جاذبه های توریستی کشور لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین ، ششمین کشور کوچک دنیا به شمار می آید که بدون شک کشوری دارای زیباترین مناظر طبیعی می باشد . کوهستان های این کشور برای کوهنوردی در تابستان و اسکی در زمستان بی نظیر هستند . این کشور یکی از بالاترین سطوح زندگی در دنیا را دارد به طوری که صنعت گردشگری ، بانکداری و تولید ابزار دقیق آن جز بهترین ها می باشد . ما در این مقاله قصد داریم شما را به صورت دقیق با جاذبه های توریستی کشور لیختن اشتاین آشنا کنیم .

در مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در لیختن اشتاین اطلاعات کسب کنید .

برخی از جاذبه های توریستی کشور لیختن اشتاین به شرح زیر می باشد :

  • قلعه گوتنبرگ در کشور لیختن اشتاین

قلعه گوتنبرگ یکی از جاذبه های گردشگری کشور لیختن اشتاین می باشد که در بالای ارتفاعات روستای بلزرز واقع شده است. در این بنا از دوران قرون وسطی حفظ شده و به همین دلیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . از مهم ترین ویژگی های قلعه گوتنبرگ می توان به معماری سبکی باروکی و نمای آجری اشاره کرد و سقف های شیروانی قرمز رنگ این قلعه نیز در اروپا معروف هستند. از مهم ترین جاذبه های دیدنی های این قلعه می توان به کلیسا و باغ گل رز، رویدادهای فرهنگی سرگرم کننده در ماه های گرم، مانند کنسرت ها و نمایش های تئاتری اشاره کرد.

  • شهر وادوز در کشور لیختن اشتاین

وادوز یکی از شهرهای کشور لیختن اشتاین می باشد که دارای معماری زیبا و فوق العاده است . آمار جرم و جنایت در این شهر  تقریبا صفر می باشد. از مکان های دیدنی این شهر می توان به ساختمان مجلس که در نزدیکی رودخانه راین در پیتر کایزر پلاتز است اشاره کرد. از آنجا که مردم کشور لیختن اشتاین از سطح زندگی بالایی برخوردار هستند، این شهر مملو از ساختمان های مجلل می باشد.

جاذبه های توریستی کشور لیختن اشتاین

جاذبه های توریستی کشور لیختن اشتاین

  • مرکز هنر در کشور لیختن اشتاین (Kunstmuseum)

در کشور لیختن اشتاین علاقه زیادی به هنر وجود دارد و به همین دلیل دوک های لیختن اشتاین ، اقدام به جمع آوری آثار هنری از سراسر اروپا کردند که بیشتر این آثار در یکی از غنی ترین مجموعه های هنری دنیا یعنی در مرکز هنر به نمایش در آمده اند. لازم به ذکر است که این گالری در یکی از پیشرفته ترین ساختمان های این کشور واقع شده تا هیچکس نتواند امنیت آثار گرانبهای آن را تهدید کند. علاوه بر نمایشگاه های مکرر اما به صورت موقت، مجموعه دائمی آن شامل آثاری از قرن نوزدهم که دربرگیرندۀ مجسمه ها و مجموعه ای از آثار شاهزاده لیختن اشتاین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لیختن اشتاین شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” بیاندازید.

  • موزه ملی لیختن اشتاین

موزه ملی لیختن اشتاین که در وادوک واقع شده، با نام موزه لیختن اشتاین لندز نیز شناخته می با مهم ترین آثار تاریخی و باستانی این کشور آشنا شود . در این موزه می توان آشنا شد . علاوه بر این، مجموعه جواهرات این موزه یکی از زیباترین تجربه هایی است که برای فرد رقم می زند . این موزه یک بار در سال 1788 توسط یوهان ولفگانگ فون گوته بازدید شد.

  • شهرهای نندلن و اشن در کشور لیختن اشتاین

شهرهای نندلن و اشن از جمله شهرهای معروف کشور لیختن اشتاین هستند که از بخش های ییلاقی امپراتوری روم باستان محسوب می شدند و به همین دلیل هنوز بافت بیزانسی خود را حفظ کرده اند. اگر علاقه دارید بدانید که رومی ها 700 سال پیش چگونه زندگی می کردند، کافی است از نندلن و اشن دیدن کنید.

  • قلعه فادوتس در کشور لیختن اشتاین

قلعه فادوتس یکی از جاذبه های توریستی کشور لیختن اشتاین می باشد که قصر و محل اقامت رسمی شاهزاده لیختن اشتاین است . این قلعه بین سالهای 1904 تا 1920 بازسازی شد و سپس در اوایل دهه 1920 در زمان سلطنت شاهزاده یوحن دوم بازسازی شد و در اوایل دهه 1930 توسط شاهزاده فرانتس جوزف دوم گسترش یافت. از سال 1938، قلعه محل اقامت اصلی خانواده سلطنتی لیختن اشتاین بوده است. قلعه به روی عموم باز نمی شود، زیرا خانواده شاهزاده هنوز در قلعه زندگی می کنند

  • کلیسای جامع فادوتس در کشور لیختن اشتاین

کلیسای جامع فادوتس یک کلیسای جامع کاتولیک واقع در فادوتس، کشور لیختن‌ اشتاین می ‌باشد که ساخت و ساز این ساختمان ۱۸۷۴ به پایان رسید. معمار این کلیسا فردریش فن اشمیت می باشد که این بنا را به سبک معماری گوتیک طراحی کرده ‌است.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در لیختن اشتاین دارید می توانید مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین ” را مطالعه نمایید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
جاذبه های توریستی کشور بلژیک جاذبه های توریستی کشور بلژیک

جاذبه های توریستی کشور بلژیک کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی پر بازدید است که با مکان ها...

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان جاذبه های توریستی کشور بلغارستان

جاذبه های توریستی کشور بلغارستان کشور بلغارستان از جمله کشور هایی است که دارای کوه های شگف...

جاذبه های توریستی کشور رومانی جاذبه های توریستی کشور رومانی

جاذبه های توریستی کشور رومانی کشور رومانی مناظر و چشم ‌اندازهای فوق ‌العاده زیبایی دارد ک...

نظرات کاربران
Call Now Button