دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان (Athens University of Economics and Business) AUEB

دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان ، از دانشگاه های برتر کشور یونان می باشد که تحصیلات آکادمیک کارشناسی را به همراه تحصیلات تکمیلی در زمینه های اقتصاد، اقتصاد بین الملل، اقتصاد اروپا، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، حسابداری و مالی، مدیریت، فناوری، اطلاع رسانی و آمار ارائه می دهد . دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان در سال ۱۹۲۰ تاسیس شده و در بین قدیمی ترین دانشگاه ها دارای رتبه سوم در موسسات آموزش عالی کشور یونان می باشد . بسیاری از ساختمان های دانشگاه در مرکز آتن در خیابان Patision در کنار دانشگاه فنی ملی آتن و موزه ملی باستان شناسی واقع شده است . دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن تنها در یک رشته کسب و کار و تجارت محور بود اما پس از سالها به تدریج افزایش تعداد برنامه ها برای دانشجویان موجب شد که امروزه ۸ بخش جداگانه که در کارشناسی، کارشناسی ارشد و مقطع دکترا، برنامه های آموزشی ارائه دهند ، با دوره های ۵ ساله پیوسته کارشناسی ارشد و همچنین امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد .

یکی از روش های مهاجرت به یونان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به یونان” اطلاعات کسب کنید .

هدف دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان ، ایجاد تفکر فردی و تفکر انتقادی می باشد که در دنیای تجاری امروز به سرعت در حال رشد و پیشرفت است، بنابراین یک برنامه آموزشی متعادل در زمینه‌های آموزشی مختلف وجود دارد. تحقیقات علمی گسترده هم در دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان ، مانند دیگر دانشگاه‌ های برتر جهان از اهمیت بالایی برخوردار است. این تحقیقات در سطح بین‌المللی و در ارتباط و رقابت با دیگر دانشگاه‌های برتر اروپا و آمریکای شمالی و دیگر نقاط جهان قرار دارد.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در یونان” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در یونان توضیح دادیم .

دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان – رتبه بندی دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن

دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن رتبه بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان

دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان

در مقاله ” اقامت در یونان” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت یونان اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان – هزینه تحصیل در دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان

هزینه تحصیل در دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن یونان به این صورت است که دانشجویان یونانی و اتباع اتحادیه اروپا برای تحصیل در یونان نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند ، اما دانشجویانی که از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا اقدام می کنند می بایست شهریه پرداخت نمایند و این هزینه را می توان به طور معمول در اکثر دانشگاه های یونان سالیانه برابر با ۱۵۰۰ یورو در نظر گرفت ، که این رقم در مقایسه با کشورهای جنوب اروپا مانند ایتالیا و اسپانیا و پرتغال که تقریبا سالی ۵ هزار یورو هزینه دارند تقربیا یک سوم می باشد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به یونان مهاجرت به یونان

مهاجرت به یونان و روش های اقامت در یونان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. مهاجرت به یونا...

تحصیل در رشته پرستاری یونان تحصیل در رشته پرستاری یونان

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری یونان می باش...

خرید ملک در یونان خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان یکی از روش هایی است که متقاضیان مهاجرت به این کشور، می توانند با شرایط ویژ...

نظرات کاربران
Call Now Button