جاذبه های توریستی کشور دومینیکا

کشور دومینیکا یکی از کوچکترین کشورهای آمریکا می باشد که در مرکز دریای کارائیب واقع شده است و پایتخت و بزرگترین شهر آن ، روسو است . دومینیکا از جمله کشورهای حوزه دریای کارائیب می باشد که همواره استقلال خود را حفظ کرده است . برخی از جاذبه های توریستی کشور دومینیکا را هرگز از دست ندهید زیرا می تواند دارای مکان های شگفت انگیزی می باشد . اگر قصد دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوید لطفا ما در ادامه این مقاله همراهی کنید .

برای اقامت و تابعیت در دومینیکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

برخی از جاذبه های توریستی کشور دومینیکا به شرح زیر می باشد :

  • پارک ملی مورن ترویس پیتون در کشور دومینیکا

پارک ملی مورن ترویس پیتون مانند الماسی در کشور دومینیکا می‌ درخشد و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در این مکان آبشار ویکتوریا، ترافالگار فالز، دریاچه بوئری غبارآلود، استخر زمرد، دره غرق شده در بخار، حوضچه های آب جوش و چشمه های آب گرم را مشاهده کرد که هر کدام از این ها فرد را به دنیایی متفاوت می ‌برد. در این پارک بیش از 1500 گونه مختلف جانوری زندگی می کنند یعنی پارک ملی مورن ترویس پیتون یکی از زیست بوم های درجه یک به شمار می رود.

  • تپه های مرجانی شامپاین در کشور دومینیکا

تپه های مرجانی شامپاین یکی از جاذبه های گردشگری کشور دومینیکا می باشد و برای غواصی جایی بسیار مناسب و در بین گردشگرانی که غواصی را دوست دارند ، بسیار محبوب است.

جاذبه های توریستی کشور دومینیکا

جاذبه های توریستی کشور دومینیکا

در مقاله ” مهاجرت به دومینیکا ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به دومینیکا اطلاعات کسب کنید .

  • دریاچه جوشان در کشور دومینیکا

دریاچه جوشان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دومینیکا می باشد که افراد زیادی از سراسر دنیا در طول سال از آن دیدن می کنند . این دریاچه که در پارک ملی مورن ترویس پیتون واقع شده است، به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو محسوب می شود . یکی از دلایل نام گذاری دریای جوشان این است که از داخل این دریاچه حباب های آب بخار می شوند و حالتی ابری را تشکیل می دهند . این دریاچه عمقی 65 متری دارد و مساحت آن چیزی در حدود 71 متر مربع است .

  • پارک ملی کاربیت در کشور دومینیکا

پارک ملی کاربیت یکی دیگر از مکان های دیدنی معروف کشور دومینیکا محسوب می شود که بازدید از آن را حتما باید در لیست خود قرار دهید. این پارک زیبا در شمال دومینیکا واقع شده است . پوشش گیاهی که در این پارک وجود دارد مربوط به جنگل های بارانی می شود و به همین دلیل بازدید از آن می تواند بسیار لذت بخش باشد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

  • موزه دومینیکا

موزه دومینیکا یکی از جاذبه های توریستی دومینیکا می باشد که در روسو واقع شده است و تنها موزه در این کشور به حساب می آید که به صورت دقیق شما را با تاریخ این کشور آشنا می کند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button