دانشگاه اراسموس روترام هلند (Erasmus Rotterdam University of the Netherlands)

دانشگاه اراسموس روترام هلند یک دانشگاه بین المللی با رتبه بندی بسیار بالا می باشد که در سال ۱۹۱۳ در شهر پت از روتردام تاسیس شده است که در حال حاضر یکی از بزرگترین دانشگاه های هلند با جمعیت دانشجویی ۲۳۰۰۰ و یک جامعه پژوهشی در حدود ۱۴۰۰ نفر است . واژه اراسموس از نام «اراسموس» ، انسان شناس و متعهد متولد روتردام گرفته شده است که کیفیت تحقیق در آن از نظر موقعیت در رتبه ۱۰۰ در رده بندی دانشگاه های برتر قرار دارد .در محیط پر جنب و جوش مدرن، دانشجویان و دانشمندان بیش از ۱۰۰ ملیت به طور مداوم تشویق می شوند که استعدادهای خود را توسعه داده و جایگاه خود را در دانشگاه اراسموس روترام هلند بدست آورند .

دانشگاه اراسموس روتردام ، ۴ حوزه علمی گسترده با تمرکز بر سلامت، ثروت، حکومت و فرهنگ دارد. در دانشگاه اراسموس روترام هلند دانشجویان در یک محیط کاملا بین‌المللی که هم استاد و هم دانشجو از کشورهای مختلف حضور دارند درس می‌خوانند. در سطح کارشناسی، اغلب برنامه‌ریزی‌ها بر اساس تدریس به زبان هلندی است، اما یک سری برنامه‌های بین‌المللی طراحی‌شده هم برای تدریس به زبان انگلیسی وجود دارند که دانشجویان را برای مشاغل بین‌المللی در حوزه‌های کسب و کار، ارتباطات و رسانه  آماده‌ می‌کنند. حدود ۴۰ درصد دانشجویان دانشگاه اراسموس روترام هلند را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در هلند ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در هلند” است .

تدریس برنامه‌ها در اغلب مدارج بالاتر مثل کارشناسی ارشد پژوهش‌محور، کارشناسی ارشد آموزش‌محور، تحقیقات و دکترا در دانشگاه اراسموس روتردام به زبان انگلیسی است. دانشگاه اراسموس روترام هلند چهار پردیس دانشگاهی دارد. البته اغلب امکانات در پردیس وودستاین (Campus Woudestein) واقع شده‌اند که به «قلب دانشگاه» هم معروف است. همچنین در پردیس دانشگاه یک مرکز فرهنگی شامل سالن تئاتر و محوطه نمایشگاهی وجود دارد. دانشجویان در شهر روتردام یک اقلیت خاص به شمار می‌آیند و بسیاری از کارفرمایان چندملیتی مستقر در شهر برای استخدام فارغ‌التحصیلان بااستعداد به دانشگاه چشم دوخته‌اند.

دانشگاه اراسموس روترام هلند در ۷ دانشکده و ۲ مؤسسه در زمینه چالش های اجتماعی جهانی در زمینه های زیر فعالیت می کنند:

  • سلامتی
  • ثروت
  • حکومت
  • فرهنگ
دانشگاه اراسموس روترام هلند

دانشگاه اراسموس روترام هلند

در مقاله “ تحصیل در هلند” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در هلند اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه اراسموس روترام هلند  – هزینه تحصیل در دانشگاه اراسموس روتردام

هزینه تحصیل در دانشگاه اراسموس روتردام  به شرح زیر می باشد :

هزینه مقطع لیسانس دانشگاه اراسموس روترام هلند برای دانشجویان اروپایی (اتحادیه اروپا) یا اروپای اقتصادی (EEA) تقریبا ۲۰۰۰ یورو هزینه دارد و تقریبا ۷۹۰۰ یورو برای دانشجویان از برنامه های کارشناسی سایر نقاط جهان. هزینه دوره کارشناسی فلسفه  حدود ۲.۰۰۶ یورو می باشد .

برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه اراسموس روترام هلند

پژوهشگر اقتصاد، (کارشناسی ارشد)۱۲.۰۰۰ یورو
کارشناسی ارشد بازرگانی، هزینه ۲ سال: ۳۳۷۵۰ یورو.
فلسفه کارشناسی ارشد: ۲.۰۰۶ یورو

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به هلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله “ مهاجرت به هلند” بیاندازید.

دانشگاه اراسموس روترام هلند  – رتبه بندی دانشگاه اراسموس روتردام

دانشگاه اراسموس روتردام به طور مداوم در دو درصد از بهترین دانشگاه های جهان رتبه بندی شده است. رتبه بندی دانشگاه اراسموس روتردام (در رشته موضوع اقتصاد / اقتصاد سنجی) به شرح زیر است:

 سالدر هلنددر اروپادر جهان
۲۰۱۸۳۱۴۵۰

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
زبان رسمی کشور هلند زبان رسمی کشور هلند

کشور هلند کشوری کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با 16.5 میلیون نفر جمعیت می ...

مهاجرت کاری هلند مهاجرت کاری هلند

مهاجرت کاری هلند یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب خود نموده ...

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در هلند

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری هلند همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. چه آنها که ...

نظرات کاربران
Call Now Button