دانشگاه اروپایی سوئیس (European University)

دانشگاه اروپایی سوئیس یک مدرسه عالی بازرگانی با چند دانشکده می باشد که پایگاه های مرکزی آن در سوئیس واقع شده است. دانشکده های دانشگاه اروپایی سوئیس در شهر ژنو و مونترو سوئیس ، در شهر بارسلونا اسپانیا و مونیخ آلمان قرار گرفته اند و تاسیسات اجرایی آن نیزدر یورن سوئیس فعال است . دانشگاه اروپایی سوئیس در سال 1973 توسط خاویر نیبردینگ در آنتورپ و در سال 1982 توسط دومینیک ژوزو در بروکسل تاسیس شد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سوئیس ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه اروپایی سوئیس  – رتبه بندی دانشگاه اروپایی سوئیس

دانشگاه اروپایی سوئیس در سال ۲۰۱۵، در رتبه بندی Quacquarelli SYMONDS عنوان دوم را در میان ۴۶ دانشگاه کسب کرد. این مورد به عنوان بهترین ROI برای برنامه‌های MBA اروپا لحاظ می‌شود. متوسط حقوق هر فرد پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه کسب و کار اتحادیه اروپا در  سوئیس ۱۳۸٪ است. این برنامه دومین و کمترین هزینه پرداختی با متوسط دوره بازپرداخت ۲۳ ماهه است.

براساس گزارش QS Global 200 Business Schools Report به تاریخ ۲۰۱۳/۱۴، دانشگاه کسب و کار اتحادیه اروپا به عنوان سومین مرکز سوئیس بوده و در رتبه بندی دانشگاهی پشت مراکزی نظیرIMD و دانشگاه سنت گالن قرار گرفته‌است. در این رتبه بندی دورنمایی از دانشگاه‌های کسب و کار منتخب بیش از ۲۰۰۰ کارفرما ارائه می‌شود که شدیداً فارغ التحصیلان دوره‌های مدیریت اجرایی (MBA) را استخدام می‌کنند. در گزارش QS به تاریخ ۲۰۱۳/۲۰۱۴، دانشگاه‌های اتحادیه اروپا از اسپانیا، سوئیس، آلمان و در موقعیت ۳۳ قرار گرفته‌اند. رتبه بندی دانشگاه اروپایی سوئیسدر سال ۲۰۱۳، توانست در رتبه ۸ لیست QS Top MBA در بخش زنان در Global 200 Business Schools قرار گیرد. دانشگاه اروپایی درگزارش QS سال ۲۰۱۱، دانشگاه‌های کسب و کار اتحادیه اروپا در کشورهای اسپانیا، سوئیس، آلمان در رتبه ۳۹ قرار گرفتند. در سال ۲۰۱۱، مجله سرمایه (Capital Magazine)، دانشگاه کسب و کار اتحادیه اروپا را به عنوان ششمین دانشگاه برتر جهان در بخش برخورداری از دانشجویان خانم انتخاب کرد. در سال ۲۰۱۰، دانشگاه کسب و کار اتحادیه اروپا در میان ۵۰ دانشگاه برتر مدیریت اجرایی از نظر برخورداری از محیط اجتماعی دوستانه بین‌المللی قرار گرفت.

دانشگاه اروپایی سوئیس  – دانشکده های دانشگاه اروپایی سوئیس

دانشکده‌های دانشگاه اروپایی سوئیس در ژنو، مونترو، مونیخ و بارسلونا واقع شده و در سراسر جهان موسسات آموزشی شریک دارد.  برنامه درسی تمام دانشکده‌ها یکسان بوده و برای انتقال بهتر دانشجویان بین کشورهای مختلف به زبان انگلیسی تدریس می‌شود.  این دانشکده ها عبارتند از :

  • دانشکده ژنو دانشگاه اروپایی سوئیس  با دریاچه ژنو پنج دقیقه و با رشته کوه های آلپ واقع در مرز فرانسه و سوئیس تنها چند کیلومتر فاصله دارد. دفاتر سازمان ملل و سازمان تجارت جهانی در ژنو واقع شده‌است. این دانشکده همچنین از اینترنت WiFi و مرکز رایانه و کتابخانه برخوردار است.
  • دانشکده مونترو در مرکز شهر قرار گرفته است . این شهر بیشتر به فستیوال موسیقی جاز خود مشهور است. این دانشکده دانشگاه اروپایی سوئیس از شبکه WiFi و مرکز رایانه برخوردار است.
  • دانشکده مونیخ دانشگاه اروپایی سوئیس در نزدیکی مرکز شهر باواریا، پایتخت منطقه آلمان جنوبی واقع شده‌است. دوره‌های آموزشی با استفاده از امکانات پیشرفته تدریس می‌شود. اینترنت WiFi و مراکز رایانه با دسترسی مستقیم به ProQuest دراختیار دانشجویان است .
  • دانشکده بارسلونا دانشگاه اروپایی سوئیس در لابونانووا و در فاصله ده دقیقه‌ای از مرکز شهر واقع شده‌است. تمام کلاس‌های این دانشکده به تخته‌های هوشمند مجهز است، دانشکده به اینترنت WiFi، مراکز رایانه و کتابخانه الکترونیکی ProQuest مجهز است.

یکی از روش های مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سوئیس ” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه اروپایی سوئیس

دانشگاه اروپایی سوئیس

دانشگاه اروپایی سوئیس  – دوره های آموزشی دانشگاه اروپایی سوئیس

دوره های آموزشی دانشگاه اروپایی سوئیس به این صورت است که دانشگاه اروپایی سوئیس دوره‌های آموزش بازرگانی خود را در سطوح گوناگون از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مدیریت بازرگانی (BBA ، MBA و DBA ) به زبان انگلیسی ارائه می کند . دوره‌های آموزشی کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های گوناگونی شامل ارتباطات و روابط عمومی، تفریح و گردشگری، روابط بین‌الملل، مدیریت ورزشی ، کسب و کار و طراحی، مدیریت کسب و کار خانوادگی، تأمین مالی کسب و کار، رسانه‌های دیجیتال، مدیریت بازرگانی (MBA)، بازرگانی بین‌الملل، بازاریابی بین‌الملل، بانکداری جهانی و امور مالی، کارآفرینی، رهبری، تجارت الکترونیکی، منابع انسانی و مدیریت اعتبار را شامل می‌شود . دانشگاه اروپایی سوئیس برنامه‌های درسی مدیریت اجرایی (EBBA)، مدرک کارشناسی ارشد آنلاین در رشته تجارت بین‌الملل و برنامه دکتری در رشته مدیریت بازرگانی را نیز ارائه می‌کند .

برای اقامت و تابعیت در سوئیس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سوئیس  ” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه اروپایی سوئیس با همکاری کالج نیکولز در ماساچوست (آمریکا)، کالج چارلستون در کارولینای جنوبی (آمریکا) دانشگاه بین‌المللی شیناواترا در بانکوک (تایلند) دوره‌های آموزشی مشترک دو مدرکه ارائه می‌کند. دانشگاه اروپایی سوئیس همچنین در سال ۲۰۱۳ از سوی سازمان تأیید صلاحیت مالزی (MQA) صلاحیت مشروط را برای همکاری با کالج جسلتون (مالزی) برای برگزاری دوره مشترک BBA کسب کرد. این دانشگاه دوره‌های مشترک را با دانشکده‌های بازرگانی در جنوب شرق آسیا و روسیه برگزار کرده است و دانشجویان را به شرکت در دوره‌ های آموزشی تبادلی تشویق می‌کند که در دانشکده‌های اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلیس، اتریش، قزاقستان، سوریه، تایوان، چین، مالزی و سنگاپور برگزار می‌شود.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئیس نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئیس

کشور سوئیس ، کشوری در اروپای غربی می باشد که از شمال با آلمان ، از شرق با اتریش و لیختن اشتای...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سوئیس دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سوئیس

برای مهاجرت به سوئیس روش های متفاوتی وجود دارد . در مقالات پیشین درباره دانشگاه های سوئیس ت...

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئیس دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئیس

برای مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل می توانید در دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در سوئیس ...

نظرات کاربران
Call Now Button