جاذبه های توریستی کشور استونی

کشور استونی که در شمال اروپا واقع شده است یکی از جواهرات ارزشمندی می باشد که توسط بیشتر افراد نادیده گرفته می شود . این کشور با روسیه ، لتونی ، خلیج فنلاند و دریای بالتیک هم مرز می باشد و راحت تر از آن چیزی که مسافران فکر می کنند می توان به آن دسترسی داشت . علاوه بر این که ، این کشور برای مسافران یک منطقه توریستی مقرون به صرفه می باشد دارای شهرهای باستانی ، سواحل زیبا و چشم نواز و تاریخ جذابی می باشد .کشور استونی مکان های زیبایی برای بازدید دارد که می توان قلعه ها ، پارک های ملی و مکان های فرهنگی اشاره کرد لذا در این مقاله قصد داریم بیشتر با جاذبه های توریستی کشور استونی آشنا شویم .

در مقاله ” اقامت در استونی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در استونی اطلاعات کسب کنید .

برخی از جاذبه های توریستی کشور استونی به شرح زیر می باشد :

  • قلعه Rakvere در کشور استونی 

شهر Rakvere در شمال استونی واقع شده است که انسان ها از 1500 سال قبل در آن زندگی می کردند . بزرگترین جاذبه این شهر قلعه ای به نام Rakvere می باشد که در قرن شانزدهم ساخته شده است. این قلعه به نوعی پارک قرون وسطی تبدیل شده است و گردشگران می توانند از زیبایی ‌های آن لذت ببرند و در بخشی از قلعه می توان اسباب مرتبط با قرون وسطی را مشاهده کرد.

  • قلعه ناروا در کشور استونی

شهر ناروا ، شرقی ترین شهر در کشور استونی می باشد که در طول جنگ جهانی دوم به شدت بمباران شد اما قلعه تاریخی ناروا هنوز پا بر جاست. قلعه ناروا با عنوان قلعه هرمن نیز شناخته شده است در قرن سیزدهم ساخته شد. داخل این قلعه موزه ای با همین نام قرار دارد که میزبان آثار و صنایع دستی می باشد که بازدید از آن می تواند مهارت های افراد در قرون وسطی را به خوبی نشان دهد.

  • جزیره Hiiumaa در کشور استونی

جزیره Hiiumaa یکی از جزایر متعددی است که در کشور استونی واقع شده است و برای جستجو این جزیره می توان از تالین با هواپیما سفر کرد یا از شهرهای ساحلی با قایق به این منطقه رسید . این جزیره برای افرادی که به دنبال صلح و آرامش هستند یک منطقه بسیار عالی می باشد . جزیره Hiiumaa دارای فانوس دریایی جذابی می باشد . فانوس دریایی Tahkuna یکی از بلندترین فانوس هایی است که در این کشور یافت می شود و فانوس دریایی Kõpu قدیمی ترین فانوس است که قدمت آن به قرن پانزدهم بر می گردد.

  • جزیره Saaremaa در کشور استونی

جزیره Saaremaa ، بزرگترین جزیره در کشور استونی می باشد که در دریای بالتیک واقع شده است و تاریخ ۸۰۰۰ ساله دارد و دانمارکی ها، سوئدی ها و آلمانی ها بر آن حکومت کرده اند. امروزه بیشتر گردشگران زمان خود را در شهر پایتخت این جزیره یعنی Kuressaare می گذرانند. در این جزیره می توان قلعه های قرون وسطی دست نخورده را از نزدیک تماشا کرد و اگر فردی هستید که به پیاده روی، بازدید از مناظر و تماشای پرندگان و عکسبرداری علاقه مندید به شبه جزیره Sõrve سری بزنید که این ناحیه مناظر بسیار زیبایی دارد.

  • شهر تالین در کشور استونی

شهر تالین ، یکی از محبوب ترین مناطق در کشور استونی می باشد که پایتخت و مرکز معماری قرون وسطی است. قلب این شهر با نام Toompea شناخته شده است و تپه ای است که به لطف خیابان‌ های سنگ فرش شده و ساختمان ‌های متعلق به قرن پانزدهم حس و حال باستانی دارد. این ناحیه به خوبی حفظ شده و می توان پیاده به آن دسترسی پیدا کرد . از بالای Toompea می توان موارد زیبای شهر را تماشا کرد. برخی از نقاط برجسته این شهر در برگیرنده خیابان  Viru، تالار متعلق به قرن چهاردهم و کلیسای جامع متعلق به قرن نوزدهم می باشد .

جاذبه های توریستی کشور استونی

جاذبه های توریستی کشور استونی

شما می توانید برای مهاجرت به استونی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به استونی ” را مطالعه فرمایید .

  • شهر پارنو در کشور استونی

شهر پارنو یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کشور استونی است که عنوان پایتخت تابستانی شناخته شده است زیرا افراد زیادی هستند که این شهر را برای تعطیلات تابستانی خود انتخاب می کنند. بزرگترین دلیل برای مسافرت به پارنو سواحلی می باشد که در آن وجود دارد. تفرجگاه ساحلی در امتداد ساحل کشیده شده است و یک حس سنتی زیبا به شهر داده است . حتی بعد از غروب خورشید، نورهایی که در کنار تفرجگاه وجود دارد موجب می شود افراد به راحتی در ساحل قدم بزنند و از مناظر آن لذت ببرند.

  • پارک ملی Lahemaa در کشور استونی

پارک ملی  Lahemaa یکی یکی از محبوب ترین پارک ‌های ملی در کشور استونی می باشد که تنها یک ساعت از پایتخت فاصله دارد . بهترین مکان برای سفر یک روزه می باشد . Viru Raba یکی از مهمترین بخش‌ های پارک است که درختان زیبایی در آن وجود دارد . گشتن در این ناحیه بسیار آسان است و در وسط پارک دهکده ای به نام  Sagadi واقع شده است که یک ناحیه جذاب و دیدنی می باشد .

  • موزه Hellenurme Watermill در کشور استونی

کشور استونی دارای جاذبه های بسیاری می باشد که به زمان های قدیمی برمی گردند و جز آثار تاریخی اند . موزه آبریز Hellenurme در روستای Palupera واقع در کارخانه آسیاب با ماشین آلاتی از دهه ۱۹۳۰ میلادی می باشد که کارخانه ای زیبا و سنتی که فرد را سرگرم می کند. این یک نگاه آرامش بخش و آموزشی به نحوه ساخت آرد و نحوه عملکرد ماشین آلات آبی است .

  • موزه دریاچه Kalala در کشور استونی

موزه دریاچه  Kalala در ساحل دریاچه Kalala در شهر تارتو واقع شده است و ویژگی های فضای باز و موزه را در یک مکان فراهم می آورد. نمایشگاه شامل مخازن آکواریوم ماهی های آب شیرین استونی، نمایشگاه های ماهیگیری و تجهیزات ماهیگیری، نمایش ماهی های اولیه و فسیل ها و نمایشگاه تعاملی برای کودکان می باشد .

  • برج تلویزیونی شهر تالین کشوراستونی

یکی از جاذبه های توریستی کشور استونی ، برج تلویزیون در شهر تالین می باشد و برای دیدگاه وسیع از تالین، می توان به عرشه برج تلویزیونی تالین رفت . این برج ۱۷۰ متر بالاتر از سطح زمین است و عنوان بخشی از تاریخ برج، تعداد جای گلوله از کودتای سال ۱۹۹۱ شوروی همچنان در پایه برج دیده می شود.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در استونی ” را مطالعه فرمایید .

  • کلیسای صلیب مقدس در Harju-Risti کشور استونی

کلیسای صلیب مقدس در  Harju-Risti کشور استونی ، یک کلیسا ۷۰۰ ساله است و قدیمی ترین زنگ کلیسای استونی در قرن چهاردهم را دارا می باشد . بازدید کننده می تواند به بالای برج برود تا زنگ باستانی را ببیند و همچنین مناظر اطراف را مشاهده کند . این دارای زیورآلات با شومینه و انبار می باشد .با این که این کلیسا بازسازی شده است ولی جوهای روستایی و قرون وسطایی خود را حفظ کرده است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button