمان زبان های ایرانی دانشگاه اوپسالا

دپارتمان زبان های ایرانی دانشگاه اوپسالا سبب شده تا هر ساله، شماری از دانشجویان ایرانی مقطع دکترا به این دپارتمان مراجعه کنند و زیر نظر برترین‌های ادب پارسی در اروپا، که بعضاً غیر ایرانی هستند، به تحقیق و تحصیل مشغول شوند. علاوه بر این، با همکاری مراکز علمی داخل کشور نیز، فرصت‌های پژوهشی در اختیار اساتید زبان و ادب پارسی ایران نیز قرار می‌گیرد .در چند سال اخیر، اساتید ادب پارسی بسیاری از ایران در این دپارتمان، مشغول به تدریس و تحقیق شده‌اند. کنفرانس های زیادی درباره ادب و فرهنگ فارسی سالانه در دانشگاه اوپسالا سوئد برگزار میگردد و ایرانیان مقیم اروپا و حتی اساتید ایرانی زیادی در این همایش ها شرکت میکنند.

دانشگاه اوپسالا سوئد

دانشگاه اوپسالا سوئد

یکی از روش های مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سوئد ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه اوپسالا سوئد – معماری دانشگاه اوپسالا

معماری دانشگاه اوپسالا ، سازه های بسیار قدرتمندی داشته و بسیار زیبا می باشد و در غرب رودخانه زیبای فیرس قرار دارد.علاوه بر ساختمان اصلی بسیار با شکوه که در مرکز دانشگاه اوپسالا سوئد واقع شده است ، ساختمان های بسیاری در کمپوس دانشگاه قرار دارند که معماری کلاسیک آنها زبان زد خاص و عام شده است .

دانشگاه اوپسالا سوئد – بورسیه های دانشگاه اوپسالا سوئد

برای اقامت در سوئد از طریق تحصیل می توانید از بورسیه های دانشگاه اوپسالا استفاده کنید . دانشگاه اوپسالا سوئد ، فرصت های بورسیه و کمک هزینه تحصیلی متنوعی را در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار می دهد. بورسیه های دانشگاه اوپسالا سوئد را می توان از طریق بخش vacancy در سایت دانشگاه اوپسالا می توانید به فرصت های استخدامی دانشجویان دکترا و پسا دکترا مراجعه کنید و در جریان انواع رشته ها و تعداد دانشجویان و شرایط مربوطه قرار بگیرید. در این بخش همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، برای رشته های مختلف از بیو فناوری تا ارتباطات و داروسازی و سیستم های کنترل، فرصت های استخدام دانشجو ارائه شده است.

در بخش های مربوط به معرفی فرصت های استخدامی دانشجویان دکترا که با بورس و کمک هزینه ارائه می شود، اطلاعات عمومی زیر در دسترس است. این اطلاعات نشان می دهد که فرصت بورسیه برای دانشجویان دانشگاه اوپسالا سوئد دوره دکترا، ۴ ساله و تا ۵ سال قابل ارتقا خواهد بود. دانشجویان بیست درصد وقت خود را به تدریس خواهند پرداخت.

برای اقامت و تابعیت در سوئد روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سوئد ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه اوپسالا دانشگاهی است که به تنوع نژادی و فرهنگی و قومی علاقمند است و هیچ محدودیتی برای ارسال مدارک برای تحصیل در دانشگاه اوپسالا سوئد از سوی متقاضیان وجود ندارد. در فرصت های استخدامی که در سایت دانشگاه اوپسالا سوئد معرفی می شود،‌ بخش پرداخت، آغاز سال تحصیلی و هم چنین میزان ساعت کاری قید شده برای هر فرصت استخدامی را توجه کنید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئد به سه گروه ممتاز ، خوب و متوسط تقسیم می شود . در اد...

دانشگاه اومئو سوئد (Umea University) دانشگاه اومئو سوئد (Umea University)

دانشگاه اومئو سوئد، یک دانشگاه دولتی می باشد که در شهر اومئو سوئد در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده است ...

دانشگاه مید سوئیدن سوئد (Mid Sweden University) دانشگاه مید سوئیدن سوئد (Mid Sweden University)

دانشگاه مید سوئیدن سوئد (MIUN)، یکی از دانشگاه های دولتی کشور سوئد می باشد که در سال1993 میلادی ...

نظرات کاربران
راحله افضلی

سلام برای فرستادن مدرک جهت پذیرش چکار باید کرد؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم افضلی ، برای درخواست پذیرش شما باید تمامی مدارک مورد نیاز دانشگاه را برای دانشگاه ارسال فرمایید و بعد از حدود ۳ ماه پذیرش خودتان را دریافت کنید.درصورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید میتوانید همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۶ با شماره ۷۲۲۰۷ تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی آنلاین را پر کنید.

راحله افضلی

سلام برای فرستادن مدرک جهت پذیرش چکار باید کرد؟

سارا جوادی

با سلام سرکار خانم افضلی ، برای درخواست پذیرش شما باید تمامی مدارک مورد نیاز دانشگاه را برای دانشگاه ارسال فرمایید و بعد از حدود 3 ماه پذیرش خودتان را دریافت کنید.درصورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 72207 تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی آنلاین را پر کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button