کشور نروژ همیشه از نظر زیبایی مورد توجه گردشگران بوده است . این کشور هر چیزی که یک گردشگر انتظار دارد را یکجا دارد . این کشور قدیمی ترین حکومت های پادشاهی اروپا را دارد. کوه های پر ابهت سر سفید، جنگل های سرسبز و شگفت انگیز، نورهای شفقی رنگارنگ توی آسمون و سواحل رویایی که آبی دریاها را نشان می دهد . فرهنگ و تاریخ این کشور نیز بسیار غنی است . برای این دسته از افراد علاقمند به سفر نروژ می خواهیم جاذبه های توریستی کشور نروژ را بیان نماییم. اما مسلما نمی توانیم همه این موارد را در این مقاله بیان نماییم.

  • گیرانگرفیورد در کشور نروژ

گیرانگرفیورد یکی از زیباترین و بکرترین مناطق نروژ که شبیه به روستایی در بین تپه و کوه است، منطقه ای که عظمت هستی را با تمام شکوهش به شما نشان می دهد . این منطقه در اکثر فصل ها آب و هوایی سرد دارد و اگر برای استراحت و کشف زیبایی های این منطقه می روید، تابستان را برای این مکان انتخاب نمایید این منطقه یکی از جاذبه های توریستی کشور نروژ است . قایق ها و کشتی های گردشگری نیز انواع دیگری از تفریحات لوکس هستند که می توانید برای تفریح از آنها استفاده نمایید و لذت ببرید .

  • پارک ویگلند در کشور نروژ

یکی از مشهورترین پارک های نروژ می باشد و در شهر اسلو قرار دارد . این پارک دارای 200 مجسمه است و توسط گوستاو ویگلند طراحی شده اند . از این رو این پارک نیز به نام او می باشد . این پارک جاذبه های دیگری دارد که آن را به یکی از جاذبه های گردشگری نروژ تبدیل نموده است .

پارک ویگلند در کشور نروژ
  • قصر سلطنتی در کشور نروژ

این قصر که در قرن 19 میلادی ساخته شده است میزبان گردشگران وعلاقمندان بسیاری از سراسر جهان است . این بنا معماری خاص خود را دارد و اشیای تاریخی باعث جذابیت دو چندان آن شده است و به یکی از پر بازدید ترین جاذبه های توریستی کشور نروژ تبدیل شده است . حتی در هنگام تعویض سرباز ها می توانید رژه زیبای آنها را نظاره گر باشید .

  • قلعه‌ آکرشوس در کشور نروژ

قلعه آکرشوس یکی از برترین جاذبه های توریستی کشور نروژ و شهر اسلو است. این قلعه‌ قرون وسطایی در اواخر قرن ۱۳ و با اهداف دفاعی ساخته شده است و در این امر نیز بسیار موفق بود. آکرشوس در نقطه ‌ای استراتژیک در اسلو قرار گرفته است .
سال ‌ها بعد، پادشاهی از اسکاندیناوی این قلعه را مدرن ‌تر، و تبدیل به یک قصر رنسانس و اقامتگاه سلطنتی نموده است . اگرچه این قلعه دیگر یک اقامت‌ گاه پادشاهی نمی باشد، ولی امروزه از این قلعه برای اجرای کنسرت‌ ها، جشن ‌ها و مراسم مذهبی استفاده می‌ کنند و مسافرا بسیاری از آن دیدن می نمایند.

قلعه‌ آکرشوس در کشور نروژ
  • آبدره اسلو در کشور نروژ

آبدره شامل مجموعه جزایری بسیار خوش‌منظره در جنوب شرقی اسلو می‌شود و از زیباترین جاذبه های توریستی کشور نروژ است . برخی از این جزایر که تنها چند دقیقه تا اسلو فاصله دارند برای شنا عالی هستند، ولی همه‌ آن‌ها فضایی عالی برای پیک‌ نیک و خوردن ناهار را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آبدره‌ اسلو مکانی مناسب برای انواع قایق ‌رانی، اردو زدن و یا ماهیگیری می باشد . بازدید از آبدره اسلو تجربه‌ ای آرامش ‌بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد و این فرصت را خواهید داشت تا از تماشای آب ‌های آبی و عمیق این منطقه لذت ببرید. این منطقه را در برنامه سفر خود بگذارید .

  • موزه ملی اسلو در کشور نروژ

موزه ملی نروژ همان موزه ملی هنر، معماری و طراحی می باشد . در میان مجموعه‌ آثار این موزه شما می ‌توانید برخی از معروف ‌ترین نقاشی ‌های ادوراد مونک و یکی از نسخه ‌های تابلو معروب «جیغ» را مشاهده نمایید . این موزه آثار برجسته از مجموهه ‌های هنری را در خود جای‌ داده است که طیف مختلفی از آثار را شامل شده است .

در واقع، موزه‌های مختلفی تحت عنوان موزه ملی گرد هم قرار گرفته ‌اند و هریک از آن‌ ها آثار هنری مختلف سنتی و معاصر این کشور را به نمایش گذاشته است .

موزه ملی اسلو در کشور نروژ
  • دهکده‌ گیرانگر در کشور نروژ

مقابل صخره‌ هایی سنگلاخی و شیب ‌دار و در احاطه‌ جنگل ‌ها و مسیرهای آبی این دهکده زیبا قرار گرفته است و دارای خانه های رنگی در نوار ساحلی است و بندری برای ماهیگیری می باشد و دارای مناظر و طبیعتی الهام بخش می باشد که می توانید از آن دیدن نمایید .

  • لیلهامر در کشور نروژ

در نزدیکی دریاچه خوش منظره میوسا یکی از پر بازدید ترین جاذبه های توریستی کشور نروژ قرار گرفته است . می توانید از پارک مالهاوگن نیز در اینجا دیدن کنید که دارای 100 بنای تاریخی و زیبا می باشد و در واقع زندگی نروژی ‌ها در روزگاران قدیم را نشان می ‌دهد.

کلبه‌ی پییِر گینت هم که گفته می ‌شود الهام‌ بخش یکی از نمایشنامه‌ های ایبسِن بوده، در همین‌جا قرار دارد. اگر به ورزش ‌های زمستانی علاقه‌ مندید این مکان برای شما جذاب خواهد بود .

لیلهامر در کشور نروژ
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به نروژ مهاجرت به نروژ

مهاجرت به نروژ همواره متقاضیان خاص خودش را داشته است. طبیعتاً این افراد جویای آگاهی از روش ...

تحصیل رایگان در نروژ تحصیل رایگان در نروژ

تحصیل رایگان در نروژ برای تمامی دانشجویان بین المللی یک مزیت مهم محسوب می شود. اگر قصد پذیر...

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در نروژ مهاجرت اقامت سرمایه گذاری در نروژ

مهاجرت اقامت سرمایه گذاری نروژ در حقیقت یعنی موفق به دریافت اقامت نروژ از طریق سرمایه گذار...

نظرات کاربران
Call Now Button