دانشگاه ابیدو اسپانیا (Universidad de Abidou)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه ابیدو اسپانیا توضیح دهیم . همانطور که می دانید یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل می باشد . یکی از روش های تحصیل در اسپانیا ، تحصیل در دانشگاه ابیدو اسپانیا می باشد . شما می توانید درباره دیگر دانشگاه های اسپانیا در مقالات دیگر به طور مفصل اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه ابیدو در سال ۱۶۰۸ تاسیس شده است که دانشگاه ابیدو اسپانیا متوسط با بیش از ۲۳۰۰۰ دانشجو، ۲۱۰۰ سخنران و ۱۰۰۰ نفر کارمندان اداری دارد. پیشنهاد تحصیلی آن شامل مدارک دانشگاهی در تمام شاخه های دانش از جمله ۵۱ برنامه کارشناسی، ۴۹ مدرک کارشناسی ارشد و ۲۴ برنامه دکترا است . دانشگاه ابیدو اسپانیا همچنین ۱۴ درجه تحصیلی از طریق زبان انگلیسی تدریس می کند زیرا سالانه ۱۱۰۰ دانشجوی خارجی را ثبت نام می نماید . دانشگاه ابیدو اسپانیا طیف گسترده ای از دوره کارشناسی ارشد مطابق با آموزش عالی اروپا  در تمام شاخه های دانش و برنامه های تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . آموزش در ۷ محوطه دانشگاهی در منطقه مرکزی آستوریاس گسترش می یابد .

هر ساله دانشگاه ابیدو اسپانیا بیش از یک هزار دانشجوی خارجی را ثبت نام می کند. دانشگاه ابیدو اسپانیا یک مقصد محبوب و ارزشمند برای دانشجویان بین المللی می باشد، و این به دلیل اعتبار علمی و موقعیت مکانی ای است که در قلمرو آستریاس قرار دارد . دانشگاه ابیدو اسپانیا برای ساده تر کردن روند ایجاد پرونده های حقوقی و تحصیلی و کمک به دانشجویان خارجی، شبکه وسیعی از خدمات را  فراهم می کند.

دانشگاه ابیدو اسپانیا  – تحصیل در دانشگاه ابیدو اسپانیا

در این قسمت می خواهیم درباره تحصیل در دانشگاه ابیدو توضیح دهیم . تمامی دوره های ارائه شده جهت تحصیل در اسپانیا در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه ابیدو مطابق با استاندارد های دانشگاه های بین المللی می باشد. برای گذراندن تحصیلات تکمیلی خود در مقطع دانشگاه نیز باید مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد معتبر داشته باشید علاوه بر این مدرک شما باید با EHEA دانشگاه ابیدو معادل سازی شود. قبل از پذیرش در این دانشگاه باید مصاحبه ورودی نیز که توسط کمیته ای از همین دانشگاه برگزار می شود را نیز بگذرانید و در صورت تایید قادر به ادامه تحصیل در دانشگاه ابیدو خواهید بود.

در دانشگاه ابیدو برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد و دکتری نیاز به داشتن مدرک کارشناسی در رشته مورد نظر است. مدرک کارشناسی شما باید از یکی از دانشگاه های اسپانیا و یا از دانشگاه های سایر کشور هایی که مورد تایید دانشگاه ابیدو است، باشد. در صورتیکه مدرک کارشناسی شما و نمراتتان مورد تایید دانشگاه های اسپانیا قرار گرفت می توانید برای تحصیلات تکمیلی اقدام کنید.

دانشگاه ابیدو اسپانیا  – پذیرش در دانشگاه ابیدو اسپانیا

در این قسمت می خواهیم درباره پذیرش در دانشگاه ابیدو توضیح دهیم . اداره روابط بین الملل اطلاعات و پشتیبانی لازم برای تکمیل تمام مدارک تحصیلی را فراهم می کند و تطبیق پذیری دانشجویان را تسهیل می کند. دانشگاه ابیدو دارای یک شبکه از شرکای معتبر در سطح جهانی می باشد و در حال حاضر عضو گروه G9 از دانشگاه های اسپانیایی است. در مورد تحقیقات، دانشگاه دارای گروه های پیشرو در زمینه های مختلف دانش (از جمله علوم انسانی، آموزش و پرورش و علوم اجتماعی) است و در حال حاضر 500 قرارداد با شرکت ها دارد. در سال 2009، دانشگاه ابیدو یکی از 9 انستیتویی است که توسط وزارت آموزش و پرورش اسپانیایی، برتری بین المللی محوطه دانشگاه را کسب کرده است. دانشگاه ابیدو تنها موسسه آموزش عالی در منطقه آستوریاس است و دارای نفوذ و تعهد قوی بر روی منطقه است.

دانشگاه ابیدو اسپانیا

دانشگاه ابیدو اسپانیا

دانشگاه ابیدو اسپانیا  – دوره های دانشگاه ابیدو اسپانیا

دوره های دانشگاه ابیدو به این صورت است که علاوه بر دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه ابیدو دوره های فنی حرفه ای نیز برگزار می کند که پس از اتمام این دوره های تخصصی فرد گواهی نامه بین المللی از سمت دانشگاه دریافت می کند. تمرکز این دوره ها بیشتر بر روی یادگیری عملی و حرفه ای تخصص مربوطه می باشد و در کنار آن نیز علم تئوریک به دانش پذیر تدریس می شود. برای گذراندن برخی از این دوره ها به داشتن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد نیاز است. افرادی که برای دنبال کردن حرفه تخصصی خود خواهان شرکت در دوره ها هستند اما مدرک تحصیلی ندارند، می توانند بدون مدرک دانشگاهی وارد دانشگاه ابیدو شوند و بعد از اتمام دوره ها گواهینامه بین المللی کسب کنند.

دانشگاه ابیدو دارای ۱۶ دانشکده و چهار نهاد وابسته و دانشکده فنی و حرفه ای فیزیک و پزشکی ورزشی می باشد . علاوه بر این، مرکز بین المللی مطالعات فوق لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد و دکترا را مدیریت می کند.  همچنین، موسسه علمی دارای امکانات ورزشی کامل و امکانات مدرن و مرمت شده برای دانشجویان، استادان و پرسنل اداری و خدماتی است. بخش های دانشگاه ابیدو اسپانیا شامل:

  • علوم تجربی
  • علوم بهداشتی
  • مهندسی
  • علوم اجتماعی و حقوق
  • علوم انسانی

دانشگاه ابیدو اسپانیا در رتبه برترین دانشگاه های دنیا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه ابیدو اسپانیا در رتبه بندی خوب وزارت علوم ایران قرار گرفته است،

  گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در اسپانیا تحصیل در اسپانیا

امروزه افراد بسیاری برای ادامه تحصیل کشور اسپانیا را انتخاب می کنند. کشور اسپانیا در چند س...

مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا بر اساس سیستم اخذ ویزا انجام می شود. این سیستم برای کشورهایی که با اسپانی...

تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل پزشکی در اسپانیا

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا تحصیل در اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا در رشته ه...

نظرات کاربران
Call Now Button