ثبت شرکت در صربستان

صربستان ، کشوری محصور به خشکی در جنوب شرقی اروپا می باشد و بخشی از جلگه پانونی و شبه جزیره بالکان غربی و مرکزی را پوشش می دهد . کشور صربستان از شمال با مجارستان ، از شرق با بلغارستان و رومانی ، از جنوب با مقدونیه و از غرب با کرواسی ، بوسنی و هرزگووین و مونته نگرو همسایه است . یکی از مهمترین روش هایی که سبب اقامت در کشور صربستان می شود ، ثبت شرکت در صربستان می باشد . به طور کلی آنچه در این روش بسیار مهم می باشد هدف فرد و وضعیت توجیه اقتصادی است که قرار است برای دولت کشور صربستان صورت بگیرد .

مراحل ثبت شرکت در صربستان به این صورت که فرد باید در ابتدا هدف شرکت را مشخص کند و البته باید اعلام نماید که پیش بینی اولیه فرد رشد اقتصادی در یک سال اول در این کشور به چه صورت است. سپس باید برای ثبت شرکت در صربستان اسمی را انتخاب کرد که باید توسط اداره مربوطه مورد ارزیابی قرار بگیرد. لازم به ذکر است که ثبت شرکت در کشور صربستان به صورتی می باشد که می تواند بررسی های مختلفی را شامل شود . اینطور که مشخص شده است ثبت شرکت در کشور صربستان در دسته بندی های مشخصی دیده می‌شود . مورد بعدی بررسی توانایی مالی فرد متقاضی ثبت شرکت در صربستان می باشد و در صورتی که وضعیت بودجه متوسطی داشته باشد ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کشور صربستان بهترین گزینه برای فرد محسوب می شود.

ثبت شرکت در صربستان

ثبت شرکت در صربستان

کشور صربستان توانسته از ساده ترین طرح های اقتصادی در زمینه رشد خود استفاده کند بنابراین ثبت شرکت در کشور صربستان می تواند یک انتخاب عالی باشد. برای ثبت شرکت در صربستان نیاز است که میزان سهام شرکت و همینطور میزان درآمد موجود مشخص شود و بررسی صورت بگیرد که روند پرداخت مالیاتی در کشور صربستان به چه صورت است. همچنین نیاز است ارزیابی شود که آیا شرکت از مسیر قانونی به درآمدزایی رسیده است و یا روش‌های نامناسب را انتخاب کرده است اینطور که شواهد نشان می دهد کشور صربستان می تواند یک انتخاب کاملاً هوشمندانه برای افرادی باشد که قصد دارند پس از 2 سال به اقامت دائم این کشور دست یابند، شرایط ثبت شرکت در این کشور بسیار بالا می باشد .

اگر فردی قصد دارد شرکتی را در صربستان راه اندازی کند به واسطه فعالیت باثبات شرکت، واجد صلاحیت اقامت در این کشور شناخته خواهد شد . به علاوه، اعضای خانواده فرد متقاضی ثبت شرکت در صربستان می توان از طریق رویه پیوستن اعضای خانواده به یکدیگر به فرد ملحق شود . از یک طرف ، این روش مراتب مقرون به صرفه تر از تابعیت از طریق سرمایه گذاری می باشد زیرا می تواند با کسری از سرمایه لازم برای تابعیت از طریق سرمایه گذاری، یک شرکت را تأسیس کرد . از طرف دیگر گزینه ای پر زحمت تر است، زیرا مجبور خواهد بود شرکتی را تأسیس و آن را به نحوی اداره کند که – تا زمانی که مایل به حفظ اجازه اقامت خود است – سوددهی خود را حفظ کند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ثبت شرکت در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت ترکیه جز پر طرفدارترین ویزاهای ترکیه می باشد. در این مطلب می خواهیم شرایط ثبت شرکت ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال

مهاجرت اقامت ثبت شرکت پرتغال را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم  و مدارک، قوانین، هز...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

نظرات کاربران
Call Now Button