دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه (American University of Paris)

دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه یک موسسه خصوصی می باشد که در محیط شهری کلان شهر پاریس در سال 1962 به عنوان کالج هنری لیبرال تاسیس شد . دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه یک تجربه یادگیری محور، کارآفرین و دانشجو محور را برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم می نماید . دانشگاه آمریکایی پاریس توسط کمیسیون ایالت های میانه در مورد آموزش عالی دارای اعتبار است و به رسمیت شناخته شده است . دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه یک موسسه آموزش عالی بسیار کوچک است به طوری که محدوده ی ثبت نام دانشگاه 1000-1.999 دانشجو می باشد . دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه از یک تقویم آموزش مبتنی بر ترم استفاده می کند . هزینه تحصیل در فرانسه و شهریه در دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه 33.731 دلار می باشد .

هدف دانشگاه آمریکایی پاریس آموزش فارغ التحصیلان برای برقراری ارتباط موثر در دنیای بسیاری از زبان ها است خواندن خوب، گوش دادن به دقت و نوشتن هوشمندانه، برای تبدیل شدن به متفکران انتقادی در مورد تاریخ و جوامع انسانی، اقتصاد، فرهنگ، ادبیات، هنر، علم، سیاست، روانشناسی، تجارت و ارتباطات است .

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به فرانسه” اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه آمریکایی پاریس دوره های آموزشی و برنامه هایی را جهت رسیدن به سطح رسمی تحصیلات عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در زمینه های مختلف تحصیلی ارائه می دهد. این دانشگاه 56 ساله دارای سیاست پذیرش انتخابی مبتنی بر آزمون ورودی و نمرات و سابقه تحصیلی دانشجویان است. محدوده پذیرش 70-60٪ است و این سازمان آموزش عالی فرانسه یک نهاد انتخابی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست کنند.

برنامه های درسی دانشجویان که توسط دانشگاه آمریکایی پاریس ارائه می شود، ترکیبی از هنر لیبرال، آماده سازی برای زندگی حرفه ای، و دانشجو محور، یادگیری فعال در کلاس های درسی کوچک، آموزش پویا و مجموعه ای از فرصت ها برای تجربه مستقیم جهان و فرهنگ های بسیاری از آن است.

در مقاله ” اقامت در فرانسه” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت فرانسه اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه

دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه

دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه  – دوره های دانشگاه آمریکایی پاریس

دوره های دانشگاه آمریکایی پاریس به این شکل است که  آموزش و پرورش دانشگاه آمریکایی پاریس از ارتقای مهارت های حرفه ای و استعداد فرهنگی پشتیبانی می کند. حس تعامل جهانی و توانایی مذاکره در مورد تفاوت هایی که از تنوع طبیعی دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه آمریکایی پاریس حاصل می شود. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان دانشگاه آمریکایی پاریس به نفع جامعه جهانی شرکت می کنند که این جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه آمریکایی پاریس است و ارتباطات مادام العمر با یکدیگر و دانشگاه ایجاد می کنند.

دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه  – زبان آموزش در دانشگاه آمریکایی پاریس

دانشگاه آمریکایی پاریس تا سال 2020، قصد دارد در سطح بین المللی به عنوان بهترین و بیشترین جمعیت تحصیلی آموزش و پرورش آمریکایی در اروپا با اکتشافات جهانی که متناسب با فرهنگ آموزشی منحصر به فرد آن است، شناخته شود. زبان آموزش در دانشگاه آمریکایی پاریس انگلیسی است، اگرچه دانشجویان قبل از فارغ التحصیلی باید سطح مهارتی در فرانسه داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در فرانسه می توانید مقاله ” تحصیل در فرانسه” را مطالعه فرمایید .

دانشگاه آمریکایی پاریس فرانسه در سال 2018، به عنوان Unranked (غیر رتبه ای) در میان مدارس Unranked رتبه بندی شده است.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های فرانسه

کشور فرانسه به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است و از ج...

انواع کالج های کشور فرانسه انواع کالج های کشور فرانسه

کشور فرانسه هر ساله بیش از 23 درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزش...

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در فرانسه  اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید باید ابتد...

نظرات کاربران
Call Now Button