جاذبه های توریستی کشور کلمبیا

کشور کلمبیا یکی از مقاصد زیبای متفاوت در آمریکای جنوبی می باشد که از سواحل و کوه ها گرفته تا مرداب های اطراف رودخانه آمازون همگی در این کشور پیدا می شوند . بازدیدکنندگانی که به دنبال سفر عالی به کشور کلمبیا هستند باید خارج از شهرها به ماجراجویی بپردازند و از پارک های ملی ، جاذبه های تاریخی و فرهنگ سرزنده ای که مردم از خود نشان می دهند ، دیدن کنند .در این مقاله قصد داریم جاذبه های توریستی کشور کلمبیا را معرفی نماییم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در کلمبیا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در کلمبیا ” است .

برخی از جاذبه های توریستی کشور کلمبیا به شرح زیر می باشد :

  • نخل موم یا وَلی دو کوکورا در کشور کلمبیا

نخل موم یا وَلی دو کوکورا ، نماد کشور کلمبیا است و آخرین جا برای مشاهده‌ این درخت ‌ها در محیطی معرکه می باشد. این چشم‌انداز عجیب و غریب، سبز و خرم بوده و هنگامی که مه بالا می رود، میت وان نخل موم ‌ها را دید که بر بالای تپه ‌های دره عمود ایستاده و قد علم کرده ‌اند .

  • شهر قدیمی Cartagena در کشور کلمبیا

شهر قدیمی Cartagena ، قطعا یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی کشور کلمبیا می باشد که اولین شهرک های اسپانیایی در کلمبیا بوده و شهری قدیمی با معماری استعماری تاریخی است. در این شهر دیوارهای قدیمی وجود دارد که به عنوان سیداد آمورالادا شناخته می شود. این شهر حاوی چند محله قدیمی و نشانه های هنری زیبا می باشد .

  • پارک ملی Los Nevados در کشور کلمبیا

پارک ملی  Los Nevados در ارتفاع زیاد قرار دارد و در اطراف آن برخی از قله های باور نکردنی آتشفشانی این کشور قرار دارد . دو منطقه Nevado Del Ruiz و Nevado del Tolima  تحت پوشش برف و غیره به عنوان جاذبه اصلی پارک محسوب می شوند .  پیاده روی یکی از سرگرمی های محبوب این جاذبه توریستی می باشد و افرادی که از ماجراجویی لذت می برند می توانند در کوه نوردی پارک شرکت کنند. همچنین امکان حیات وحش محلی وجود دارد که شامل خرس های تماشایی، گربه های ببرمانند، condors و پوماها می باشد .

جاذبه های توریستی کشور کلمبیاجاذبه های توریستی کشور کلمبیا

جاذبه های توریستی کشور کلمبیا

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

  • کارناوال د بارانکیلا در کشور کلمبیا

کارناوال د بارانکیلا ، دومین کارناوال جهان پس از کارناوال ریو دو ژانیرو برزیل می باشد که در طول این کارناوال، شهر با جشنواره ها، موسیقی زنده و نمایشهای خیابانی سر و کار دارد. جشن با لا Batalla د فلورس یا نبرد گلها در این شهر شروع می شود ، مکانی که کاروان های رؤیایی با گلها و در طرح های باشکوه و رنگارنگ تزئین شده اند. اغلب شرکت کنندگان رنگ های روشن و یا لباس هایی را می پوشند که یک میراث کلمبیایی را نمایش می دهد.

  • ساختمان Santuario de Las Lajas در کشور کلمبیا

ساختمان Santuario de Las Lajas یکی از جاذبه های گردشگری کشور کلمبیا می باشد که در شمال این کشور و هم مرز با اکوادور قرار گرفته است و یکی از جذاب ترین ساختمان های دینی در کلمبیا است . این ساختمان به طور چشمگیری بر روی پلی که در رودخانه گیتارا قرار دارد، همانند یک افسانه واقع شده است. این کلیسای سبک گوتیک در اوایل قرن بیستم ساخته شده و به کمک مالی مردم محلی احداث شده است.  در حال حاضر یک موزه کوچک در داخل ساختمان وجود دارد. لازم به ذکر است که دسترسی به این ساختمان از شهر مجاور Ipiales آسان است، جایی که مسافرین می توانند به تورهای گشت و گذار در کلیسای جامع بپیوندند.

  • سیوداد پریدیدا در کشور کلمبیا (Ciudad Perdida)

بسیاری از جنگل های کلمبیا هنوز جنگلهای نابالغ هستند و سیوداد پریدیدا در قلب این جنگل ها واقع شده است . این مکان همچنین به عنوان شهر گمشده Teyune شناخته شده است و یک حلقه شگفت انگیز از جنگل های کلمبیا است که در سراسر قرن هشتم توسط هندیان Tayrona ساخته شده است. این محل زمانی بسیار پرجمعیت بود، اما امروزه همه افرادی که باقی مانده اند، فقط چند خانواده هستند. تراس های سنگی در شکل های دایره ای وجود دارد که بسیاری از آنها توسط جنگل های اطراف رشد می کنند و گسترش می یابند و این منطقه با مسیرهای طولانی طراحی شده است و  مکانی است که شرکت کنندگان می توانند از اردوگاه به اردوگاه دیگر اقامت کنند و طبیعت بی نظیر محیط جنگل را تجربه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کلمبیا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به کلمبیا ” بیاندازید.

  • پارک ملی تایرونا در کشور کلمبیا

پارک ملی تایرونا در شمالی ترین بخش کشور کلمبیا واقع شده است که در حاشیه دریای کارائیب قرار داشته و سواحل چشمگیر و چشم اندازی برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. یکی از برترین نقاط در این پارک، تالاب La Piscina (لا پیسکینا) است که بستری طبیعی آن را به مکانی محافظت شده برای شنا تبدیل می کند. هنگام زیرآبی رفتن در تالاب لا پیسکینا می توان خرچنگ‌ ها، ماهی‌ها و پرتوماهی‌ ها را میان علف ‌های دریایی و در بستر مشاهده کرد. همچنین تعداد بسیاری از راه مالروهای شنی مخصوص پیاده‌ روی نیز وجود دارند که به ساحل ختم می شوند و مناظری حیرت ‌انگیز بر فراز کارائیب ایجاد می نمایند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button