دانشگاه آلمریا اسپانیا (Universidad de Almeria)

در این مقاله قصد داریم درباره دانشگاه آلمریا اسپانیا توضیح دهیم . همانطور که می دانید یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل می باشد . یکی از روش های تحصیل در اسپانیا ، تحصیل در دانشگاه آلمریا اسپانیا می باشد . شما می توانید درباره دیگر دانشگاه های اسپانیا در مقالات دیگر به طور مفصل اطلاعات کسب کنید .

دانشگاه آلمریا ، یک دانشگاه عمومی و دولتی واقع در آلمریا، اسپانیا می باشد که در ساحل دریای مدیترانه متعلق به منطقه لا کانادا در سن اوربا نو در شهر آلمریا واقع شده است . دانشگاه آلمریا در سال 1993 تاسیس شد و امروزه این دانشگاه بیش از 12000 دانشجو و 600 دانشجو دکترا دارد . به رغم تازه تاسیس بودن آن دانشگاه دارای یک زیر ساخت مدرن و یک کتابخانه ی فوق العاده و آزمایشگاه های نسل جدید و کافه تریا و غیره می باشد . هدف دانشگاه آلمریا فعال کردن تغییرات اجتماعی از طریق توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه  Almerían با استفاده از روش های تدریس و مدرسانی که به بهترین شکل با مشخصات تاریخی، اقتصادی و فرهنگی این منطقه منطبق هستند در واقع هدف اصلی آن ارائه خدمات خود با توجه به نیازهای جدید جامعه می باشد . در سال 2008 دانشگاه آلمریا  38 برنامه درسی مختلف با 871 سخنران و 11628 دانشجو ارائه داد و در زمان تاسیس آن حق امتیاز و مدیریت به دی البرتو فرناندز اعطا شد .رئیس فعلی دانشگاه آلمریا کارملو رودریگز توربلانسا می باشد که توسط انجمن دانشگاه در انتخاباتی که در اوایل سال 2015 انتخاب شد و امتیاز و مدیریت را از نفر قبل گرفت .

دانشگاه آلمریا اسپانیا  – دانشکده‌های دانشگاه آلمریا اسپانیا 

دانشکده‌های دانشگاه آلمریا اسپانیا عبارتند از:

  • علوم بهداشت
  • اقتصاد و مطالعات تجاری
  • علوم طبیعی
  • آموزش
  • حقوق
  • علوم انسانی
  • روانشناسی
  • مهندسی

دانشگاه آلمریا اسپانیا – تحصیل در دانشگاه آلمریا

جهت تحصیل در اسپانیا در دانشگاه آلمریا 8 کالج وجود دارد: علوم بهداشتی، اقتصاد و مطالعات تجاری، علوم طبیعی، آموزش و پرورش، حقوق، علوم تجربی، علوم انسانی و روانشناسی. کار تحقیقاتی UAL عمدتا به محیط مالی آن بستگی دارد، با تمرکز ویژه بر انرژی خورشیدی، کشاورزی و مدیریت آب. دانشجویان خارجی حدود 5% از جامعه دانشگاهی آن را تشکیل داده اند. قبل از شروع تحصیل، یک دوره 60 ساعته زبان اسپانیایی به آنها ارائه می شود.

Polyphonic Choir ( دسته سرایندگان پلی فونیک) دانشگاه آلمریا در سال 1994 تاسیس شد و از دانشجویان دانشگاهی به رهبری خوزه لوئیس مارتینز (کارگردان سابق) تشکیل شده است. در این میان، گروه کر، با همکاری شورای شهر آلمریا، شورای استان آلمریا و وزارت فرهنگ آندالوسیا، در برنامه های موسیقی، مطالعه، تفسیر و پخش موسیقی کر پلی فونیک در تمام سبک ها و دوره ها شرکت می کنند. گروه سرایندگان در سراسر اسپانیا برای اجرا سفر می کند و در چندین نمایش تلویزیونی شرکت کرده اند و همچنین دارای CD مخصوص به خود هستند.

دانشگاه آلمریا اسپانیا – آموزش در دانشگاه آلمریا

در این قسمت می خواهیم درباره آموزش در دانشگاه آلمریا توضیح دهیم . یکی از جذابیت های UAL، موقعیت مکانی آن است، ساختمان آن در پایین قلعه Moorish و در دامنه رشته کوه Alcazaba قرار دارد. آلمریا شهری تاریخی و دارای بندری شلوغ است، این شهر دارای هوای بیابانی نیمه خشک، با بیشترین میزان نور خورشید و کمترین میزان بارندگی در اروپا است. چندین سواحل سرسبز، پارک های طبیعی و روستاهای ویژه آندلسی در این منطقه برای بازدید وجود دارد.

مردم بسیار شاد، سرزنده و دارای رفتار دوستانه هستند و به فرهنگ، زادگاه و آداب و رسوم خود افتخار می کنند. دلایل زیادی برای انتخاب UAL برای تحصیل وجود دارد؛ امکانات و تجهیزات UAL بدون شک یکی از مدرن ترین در اروپا است. کارکنان آموزش عالی با مهارت فراوان به تدریس دانشجویان می پردازند. دوره های زبان برای یکپارچه سازی کامل دانشجویان ارائه می شود. علاوه بر این، زندگی در محوطه دانشگاه به علت هوا و طبیعت خاص آلمریا نیز لذت بخش است.

دانشگاه آلمریا اسپانیا

دانشگاه آلمریا اسپانیا

دانشگاه آلمریا اسپانیا دوره های تحصیل در دانشگاه آلمریا

دلایل زیادی برای انتخاب دانشگاه آلمریا وجود دارد و مطمئنا یکی از این دلایل برای شماست. امکانات و تجهیزات المریا بدون شک یکی از بهترین و مدرن ترین در اروپا می باشد. کارکنان آموزش عالی با مهارت و تکنولوژی جدید و فراوان برای تدریس به افراد در آنجا هستند. دوره های زبان برای یکپارچه سازی کامل دانشجویان کار را آسان تر می کند و علاوه بر این زندگی در اینجا و در آب و هوا و طبیعت این کشور بسیار لذت بخش است. اما آنچه که واقعا باعث موفقیت آن است شخصیت و شیوه ی زندگی مردم در آن می باشد.

دانشگاه آلمریا در سال 2018 در رتبه 801 در میان 1000 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است. متوسط هزینه تحصیل در اسپانیا در دانشگاه آلمریا این کشور حدود 2000 تا 4000 دلار است. برخی از رشته و دوره های تحصیل در دانشگاه آلمریا ارائه شده در UAL عبارتند از:

  • روانشناسی
  • علوم اجتماعی: مطالعات ارتباطات و رسانه، جامعه شناسی، سیاست و مطالعات بین المللی
  • علوم فیزیکی: زمین شناسی، محیط زیست، زمین و علوم دریایی، ریاضیات و آمار، علم شیمی
  • مهندسی و فناوری: مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی مکانیک و هوافضا
  • علوم زیستی: علوم بیولوژیکی، کشاورزی و جنگلداری، علوم ورزشی
  • هنر و علوم انسانی: هنر، هنرهای نمایشی و طراحی؛ زبان ها، ادبیات و زبان شناسی؛ تاریخ، فلسفه و الهیات
  • تجارت و اقتصاد: مدیریت کسب و کار؛ حسابداری و مالی؛ اقتصاد و سنجش پدیده های اقتصادی.

دانشگاه المریا که توسط پارلمان اندالوسیا در ماه ژوئیه سال 1993 ساخته شده است در شش کیلومتری از شهر بزرگ المریا با جمعیت حدود 50000 نفری تا سواحل جنوبی شرقی اندالوسیا کشیده شده است. هدف از این دانشگاه عمومی ایجاد کردن تغییرات اجتماعی از طریق توسعه اقتصادی و فرهگی و اجتماعی جامعه است که با روش های تدریس کارکنان با بهترین شکل مشخصات تاریخی و اقتصادی و فرهنگی خود منطبق هستند. بخش ها و دوره های دانشگاه آلمریا عبارت است از:

  • زراعت
  • زیست شناسی و زمین شناسی
  • شیمی و فیزیک
  • علم کامپیوتر
  • اقتصاد و شرکت
  • تحصیلات
  • مهندسی
  • جغرافیا و تاریخ و علوم انسانی
  • قانون
  • ریاضیات
  • پرستاری و فیزیوتراپی و پزشکی
  • فلسفه
  • روان شناسی

دانشگاه آلمریا اسپانیا  – زبان در دانشگاه المریا

در این قسمت می خواهیم درباره زبان در دانشگاه المریا توضیح دهیم . هشت کالج آموزشی از جمله علوم بهداشتی ، اقتصاد ، مطالعات تجاری ، علوم طبیعی ، آموزش ، حقوق ،علوم تجربی ، علوم انسانی و روان شناسی در دانشگاه المریا وجود دارد. تحقیقات المریا عمدتا به منابع مالی خود بستگی دارد و با تمرکز ویژه بر انرژی خورشیدی و کشاورزی و مدیریت آب انجام می شود. حدود 5 درصد دانشجویان این دانشگاه خارجی هستند، همه آن ها باید قبل از ورود یک دوره 60 ساعته زبان اسپانیایی را بگذرانند.

 دانشگاه آلمریا اسپانیا  – موقعیت دانشگاه المریا

موقعیت دانشگاه المریا به این صورت است که گروه کر دانشگاه المریا توسط دانشجویان تحت نظارت خوزه لوییس مارتینز تشکیل شده است. در این میان گروه کر تحت نظارت شورای شهر و استان المریا و وزارت فرهنگ در برنامه های تبلیغاتی موسیقی شرکت کرده و در چندین نمایش به دور اسپانیا سفر کرده است و همچنین چند برنامه تلوزیونی داشته است. این دانشگاه در زیر قلعه موریشی در کوه پایه قرار گرفته و دارای بنادر شلوغ است که آب و هوای نیمه بیابانی و خشک دارد و خورشید سالانه 3000 ساعت می تابد و کمتر بارندگی می شود اما سواحل سرسبز و پارک های طبیعی و روستاهای زیبایی دارد.

دانشگاه آلمریا اسپانیا  – واحد رباتیک دانشگاه آلمریا اسپانیا 

در دانشگاه آلمریا واحد مجزایی برای واحد رباتیک دانشگاه آلمریا اسپانیا درنظر گرفته نشده است، اما دانشجویان دانشکده مهندسی این دانشگاه هر ساله در رقابت‌های رباتیک مختلفی در سراسر جهان شرکت می‌کنند و حائز رتبه‌های برتر در دسته‌بندی‌های مختلف می‌شوند.

  گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا 

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در اسپانیا تحصیل در اسپانیا

امروزه افراد بسیاری برای ادامه تحصیل کشور اسپانیا را انتخاب می کنند. کشور اسپانیا در چند س...

مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا بر اساس سیستم اخذ ویزا انجام می شود. این سیستم برای کشورهایی که با اسپانی...

تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل پزشکی در اسپانیا

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا تحصیل در اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا در رشته ه...

نظرات کاربران
Call Now Button