مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در هلند یکی از بهترین روش های اخذ اقامت در این کشور است. در این مقاله ما تمام شرایط لازم و همچنین مدارک، قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت هلند، هزینه اقامت ثبت شرکت هلند، مالیات ثبت شرکت هلند و هر نکته و جزئیاتی که برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت هلند لازم است که بدانید را برایتان مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید با داشتن اطلاعات کافی اقدام به مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند کنید.
روش های مختلفی برای اخذ اقامت هلند وجود دارد مانند اخذ اقامت از طریق تحصیل، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامت از طریق تولد، اخذ اقامت از طریق ازدواج، اخذ اقامت از طریق پناهنگی، اخذ اقامت از طریق کار و همچنین مهاجرت اقامت ثبت شرکت است که ما در این مقاله به اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت می پردازیم.

این مقاله توسط متخصصین مجرب ما در “موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان” تهیه شده است و در اختیار شما هموطنان عزیز قرار گرفته است تا با آگاهی بیشتر اقدام به ثبت شرکت کنید.
برای اقامت ثبت شرکت هلند بهتر است که از اطلاعات کارشناسان و مشاوران با تجربه موسس ما استفاده نمایید و تماس تلفنی رایگان داشته باشید تا شما را در راه رسیدن به هدفتان راهنمایی کنند، و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

🔊 پادکست شرایط ثبت شرکت در هلند 🔊 

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند و شرایط عمومی آن

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند یکی روش های عالی برای اخذ اقامت این کشور زیبا است زیرا هم باعث اخذ اقامت شما می شود و هم می توانید با ثبت شرکت به سود برسید که برای زندگی در کشور هلند لازم است. ولی قبل از هر چیزی باید در مورد این کشور اطلاعاتی داشته باشید.
کشور هلند کشور کوچکی است از قلمروهای پادشاهی هلند که در شمال غربی اروپا  قرار گرفته است. جمعیت کشور هلند 17.1 میلیون نفر است که دین اکثر مردم این کشور مسیحی می باشد و در کشور هلند تعداد مسلمان ها زیاد است. پایتخت کشور هلند آمستردام است. کشور هلند از شرق با آلمان و از جنوب با بلژیک، از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا هم سایه است.

با اینکه آمستردام پایتخت این کشور است اما بسیاری از وزارت خانه ها و سفارتخانه ها در شهر لاهه قرار دارند. بزرگ ترین بندر اروپا در کشور هلند قرار گرفته است که بندر روتردام است که دومین شهر بزرگ هلند می باشد.
زبان رسمی این کشور هلندی است. مساحت کشور هلند 41.543 کیلومتر مربع است. واحد پول این کشور یورو می باشد. کشور هلند معروف به کشور گل لاله و سرزمین آسیاب بادی است و همچنین بزرگ ترین صادر کننده گل در جهان است.

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند و شرایط عمومی آن
مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند و شرایط عمومی آن

شرایط ثبت شرکت در هلند

هر کشوری دارای شرایط مخصوص به خود برای مهاجرت است که اگر قصد دارید اقامت آن کشور را بدست آورید باید طبق شرایط  آن کشور عمل کنید. برای ثبت شرکت در هلند باید شرایط این کشور را بدانید.

1. یکی از شرایط برای ثبت شرکت در هلند این موضوع است که شما نیازی به شریک ندارید، اگر تمایل ندارید و نیازی به شریک نبود شما مجبور نیستید که حتماً شریک هلندی داشته باشد.

2. یکی دیگر از شرایط این کشور این است که اگر در کشور هلند طرح تجاری شما مورد تأیید دولت هلند قرار گرفت شما باید به سفارت هلند مراجعه کنید و برای خودتان و خانوادتان در خواست ویزا کنید. پس از این که شرکت را در کشور هلند به ثبت رساندید و سرمایه را در این شرکت واریز کردید به شما اقامت 5 ساله داده می شود و پس از آن که شخص وارد شرکت شد و عملکرد شرکت مثبت بود، و اگر تمام شرایط این کشور و همچنین مالیات این کشور را پرداخت کردید پس از 5 سال می توانید برای اخذ اقامت دائم خود و خانوادتان (همسر و فرزندان زیر 18 سال) اقدام کنید. یعنی به عبارتی شما با ثبت شرکت در هلند هم اقامت خود را بدست می آورید و هم اقامت خانواده خود را اخذ می کنید.

انواع ثبت شرکت در هلند

برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در هلند در ابتدا باید انواع شرکت هایی که در این کشور می توانید تاسیس کنید را بشناسید و نسبت به فعالیتی که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید. انواع مختلفی از شرکت در هلند وجود دارد که موارد زیر است:

انواع ثبت شرکت در هلند
انواع ثبت شرکت در هلند

1. شرکت سهامی عام

شرکت به صورت سهامی عام به این صورت است که باید حداقل سرمایه شما 45 هزار یورو باشد. هر چند تا سهامدار که بخواهید می توانید در این شرکت باشد و همچنین در این نوع شرکت ملیت سهامداران مهم نیست.

2. شرکت سهامی خاص

ثبت شرکت به صورت سهامی خاص  به این صورت است که حداقل سرمایه برای این شرکت 18 هزار یورو است و مانند شرکت سهامی عام ملیت سهامداران در این شرکت مهم نمی باشد و باید تعداد سهامداران بیش از 1 نفر باشد.

 3. شرکت شعبه

 ثبت شرکت به صورت شعبه به این صورت است که اگر شما شرکتی در خارج از کشور هلند دارید می توانید شعبه ای از این شرکت را در داخل کشور هلند تأسیس کنید. برای شرکت شعبه 1 مدیر لازم است و تمام مسئولیت ها به شرکت مادر تعلق دارد.

ویزای مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

برای اخذ مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در هلند نیاز به اخذ ویزای شنگن است چون کشورهلند عضو پیمان شنگن است. اگر شما شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشید نیازی به اخذ این ویزا ندارید ولی اگر شهروند عضو اتحادیه اروپا نباشید باید ویزای شنگن اخذ نمایید. با اخذ ویزای شنگن  شما می توانید به تمام کشورهای اروپایی که عضو شنگن هستند سفر کنید.

یک نکته مهم  این مطلب است که برای ثبت شرکت شما باید ویزای طولانی مدت را اخذ نمایید زیرا این ویزا برای این است که اگر بیش از 90 روز در این کشور می خواهید اقامت کنید باید این ویزا را دریافت کنید.

برای اخذ ویزای شنگن باید مدارکی را ارائه دهید که موارد زیر می باشد:

1. عکس گذرنامه سیاه سفید (35 در 45 میلی متر)

2. فرم درخواست برای اقامت بلند مدت

 3. شناسنامه (اگر نام و نام خانوادگی عوض شده است)

4. فرم درخواست ویزا را پر کرده و تحویل دهید

5. رسید پرداخت هزینه ویزا

6. اصل و ترجمه کارت ملی و شناسنامه فرد

 7. گذرنامه و کپی ویزاهای قبلی که دارای اعتبار باشند

 8. نامه ای که هدف از بازدید کشور هلند را توضیح دهید

9. اصل و کپی بیمه مسافرتی

 10. محل اسکان خود در کشور هلند را اثبات کنید

 11. تمکن مالی و گردش حساب

ویزای مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند
ویزای مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

قوانین ثبت شرکت در هلند

خیلی موضوع مهمی است که برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در هلند قوانین این کشور را به خوبی بدانید و آن را رعایت کنید. هر کشوری دارای قوانین مخصوص به خود است که باید قبل از مهاجرت در مورد این قوانین تحقیق شود. طبق قوانین هلند باید شما مشخص کنید که ثبت شرکت شما برای همیشه و دائمی است یا اینکه به صورت موقت است.
قوانین کشور هلند در ارتباط با ثبت شرکت به این صورت است که  باید اول طرح پیشنهادی مورد قبول دولت هلند قرار بگیرد. از قوانین دیگر کشور هلند این است که مالیات را به موقع پرداخت کنید تا بتوانید اقامت دائم کشور هلند را دریافت کنید.

کشور هلند یکی از پیشرفته ترین و به روزترین کشورها در زمینه قانون گذاری است و حفظ حقوق بنیادین و اساسی اتباعی که در این کشور زندگی می کنند است. قوانین کشور هلند مناسب با جزئیات زندگی افراد تهیه شده است.
در قوانین اساسی و مدنی کشور هلند حق و حقوق مهاجرین و نیازهایی که دارند مورد توجه قرار گرفته است و مهاجرین در این کشور از بسیاری حقوق برخوردار هستند که مردم کشور هلند هم از این حقوق استفاده می کنند. به عبارتی تفاوت زیادی بین شهروندان و مهاجران گذاشته نمی شود.

مالیات مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

یکی از شرایطی که باید شما به آن توجه کنید پرداخت مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده است که برای ادامه کار شرکت باید حتماً پرداخت شود. طبق قوانین کشور هلند هر شخصی که تجارت یا شغلی دارد باید مالیات را بپردازد. پرداخت مالیات بسیار مهم است زیرا برای اخذ اقامت دائم خود نیاز است که مالیات را به موقع پرداخت کنید.

 انواع مالیات در هلند وجود دارد که موارد زیر است:

انواع مالیات در هلند
انواع مالیات در هلند

1. مالیات برارزش افزوده در هلند

 نوعی از مالیات در کشور هلند وجود دارد که به آن مالیات بر فروش یا مالیات بر ارزش افزوده گفته می شود. این مالیات از طرف اداره مالیات برای مراحل تولید و خدماتی که ارائه می دهند استرداد می شود. مالیات ارزش افزوده در مراکز فروش در زمان فروش کالا به قیمت کالا اضافه می شود. بالاترین میزان مالیات بر ارزش افزوده 21 درصد و کم ترین این مالیات 17.5 درصد است. 

2. مالیات بر درآمد در هلند

مالیات بر درآمد در کشور هلند به این صورت است که به درآمد شخص بستگی دارد. این مالیات بسته به شغل و حرفه شخص امکان دارد زیاد شود. یعنی اگر درآمد شما زیاد باشد مالیات بر درآمد بیشتر می شود. بیشترین مالیات بر درآمد در هلند  60 درصد است و کم ترین این مالیات 49.50 درصد است.

مالیات بر درآمد در هلند
مالیات بر درآمد در هلند

3. مالیات بر درآمد شرکت در هلند

مالیاتی که به شرکت تعلق میگیرد را مالیات بر درآمد شرکت می گویند. این مالیات را باید شرکت به دولت هلند بپردازد و اینکه هر چقدر درآمد شرکت بیشتر باشد این مالیات بیشتر می شود. بالاترین میزان مالیات بر درآمد شرکت در هلند 48 درصد است و کم ترین این مالیات 25 درصد است.

 مالیات بر درآمد شرکت در هلند
مالیات بر درآمد شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند و وکیل ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در هلند فقط داشتن سرمایه به شما کمک نمی کند تا بتوانید اقامت این کشور را اخذ نمایید. در کنار سرمایه باید تمام کارهای اقامت به درستی انجام شود و هیچ گونه ایرادی در مدارک شما وجود نداشته باشد. زیرا اگر کوچک ترین اشتباه و خطایی رخ دهد امکان دارد در خواست شما رد شود. بهتر است برای مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند وکیلی اختیار کنید تا تمام امور را به درستی انجام دهد.

وکیل با آگاهی به مدارک مورد نیاز و دانستن قوانین و مالیات و همه جزئیات مربوط به مهاجرت می تواند به شما کمک کند تا ثبت شرکت شما در کشور هلند به درستی انجام شود.
تیم وکلای موسسه آتیه آفرینان ایرانیان با 18 سال سابقه در امور مهاجرتی و مجوز از وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی در خدمت شما هموطنان عزیز می باشند تا شما را در این راه یاری کنند و به هدفتان مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند برسانند.

مراحل مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

نخست باید با ویزای ثبت شرکت به کشور هلند سفر کنید و اقدامات لازم برای ثبت شرکت را انجام دهید. اول باید مشخص شود که آیا شما صلاحیت برای ثبت شرکت در این کشور را دارید یا ندارید.
برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت هلند باید مراحلی را  طی کنید که در اولین مرحله باید اسم شرکت را ثبت کنید (اسم شرکت نباید تکراری باشد) و یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت، ثبت نوع شرکت می باشد که انواع شرکت را توضیح داده ایم. نوع شرکت را باید بر اساس فعالیت تجاری که می خواهید در هلند داشته باشید تعیین کنید.
ارائه طرح تجاری (بیزنس پلن) یکی از موارد مهم برای شرکت است که تأثیر به سزایی در ثبت شرکت شما دارد و همچنین باید یک حساب بانکی و سیستم حسابداری را افتتاح کنید.

اجاره مکانی مشخص برای شرکت و تنظیم اساسنامه از موارد دیگر ثبت شرکت است که باید انجام دهید. در اساسنامه شرکت باید نام شرکت، نام افراد شرکت، آدرس شرکت، محل فعالیت و سرمایه شروع کار اعلام شود. برای یک شرکت باید نیرو استخدام کنید.

مراحل مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند
مراحل مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

استخدام نیروی کار

همان طور که می دانید در کشور زیبای هلند نرخ بیکاری کم است که نشان دهنده این موضوع است که در این کشور بازار کار مناسبی وجود دارد. شهروندان هلند اکثر آن ها چند زبان را بلد هستند  به همین دلیل کشور هلند استخدام شهروندان کشور خود را مقدم تر از افراد خارجی می داند و همچنین نیروی کار ماهر در این کشور زیاد است.

ثبت شرکت در هلند و طرح تجاری (بیزنس پلن)

ثبت شرکت در هلند نیاز به ارائه یک طرح تجاری دارد که بسیار در اخذ اقامت این کشور موثر است زیرا شما با بیزنس پلنی که ارائه می دهید باید کشورهلند را متقاعد کند که ثبت شرکت شما می تواند به اقتصاد کشور هلند کمک کند.
طرح تجاری باید برای اقتصاد کشور هلند سودآورباشد. طرح تجاری شما رابطه مستقیمی با اخذ اقامت دائم و پاسپورت شما دارد به علت آن که اخذ اقامت هلند به سودمند بودن شرکت وابسته است.
مشاوره گرفتن از افرادی که مهارت کافی در زمینه اقتصاد دارند در طرح تجاری شما بسیار می تواند تاثیرگذار باشد. طرح تجاری در واقع ایده برای فعالیت تجاری است که قرار است در شرکت داشته باشید. در واقع نقشه و برنامه شما برای شرکت است و روش هایی که قرار است به این هدف برسید. یک طرح تجاری عالی می تواند شرکت شما را به سود برساند در نتیجه زمانی که شرکت شما به سود برسد اقتصاد هلند هم پیشرفت می کند.

بیزنس پلنی که برای ثبت شرکت ارائه می شود باید موارد زیر را شامل  باشد:

1. دیدگاه کلی از شغل سرمایه گذار

2. توضیحاتی که در ارتباط با متقاضی است که می خواهد ثبت شرکت را انجام دهد مانند مدارک تحصیلی، مهارت و تجربه

3. توضیح در ارتباط با خدمات و محصول و طرز مدلی که می خواهید در بازار آن ها را ارائه دهید

4. استراتژی تجاری فرد، یعنی سیاست قیمت گذاری، برنامه بازاریابی

 5. ارائه سرمایه اولیه، سود احتمالی، تأمین اعتبار اضافی و…

 6. در بیزنس پلن باید تمامی مدارک و اسنادی که در مورد ثبت شرکت است ضمیمه شود و همچنین تأیید کتبی حمایت مالی، توصیه نامه ها و مجوزها

مدارک مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

برای انجام مراحل مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند باید مدارکی را به سفارت هلند ارائه دهید، تا بتوانید برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت هلند اقدام کنید. مدارک را بهتر است با وکیل مورد بررسی قرار دهید تا همه مدارک را به درستی ارائه دهید.

 مدارک لازم برای ثبت شرکت در هلند موارد زیر است:

1. انتخاب نام شرکت

2. اسکن پاسپورت مدیر عامل و سهامداران

3. پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور هلند

4. ارائه طرح تجاری

5. ارائه محل اقامت در کشور هلند

6. ارائه سند مالکیت

7. پرینت حساب بانکی

8. کپی از مدرک تحصیلی

9. وکالتنامه ( که توسط موکل امضا شود)

مدارک مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند
مدارک مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

هزینه زندگی مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

هزینه زندگی در هر کشوری متفاوت است. هزینه ثبت شرکت در هلند را حتماً مورد بررسی قرار دهید زیرا برای مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند باید همه جوانب را بدانید. همچنین باید  تمام هزینه هایی که در کشور هلند باید پرداخت کنید را بدانید. مانند هزینه ثبت شرکت، هزینه زندگی، خوراک و پوشاک است. لازم به ذکر است که هزینه شما به مکان و سبک زندگی شما در این کشور بستگی دارد. هزینه مورد نیاز برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت هلند موارد زیر است:

هزینه ثبت شرکت

  • هزینه دفتر مجازی 75 یورو است.
  •  هزینه خدمات حسابداری 90 یورو است.
  • تصمیم به کار با متخصصان هلندی 1500 یورو است.

 هزینه حمل و نقل

  • بلیط تکی اتوبوس به صورت آزاد 3.2 یورو است.
  • بلیط تکی اتوبوس با کارت اعتباری 2 یورو است.
  • هزینه تاکسی های شهری 3.5 یورو است.
  • بنزین از 1.95 تا 2.21 یورو است.

هزینه بیمه

 در هلند افراد زیر 18 سال نیازی به بیمه ندارند و افراد  بالای 18 سال باید 54 یورو ماهانه برای بیمه پرداخت کنند.

هزینه ملک

  •  اجاره آپارتمان در مرکز شهر یک خوابه (1.473) تا (675.51) یورو است.
  •  اجاره آپارتمان در خارج از مرکز شهر یک خوابه (1.105) تا (491.28) یورو است.
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر (2.456) تا  (6.141 )  یورو است.
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در خارج از شهر (1.842) تا (3.749) یورو است.

هزینه خوراک

  • 1 وعده غذا در رستوران 15 یورو است.
  • کاپوچینو 2.8 یورو است.
  • شیر 0.9 یورو است.
  • بطری آب 1.5 لیتری 1.80 یورو است.
  • یک وعده ناهار مک دونالد 6 تا 7 یورو است.

مزایای ثبت شرکت در هلند

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در هلند یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت است و همچنین مزایا بسیاری دارد. 

مزایای ثبت شرکت در هلند موارد زیر است:

  1. اخذ اقامت هلند با ثبت شرکت
  2. نیازی به مدرک زبان در انجام روند ثبت شرکت نیست
  3. نیازی به خرید ملک نیست
  4. مالکیت صد در صدی شرکت بدون نیاز به شریک
  5. دسترسی آسان به  بازارهای اروپایی
  6. سفر آزادانه به کشورهای عضو شنگن
  7. تحصیل رایگان شما و خانوده در هر کدام از کشورهای اروپایی
  8. خدمات درمانی رایگان در سراسر اروپا
  9. درخواست اقامت دائم بعد از 3 سال
  10. امکان در خواست پاسپورت بعد از 5 سال بعد از اخذ اقامت دائم
  11. امکان اخذ آسان ویزای سایر کشورهای دنیا
  12. افتتاح حساب شرکتی و شخصی
  13. قوانین تجاری و گمرگی آزاد در داخل اتحادیه اروپا
  14. استفاده از برند تجاری اروپایی

مزایای ثبت شرکت در هلند
مزایای ثبت شرکت در هلند

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند و اقتصاد آن

خیلی اهمیت دارد که برای اخذ مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند اقتصاد این کشور را بشناسید زیرا اقتصاد رابطه مستقیمی با ثبت شرکت شما دارد. هر چقدر اقتصاد یک کشور قوی تر باشد و شرکت شما عملکرد خوبی داشته باشد به سود بیشتری می رسد. کشور هلند در سال 1959 به جامعه اقتصادی اروپا پیوسته است. از آن تاریخ به بعد بیش از 70 درصد از مبادلات تجاری خود را با کشورهای اروپایی داشته است.

  • کشور هلند با سازمان های تجاری مانند اتحادیه اروپا، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری و توسعه همکاری می کند.
  • صنایع اصلی کشور هلند محصولات کشاورزی، فلز و مهندسی دستگاه (مکانیک)، تجهیزات الکترونیکی، مواد شیمیایی، نفت خام، ساخت و ساز، ریز الکترونیک و ماهی گیری است.
  • کشور هلند در پرورش گل و تجارت گل رتبه اول در دنیا را دارد. دامداری و کشاورزی هم از پایه های اقتصادی این کشور می باشد. کشتی سازی و صنایع شیمیایی از صنایع مادر هلند هستند.
  • شرکای اصلی صادرات کشور هلند آلمان (24.5 درصد)، بلژیک (11.1 درصد)، فرانسه (8.4 درصد)، بریتانیا (9.3 درصد)، ایتالیا (4.2) در سال 2015 می باشد. کالاهای صادراتی این کشور دستگاه (مکانیک)، مواد شیمیایی، سوخت و خوراک است. نرخ صادرات این کشور در سال 2015 به میزان 488.3 بیلیون دلار بوده است.
  • شرکای اصلی وارداتی کشور هلند، آلمان (14.7 درصد)، چین (14.5 درصد)، بلژیک (8.2 درصد)، بریتانیا (5.1 درصد)، روسیه (5.7 درصد) و نروژ (4.1 درصد)  در سال 2015 بوده است. کالاهای وارداتی ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل، مواد شیمیایی، سوخت و مواد غذایی و پوشاک است. نرخ واردات این کشور در سال 2015 به مقدار 404.6 بیلیون دلار بوده است.
  • کشور هلند رتبه 2 در جهان را برای صادرات عمده کالاهای کشاورزی دارد. رتبه 9 را برای صادر کننده خدمات بازرگانی به خود اختصاص داده است. رتبه 6 در جهان را برای سرمایه گذاری در جهان به خود اختصاص داده است. رتبه 10 در جهان را از نظر شاخص های اقتصادی رقابتی دارد.

ثبت شرکت در هلند و شاخص های اقتصادی تاثیر گذار آن

از موارد دیگری که باید توجه داشت برای ثبت شرکت در هلند شاخص های اقتصادی است. این شاخص ها در کسب و کار تاثیر بسیاری دارند. شاخص هایی که برای ثبت شرکت باید سرمایه گذار به آن ها توجه کند موارد زیر هستند:

1. نرخ تورم در هلند

نرخ تورم یکی از شاخص های اقتصادی است که برای ثبت شرکت باید آن را بررسی کنید. نرخ تورم نشان دهنده درآمد و هزینه  یک  کشورمی باشد. نرخ تورم بدین گونه است که اگر کشوری دچار نوسانات شدید و یا سرمایه گذاری در آن کشور زیاد باشد یعنی آن کشور دارای نوسان اقتصادی است و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آن کشور مناسب نیست که خوشبختانه کشور هلند نرخ تورم مناسبی دارد.

نرخ تورم در هلند
نرخ تورم در هلند

2. نرخ بیکاری در هلند

 باید به نرخ بیکاری یک کشور برای مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند توجه کنید زیرا نشان از بازار کار آن کشوراست که ارتباط  با رشد اقتصادی دارد. نرخ بیکاری در کشورهلند حدود 6.4 درصد است. که نشان دهنده این است که بازار کار این کشور برای ثبت شرکت مناسب است.

 نرخ بیکاری در هلند
نرخ بیکاری در هلند

3. نرخ مالیات در هلند

نسب به درآمدی که دارید مالیات را باید پرداخت کنید که هر چقدر درآمد شما بیشتر باشد مالیات بیشتری باید پرداخت کنید. میزان مالیات بر درآمد شرکت در هلند بیشترین 48 درصد است و کمترین نرخ این مالیات 25 درصد است که برای ثبت شرکت نسبتاً مناسب است.

4. نرخ تولید ناخالصی داخلی در هلند

 تولید ناخالصی داخلی رابطه مستقیمی با رشد اقتصادی دارد و از مهم ترین شاخص های تاثیرگذار است. یعنی هر چقدر  تولید ناخالصی داخلی کشور بالاتر باشد رشد اقتصادی این کشور بیشتر می شود و هر چه اقتصاد یک کشور پیشرفت کند شرکت شما در آن کشور با سود دهی بیشتری  مواجه می شود. تولید  ناخالصی داخلی کشور هلند در سال 2015 به میزان 908 بیلیون دلار بوده است.

نرخ تولید ناخالصی داخلی در هلند
نرخ تولید ناخالصی داخلی در هلند

مشکلات مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

هر کشوری علاوه بر مزایایی که دارد مشکلاتی هم در کنار این مزایا دارد که در این مقاله به مشکلات کشور هلند می پردازیم. مشکلات کشور هلند موارد زیر است:

هزینه ملک

هزینه اجاره و همچنین زندگی در کشور هلند زیاد است. خیلی از مهاجران بلافاصله  پس از ورود می توانند با بودجه که دارند خانه کرایه یا رهن کنند اما در کل هزینه اجاره در این کشور بالا است.

کار در هلند

 یکی از مشکلات مهم کشور هلند این است که با اینکه کار در این کشور زیاد است و فرصت های شغلی متعددی برای افراد وجود دارد ولی اگر نیروی کار هلندی یا اتحادیه اروپا نباشد آن کار را به افراد خارجی که شهروند هلند یا اتحادیه اروپا نیستند داده نمی شود. یعنی به عبارتی شهروندان هلندی و شهروندان اتحادیه اروپا مقدم تر از افراد خارجی دیگر کشورها هستند.

زبان هلند

زبان هلندی کمی دشوار است و به زبان آلمانی و انگلیسی تشابه دارد و در هلند زبان انگلیسی زیاد صحبت می شود ولی هلندی ها  ترجیح می دهند مهاجران به زبان آنان صحبت کنند.

خدمات درمانی

در این کشور خدمات پزشکی و سلامت بسیار در دسترس و عالی است ولی گران قیمت است.

مشکلات مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند
مشکلات مهاجرت و اقامت ثبت شرکت هلند

سخن پایانی ثبت شرکت در هلند  

ثبت شرکت در هلند را باهم در این مقاله بررسی کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که با توجه به موقعیت کشور هلند و همچنین شرایط مطلوب هلند، افراد بسیاری برای ثبت شرکت در این کشوراقدام می کنند وهمچنین ثبت شرکت از طرف افراد خارجی از طرف دولت هلند مورد حمایت قرار گرفته است به دلیل اینکه باعث رشد و توسعه اقتصاد این کشور می شود.

در ارتباط با اخذ اقامت هلند از طریق ثبت شرکت ما تلاش خود را کرده ایم که اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم تا شما برای ثبت شرکت با مشکل روبرو نشوید.
برای ثبت شرکت در هلند بهتر است که  کارشناسان حقوقی در تمام مراحل در کنار شما باشند که مبادا در خواست شما رد شود. کارشناسان ما در” موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ” با آگاهی کامل به قوانین و شرایط کشور هلند و ثبت شرکت میتوانند در خصوص با این امر شما را یاری رسانند و همچنین در انتهای این مقاله در قسمت ثبت پرسش می توانید نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کنید.

سوالات متداول در زمینه ثبت شرکت در هلند

✳️ مزایای ثبت شرکت در هلند چیست؟

اخذ اقامت هلند با ثبت شرکت، نیازی به مدرک زبان در انجام روند ثبت شرکت نیست، نیازی به خرید ملک نیست، مالکیت صد در صدی شرکت بدون نیاز به شریک، دسترسی آسان به  بازارهای اروپایی

✳️ انواع ثبت شرکت در هلند کدامند؟

1. شرکت سهامی عام 2. شرکت سهامی خاص، شرکت شعبه

✳️ شرایط ثبت شرکت در هلند چیست؟

یکی از شرایط برای ثبت شرکت در هلند این موضوع است که شما نیازی به شریک ندارید، اگر تمایل ندارید و نیازی به شریک نبود شما مجبور نیستید که حتماً شریک هلندی داشته باشد.

✳️ قوانین ثبت شرکت در هلند چیست؟

طبق قوانین هلند باید شما مشخص کنید که ثبت شرکت شما برای همیشه و دائمی است یا اینکه به صورت موقت است.

5/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
ثبت شرکت در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت ترکیه جز پر طرفدارترین ویزاهای ترکیه می باشد. در این مطلب می خواهیم شرایط ثبت شرکت ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال

مهاجرت اقامت ثبت شرکت پرتغال را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم  و مدارک، قوانین، هز...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

نظرات کاربران
نیما

سلام وقتتون بخیر شرایط کار در هلند برای ایرانی ها به چه صورت است؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر ، به مقاله ی "کاردرهلند برای ایرانیان" مراجعه کنید.

نسترن

سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفید و خوبتون.

آتیه آفرینان

با سلام ممنون از نگاهتون

محمدیان

سلام در حال حاضر برای ویزای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در هلند میشه اقدام کرد؟

آتیه آفرینان

با سلام در حال حاضر کشورهای لهستان و اسلواکی ... برای سرمایه گذاری پیشنهاد می شود. لطفا با شماره ی 02172207 جهت مشاوره و بررسی شرایطتان تماس بگیرید.

نازنین

سلام سرمایه لازم برای اقامت ثبت شرکت در هلند چقدر است؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر، هزینه ثبت شرکت در هلند زیاد نیست، اما در صورتی که قصد اخذ اقامت هلند را داشته باشید باید سرمایه شرکت شما حدودا یک میلیون یورو باشد.

عبدالهی

خیلی ممنون از مطلب ثبت شرکت هلند 🙏

آتیه آفرینان

ممنون از نگاهتون.

علی

سلام علی هستم از ایرانبرای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در هلند بنده را راهنمایی کنی متشکرم

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، درحال حاضر هلند به درخواست های ثبت شرکت رسیدگی نمیکند. پیشنهاد میکنم برای سایر ویزاهای هلند اقدام نمایید . اگر تصمیم به مهاجرت فقط از طریق ثبت شرکت دارید به سایر کشورها فکر کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button