ثبت شرکت در سریلانکا (Sri lanka)

کشور سریلانکا میان آبهای اقیانوس هند  واقع در آسیای جنوبی ، در جنوب کشور هند قرار گرفته است. پایتخت تجاری و بزرگترین شهرش کلمبو پایتخت سیاسی اش شهرسری جایاواردنپورا کوته میباشد. سریلانکا ابتدا مستعمره بریتانیا بود. مردم سریلانکا به زبانهای سینهالی و تامیل صحبت میکنند و واحد پولشان روپیه سریلانکا است. محصولاتی نظیر چای ، قهوه ، کائوچو و نارگیل از محصولات مهم سریلانکا است و همچنین مواد طبیعی همچون گرافیت ، سیلیکا ، کائولین ، ایلمنیت به فراوانی یافت میشود.بخش مهمی از اقتصاد سریلانکا از طریق کشاورزی میگذرد. در بخش های غربی و جنوبی آب و هوا گرم و مرطوب و در بخش های شمالی و شرقی هوا گرم و خشک میباشد.

ثبت شرکت در سریلانکا  – روش های مهاجرت به سریلانکا

سریلانکا پیرو سیستم اقتصاد آزاد است و صادرات یکی از رکن های اصلی اقتصادش را تشکیل میدهد و محصولاتش را به کشورهای آلمان ، بلژیک ، هلند و فرانسه صادر میکند. رکن بعدی که در اقتصاد سریلانکا بسیار موثر است صنعت توریسم میباشد و از نظر درآمد از طریق توریسم در رتبه چهارم در جهان قرار دارد. سریلانکا با داشتن جنگل ها و مناطق سر سبز بسیار و تمدن چند هزار ساله هر ساله میزبان گردشگران خارجی از سراسر دنیاست.

برای مهاجرت به سریلانکا روش های گوناگونی وجود دارد که این روش ها عبارتند از:

  1. ویزای تحصیلی سریلانکا
  2. ویزای کار سریلانکا
  3. سرمایه گذاری در سریلانکا
  4. ثبت شرکت در سریلانکا

در این مقاله میخواهیم به موضوع  ثبت شرکت در سریلانکا بپردازیم.

ثبت شرکت در سریلانکا

ثبت شرکت در سریلانکا

ثبت شرکت در سریلانکا

یکی از روش های مهاجرت به سریلانکا و اخذ اقامت دائم ، ثبت شرکت در سریلانکا است که در واقع نوعی از کارآفرینی میباشد. شما ابتدا باید با جمع آوری اطلاعات دقیق راجع به شرایط لازم و داشتن طرح تجاری اقدام نمایید. شما با داشتن طرح تجاری و مشخص نمودن بیزینس خود در مشاغل مختلف نظیر مواد غذایی ، شرکت خدماتی ، هتلداری و صنایع تبدیلی فعالیت شرکت خود را مشخص کنید و طرح اقتصادی توجیهی خود را ارائه نمایید و 1000 دلار به دولت سریلانکا بپردازید تا طرحتان مورد قبولشان واقع شود. داشتن حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط با زمینه مورد نظرتان در کشور خودتان الزامیست و با ارائه مدارک باید آن را اثبات نمایید ، همچنین مبلغ مورد نیاز برای نشان دادن تمکن مالی 10000 دلار است که باید حداقل به مدت 1 سال در حسابتان بوده باشد. بعد از این مرحله جلسه ای با حضور نماینده شهرداری ، نماینده دارایی و نماینده دادگستری سریلانکا برگزار میشود و طرح توجیهی اقتصادی و مدارک شما را مورد بررسی قرار میدهند و در صورت موافقت ، اجازه ثبت شرکت را میدهند و به شما ، همسر و فرزندان زیر 18 سالتان اقامت سه ساله میدهند. پس از اتمام 3 سال اگر فعالیتتان مثبت بوده باشد و مالیاتتان را به موقع پرداخت کرده باشید اقامتتان را میتوانید تمدید نمایید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ثبت شرکت در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت ترکیه جز پر طرفدارترین ویزاهای ترکیه می باشد. در این مطلب می خواهیم شرایط ثبت شرکت ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال

مهاجرت اقامت ثبت شرکت پرتغال را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم  و مدارک، قوانین، هز...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

نظرات کاربران
Call Now Button