دانشگاه اوتاگو نیوزلند (University of Otago)

دانشگاه اوتاگو نیوزلند اولین دانشگاه نیوزلند می باشد که در سال 1869 تاسیس شد . دانشگاه اوتاگو نیوزلند ، یک دانشگاه عمومی با چندین دانشکده است که در دانیدین (Dunedin) واقع شده است و محیطی تحقیقاتی برای آموزش فراهم می آورد که از شهرت بالایی برخوردار می باشد . در دانشگاه اوتاگو می توانید علوم پایه، علوم سلامت، رشته های انسانی و بازرگانی را برای تحصیل انتخاب نمایید . در دانشگاه اوتاگو نیوزلند سالن های کنفرانسی با مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا، کتابخانه ای که برنده جایزه شده، فضاهای تحصیل عالی و امکانات ورزشی فوق العاده از جمله یک استادیوم با استاندارد جهانی موجود می باشد . دانیدین تنها شهر حقیقی دانشگاهی در نیوزلند است که در آن یک جامعه دانشجویی فعال کانون آموزشی را احاطه کرده است. پردیس اصلی دانشگاه اوتاگو نیوزلند در شهر دانیدین، شهری مملو از فرهنگ و فرصت های یادگیری با جعیت 120000 نفر قرار دارد.

در مقاله ” مهاجرت در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت نیوزلند اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه اوتاگو نیوزلند – رتبه دانشگاه اوتوگا

رتبه دانشگاه اوتوگا به این صورت است که دانشگاه اوتوگا در رتبه بندی QS در سال 2014 دانشگاه اوتاگو نیوزلند رتبه 159 جهان را کسب کرد. در رتبه بندی جهانی QS در سال 2015 در خصوص رشته های تحصیلی، دو رشته از دانشگاه اوتاگو نیوزلند موفق به کسب رتبه در 50 رشته برتر (دندانپزشکی در رتبه هشتم و روانشناسی در رتبه سی و یکم) شدند و هفت رشته دیگر در بین 100 رشته برتر قرار گرفتند (تاریخ، زبان و ادبیات انگلیسی، فلسفه، جغرافیا و مطالعات محیطی، آموزش و مطالعات حقوقی) و 13 رشته دیگر در بین 200 رتبه برتر نیز وجود دارند.

دانشگاه اوتاگو نیوزلند – دانشکده های دانشگاه اوتاگو

برای اقامت در نیوزلند می توانید در یکی از دانشکده های دانشگاه اوتاگو تحصیل کنید . دانشگاه اوتاگو نیوزلند شامل دانشکده هایی می باشد ، دانشکده های دانشگاه اوتاگو شامل :

  1. دانشکده حسابداری دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  2. دانشکده تجارت دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  3. دانشکده اقتصاد دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  4. دانشکده تجارت بین الملل دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  5. دانشکده مدیریت دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  6. دانشکده بازاریابی دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  7. دانشکده توریسم دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  8. دانشکده کار آفرینی دانشگاه اوتاگو نیوزلند

دانشگاه اوتاگو نیوزلند بیش از 20 موسسه تحقیقاتی دارد. نام برخی از موسسات و مراکز تحقیقاتی دانشگاه اوتاگو نیوزلند در زیر فهرست شده است:

  • گروه تحقیقاتی اپیدمولوژی ایدز دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی بیوتکنیک دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی آزمایشگاهی ژنتیک دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • واحد تحقیقاتی سرطان دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی کاردیو اندو کرین دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی آمار و ریاضیات دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی بهداشت جهانی دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی تولید مثل و ژنومیک دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی کودک و خانواده دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی نورو اندو کرینولوژی دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی تغذیه، سلامت و بهداشت دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی کشاورزی، غذا و محیط زیست دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی پارچه و بافت دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • واحد تحقیقاتی پیشگیری از صدمات دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی سم شناسی دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • مرکز تحقیقاتی علوم اعصاب دانشگاه اوتاگو نیوزلند

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در نیوزلند مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در نیوزلند ” است .

دانشگاه اوتاگو نیوزلندپذیرش دانشگاه اوتاگو نیوزلند

برای تحصیل در نیوزلند می توانید در دانشگاه اوتاگو نیوزلند پذیرش شوید . پذیرش دانشگاه اوتاگو نیوزلند به این صورت است که دانشگاه اوتاگو نیوزلند قبل از تبدیل شدن به یک دانشکده وابسته به دانشگاه فدرال نیوزلند در سال 1874، فقط یک درجه را به الکساندر وات ویلیامسون اعطا نمود. با انحلال دانشگاه نیوزیلند در سال 1961 و تصویب قانون اصلاحیه دانشگاه اوتاگو در سال 1961، دانشگاه قدرت خود را برای اعطای درجه بدست آورد.

دانشگاه اوتاگو نیوزلند

دانشگاه اوتاگو نیوزلند

 

دانشگاه اوتاگو نیوزلند – بورسیه های تحصیلی دانشگاه اوتاگو

بیش از $ 15 میلیون دلار کمک هزینه تحصیلی به دانشجویانی تعلق می گیرد که در دانشگاه اوتاگو نیوزلند تحصیل می کنند و دانشجویان دانشگاه اوتاگو که در سایر مؤسسات در سراسر دنیا مشغول تحصیل هستند. بورسیه های تحصیلی دانشگاه اوتاگو به شرح زیر است :

  • بورسیه دکترای دانشگاه اوتاگو (بودجه دانشگاهی) که همرا 25.000 $ معافیت پرداخت شهریه به دانشجویان پایان نامه دکترا ارائه می شود.
  • بورسیه ویژه تحقیقات بهداشتی دانشگاه اوتاگو (بودجه دانشگاهی)که همرا 25.000 $ معافیت از پرداخت شهریه به دانشجویان پایان نامه دکترا ارائه می شود. بورسیه تحصیلی دکترای دانشگاه اوتاگو برای دانشجویان جزیره اقیانوس آرام (بودجه دانشگاهی) که همرا 25.000 $ معافیت از پرداخت شهریه به دانشجویان پایان نامه دکترا جزیره اقیانوس آرام ارائه می شود.
  • بورسیه کارشناسی ارشد پژوهش دانشجویان بین المللی دانشگاه اوتاگو (بودجه دانشگاهی) که همراه 13.000 $ معافیت از پرداخت شهریه به دانشجویان بین المللی پایان نامه کارشناسی ارشد ارائه می شود. بورسیه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اوتاگو شامل $ 10،000 شهریه دانشجویان است که به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ارائه می شود.
  • بورسیهNoni Wright (بودجه دانشگاهی) بودجه ای است که به حمایت از تحقیقات کارشناسی ارشد در مطالعات تئاتر اختصاص می یابد.
  • بورسیه کارشناسی ارشد  Dr Sulaiman Daud 125th Jubilee (بودجه دانشگاهی) :بورسیه تحصیلی است که به حمایت از دانشجویان مالزی اختصاص می یابد.
  • بورسیه تحصیلی فلسفه آلن ماسگریو (بودجه دانشگاهی) : این بورسیه تحصیلی به حمایت از دانشجویان بین المللی اختصاص دارد که در مقطع کارشناسی ارشد فلسفه تحصیل می کنند.
  • بنیاد خیریه دانشگاه اوتاگو برای بورسیه مالزی : این بورسیه شامل RM3، 000 برای هر دانشجوی مالزیایی است که به رفاه دانشجویان مالزیایی در اوتاگو اختصاص یافته است.
  • بورسیه های برنامه کمکی نیوزلند : این بورسیه ها به حمایت از دانشجویان کشورهای در حال توسعه برای تحصیل در دانشگاه های نیوزلند می پردازد.
  • بورسیه سفر انگوسراس در تاریخ (بودجه دانشگاهی) :  این شامل 1،000 $ برای حمایت از دانشجویان دکترا است که در رشته تاریخ تحصیل می کنند.
  • بورسیه دکترای پژوهش دانشجویان نیوزلند : این بورسیه تحصیلی به حمایت از دانشجویان بین المللی دکترا می پردازد که مایل به تحصیل در دانشگاه های نیوزلند هستند. بورسیه سفر شعبه اوتاگو برای اتحادیه زنان فارغ التحصیل نیوزلند این بورسیه شامل $ 2،500 برای کمک به زنان محصل در مقطع کارشناسی ارشد حاضر در اتحادیه است.بورسیه پژوهش انجمن حمایت از گیاهان نیوزلند این بورسیه شامل$3,000 است که به کارشناسی ارشد پژوهش در حوزه های مرتبط با انجمن حمایت از گیاهان نیوزلند اختصاص دارد.
  • بورسیه یادبود گوگل انتیا بروگ : استرالیا و نیوزلند : این بودجه به زنان در زمینه رایانه و فن آوری کمک می کند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در نیوزلند ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نیوزلند توضیح دادیم .

دانشگاه اوتاگو نیوزلند – خدمات دانشگاه اوتاگو

دانشگاه اوتاگو نیوزلند 10 کتابخانه دارد که 7 کتابخانه واقع در کمپس اصلی در دونیدین می باشد. علاوه بر 10 کتابخانه اصلی، یک کتابخانه تخصصی دندانپزشکی با 2000 جلد کتاب و یک کتابخانه تخصصی پزشکی با 150000 جلد کتاب نیز وجود دارد. تمامی کتابخانه ها مجهز به سیستم های بدون سیم هستند.خوابگاه برای دانشجویان مهیا می باشد. خدمات اجتماعی، رفاهی، درمانی، تفریحی ورزشی نیز در خوابگاه ها وجود دارد. برخی دیگر از خدمات دانشگاه اوتاگو عبارتند از: مراکز نگهداری از کودک، مشاوره و کاریابی، مرکز آی.تی…

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

بازار کار رشته زبان در نیوزلند بازار کار رشته زبان در نیوزلند

جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نی...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

نظرات کاربران
Call Now Button