دانشگاه اتوش لورند مجارستان (Etvos Lorand University)

از روش های مهاجرت به مجارستان امروزه ، تحصیل در مجارستان می باشد . کشور مجارستان دارای معادن بسیار غنی که در حال بهره وری می باشد کشف شده است .  شما برای تحصیل در مجارستان می توانید در دانشگاه اتوش لورند تحصیل کنید . دانشگاه اتوش لورند در سال 1635 در Nagyszombat توسط اسقف اعظم پیتر پازمانی تاسیس شد .در این زمان دانشگاه اتوش لورند فقط به حالت دو کالج (دانشکده هنر و دانشکده الهیات) بود و دانشکده حقوق دانشگاه اتوش لورند در سال 1667 و دانشکده پزشکی دانشگاه اتوش لورند در سال 1769 تاسیس گردید .پس از انحلال فرقه ی عیسویون دانشگاه به بوداپست انتقال یافت و در سال 1777 هیئت موسس محل نهایی دانشگاه در جایگاه امروزی تعیین کردند . زبان انگلیسی تا سال 1844 هنگامی که زبان مجاری به عنوان زبان رسمی معرفی شود، تدریس می شد .

نام دانشگاه اتوش لورند ، تا سال ۱۹۲۱ دانشگاه بوداپست (Budapesti Tudományegyetem) نام گذاری شده بود.بخش علوم زیستی فعالیت خود را در سال ۱۹۴۹ آغاز کرد و دانشگاه نام خود را به مناسبت تقدیر از فیزیکدان برجسته مجاری لوراند ایتوویوس در سال ۱۹۵۰ اتوش لوراند نهاد. دانشگاه اتوش لورند در شهر بوداپست مجارستان قدیمی ترین دانشگاه در مجارستان با هشت دانشکده می باشد. دانشکده علوم اجتماعی پیشرو در علوم اجتماعی و زبان های خارجی است و در حدود ۱۰۰ هیات علمی در محدوده وسیعی از زمینه های تحقیقاتی در علوم اجتماعی مانند جامعه شناسی ، روانشناسی اجتماعی ، مردم شناسی فرهنگی ، علوم سیاسی ، مطالعات بین المللی ، اجتماعی ، سیاست کار و اجتماعی فعالیت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مجارستان می توانید مقاله ” تحصیل در مجارستان ” را مطالعه فرمایید .

در دانشگاه اتوش لورند رشته زبان فارسی و ایران شناسی نیز تدریس می گردد. دانشکده روانشناسی دانشگاه اتوش لورند یکی از معتبرترین دانشکده های دانشگاه اتوش لورند است که دارای ۱۸۰۰ هیئت علمی و ۱۲۰۰۰ دانشجو می باشد.اگر شما در رشته روانشناسی علاقمند هستید ، احتمالا در مورد Lipót Szondi ، که نظریه غریزه را مطرح کرده و مخترع آزمون معروف Szondi بوده راشنیده اید و همچنین احتمالا نامهای دانشمندان برجسته در علم روانشناسی مانند Lajos Kardos که با Gestalt یا Mihály Bálint در روان درمانی مدرن پیشگام بوده اند را شنیده اید.

دانشگاه اتوش لورند مجارستان از دانشجویان خارجی برای برنامه های سه ساله مقطع کارشناسی و برنامه دو ساله فوق لیسانس استقبال می کند. همچنین دانشگاه اتوش لورند در شهر بوداپست مجارستان ارتباطات بسیار خوبی با دانشگاه های معتبر آمریکا نظیر کالیفرنیا و ویسکانسین دارد .  دانشکده جامعه شناسی دانشگاه اتوش لورند مجارستان یکی از پنج دانشکده و قدیمی ترین و برجسته ترین دانشکده جامعه شناسی در کشور مجارستان است. بسیاری از اعضای هیئت علمی دارای تجربه گسترده ای از تدریس و پژوهش در کشورهای انگلیسی زبان دارند و ارتباط نزدیک با اساتید دیگر خارج از کشور دارند و این بدان معناست که برنامه های آموزشی دارای استاندارد بالای بین المللی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مجارستان شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مجارستان ” بیاندازید.

دانشگاه اتوش لورند مجارستان رشته های تحصیلی در دانشگاه اتوش لورند مجارستان

برای تحصیل در مجارستان می توانید در  یکی از رشته های دانشگاه اتوش لورند مجارستان تحصیل کنید . دانشگاه اتوش لورند مجارستان دارای رشته های علوم انسانی است و در این رشته ها صاحب نام است. رشته های تحصیلی در دانشگاه اتوش لورند مجارستان شامل :

  • رشته روانشناسی دانشگاه اتوش لورند مجارستان
  • رشته زیست شناسی دانشگاه اتوش لورند مجارستان
  • رشته ادبیات دانشگاه اتوش لورند مجارستان
  • رشته زبان شناسی دانشگاه اتوش لورند مجارستان
دانشگاه اتوش لورند مجارستان

دانشگاه اتوش لورند مجارستان

دانشگاه اتوش لورند در شهر بوداپست مجارستان دارای مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا است و زبان تدریس انگلیسی و مجاری می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت مجارستان مقاله ” اقامت در مجارستان ” را مطالعه بفرمایید .

دانشگاه اتوش لورند مجارستان شهریه دانشگاه اتوش لورند مجارستان

برای اخذ اقامت در مجارستان می توان در دانشگاه اتوش لورند مجارستان ادامه تحصیل داد . شهریه دانشگاه اتوش لورند مجارستان شامل :

  • شهریه سالیانه دوره پیش دانشگاهی دانشگاه اتوش لورند در شهر بوداپست مجارستان ۵۰۰۰-۳۲۰۰ یورو
  • شهریه کارشناسی دانشگاه اتوش لورند در شهر بوداپست مجارستان ۸۴۰۰-۵۰۰۰ یورو
  • شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه اتوش لورند در شهر بوداپست مجارستان ۱۰۰۰۰-۶۰۰۰ یورو
  • شهریه دکترا دانشگاه اتوش لورند در شهر بوداپست مجارستان ۱۱۰۰۰-۹۰۰۰ یورو

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

1/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مجارستان دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در مجارستان

تحصیل در مجارستان در گروه های پزشکی از قبیل پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی جز پرطرفدارترین ...

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان

امروزه اغلب دانشجویان تمایل به ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی و پیشرفته دارند که مدرک تحصی...

کالج زبان اسپانیایی در مجارستان کالج زبان اسپانیایی در مجارستان

کالج زبان اسپانیایی در مجارستان امروزه یکی از مهم ترین موارد مورد نیاز و ضروری ترین مدرک اخ...

نظرات کاربران
Call Now Button