ثبت شرکت در نیوزلند(New Zealand)

کشور نیوزلند، کشوری توسعه یافته واقع در جنوب غربی اقیانوس آرام که سالانه افراد زیادی را از کشورهای دیگر و از روشهای مختلف مانند ویزای تحصیلی نیوزلند و ویزای کاری نیوزلند به خود جذب می کند.در میان افرادی نیز علاقه مند به ایجاد کسب و کار و سرمایه گذاری در کشور نیوزلند می باشند که با ثبت شرکت در نیوزلند به هدف خود دست پیدا می کنند.ثبت شرکت در نیوزلند دارای مراحلی می باشد که بایستی قبل از هر اقدامی با آنها آشنا شد تا بتوان ثبت شرکت در نیوزلند را با موفقیت به انجام رساند.توصیه می شود به افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در نیوزلند می باشند، بهتر است که قبل  از هر اقدامی شرایط خود را با یک وکیل معتبر در یک مؤسسه مهاجرتی معتبر در میان گذاشت و هدف خود را از ثبت شرکت در نیوزلند برای وی مشخص نمود تا بتواند فرد را با اقتصاد این کشور آشنا نماید و همچنین با توجه به نوع پذیرش مردم نیوزلند در خصوص خدمات ارائه شده توسط فرد، از طریق ثبت شرکت آن را به مردم این کشور ارائه دهد و فرد را مطلع سازد که آیا این خدمات به گونه ای می باشند که مردم نیوزلند برای آن بهایی پراخت نمایند و یا اینکه این فعالیت تجاری که از طریق ثبت شرکت در نیوزلند برای فرد سودآور است و یا خیر. راه دیگر برای دست یابی به این اطلاعات، از طریق ویزای توریستی نیوزلند می باشد که با سفر کوتاه مدت به نیوزلند می توان اطلاعاتی در زمینه اوضاع کسب وکار و اقتصاد این کشور در این مدت سفر کسب نمود.

درخواست ثبت شرکت در نیوزلند و اقدام جهت اخذ اقامت نیوزیلند از طریق ثبت شرکت در نیوزلند، راه مهاجرت آسان به نیوزیلند است. نیوزیلند با دارا بودن اقتصادی مبتنی بر تولید محصولات کشاورزی و دامی و همچنین صنایع غذایی تبدیلی و داشتن معادن و منابع غنی، یکی از پر رونق ترین اقتصادهای دنیا را در مقایسه با سایر کشورهای مشابه دارد. طبیعت بکر و زیبای کشور نیوزیلند و مهاجرپذیر بودن این کشور، افرادی را که به دنبال رونق کسب و کار و توسعه صنعت خود هستند، برای مهاجرت به نیوزلند، تشویق نموده است. ثبت شرکت در نیوزلند، با توجه به الزاماتی که برای متقاضیان خارجی ثبت شرکت در نیوزلند وجود دارد، نیازمند تدارک ساز وکارهای حقوقی و اخذ مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در ایران و همچنین وکیل رسمی مهاجرت به نیوزیلند، دارد. نزدیکی نیوزیلند و همسایگی این کشور با استرالیا، نقطه قوت دیگری برای مهاجرت به نیوزیلند می باشد. پس از گذشت سالها از خاتمه استعمار انگلستان، هنوز هم در تعداد کشورهای مشترک المنافع انگلستان محسوب می شود.

از گزینه های جذاب برای شروع یک کسب و کار، سرمایه گذاری در نیوزلند می باشد. بر اساس رتبه بندی بانک جهانی در سال ۲۰۱۵ ، کشور نیوزیلند، ساده ترین کشور برای شروع یک کسب و کار و دومین کشور از جهت سادگی تجارت به طور کلی اعلام شد. فرآیند ثبت شرکت به معنی ایجاد شخصیت حقوقی به منظور راه اندازی یک کسب و کار ، در نیوزیلند امری بسیار آسان بوده و کاملا به صورت اینترنتی صورت می پذیرد. در ابتدای امر متقاضی ثبت شرکت باید نامی را برای شرکت انتخاب و اختصاص دهد که اختصاص این نام خود دارای شرایطی به شرح آتی است: ابتدائا متقاضی باید از امکان اخذ و اختصاص نام انتخابی خود به وسیله بررسی نام شرکت های موجود، اطمینان حاصل نماید. درخواست شما در ساعات کاری ظرف مدت ۲ ساعت بررسی میشود و برای رزرو و محفوظ بودن آن، نام انتخابی می بایست ظرف مدت ۲۰ روز کاری مورد استفاده قرار گیرد. سپس باید برای استفاده از وب سایت اداره شرکتها، برای خود حساب کاربری ایجاد کند که حتما نیازی نیست که جدید باشد و می توان از حساب های کاربری سابق استفاده نمود

ثبت شرکت در نیوزلند – شرایط ثبت شرکت در نیوزیلند

برای ثبت شرکت در نیوزلند، بدون داشتن شرکت قبلی و یا ثبت شعبه شرکت در نیوزلند، مدارک زیر باید ارایه شود.

  • تکمیل فرم درخواست ثبت شرکت در نیوزیلند به صورت اینترنتی.
  • درخواست تعیین نام و انتخاب نام شرکت جهت ثبت شرکت در نیوزیلند.
  • اعلام آدرس جهت ثبت شرکت در نیوزیلند و آدرس جهت ارایه خدمات شرکت ثبت شده در نیوزیلند.
  • تعیین سهامدارن و مدیران اولیه شرکت ثبت شده در نیوزیلند.
  • دریافت شماره ویژه پرداخت مالیات، جهت راه اندازی شرکت ثبت شده در نیوزیلند.
  • پرداخت هزینه های اجرایی ثبت شرکت در نیوزیلند که باید به حساب اداره ثبت شرکتها پرداخت شود.
  • تهیه طرح توجیهی اقتصادی و یا بیزنس پلان.

ثبت شرکت در نیوزلند – اخذ اقامت دائم نیوزیلند از طریق ثبت شرکت

با ثبت شرکت در نیوزلند، امکان اخذ اقامت دائم این کشور وجود ندارد. فقط با راه اندازی شرکت ثبت شده و شروع به کارآفرینی در این کشور، امکان اخذ اقامت دائمی نیوزلند برای مدیر اصلی شرکت و همچنین همسر و فرزندان زیر 21 سال وی امکان پذیر است. در هیچ یک از موارد با ثبت شرکت، امکان اخذ اقامت دائم کشوری برای متقاضی وجود ندارد، تنها پس از راه اندازی شرکت و شروع به فعالیت تجاری شرکت، اقامت دائمی اعطاء خواهد شد.

یکی از مهمترین نکاتی که متقاضیان ثبت شرکت در نیوزلند باید به آن توجه کنند این میباشد که باید حتما دو سال در کشور خود تجارتی را راه اندازی کرده باشند تا بتوانند ثبت شرکت در نیوزلند را انجام دهند .این سابقه دو ساله در تجارت میتواند با ایجاد یک کارگاه , فروشگاه و یا شرکت و کارخانه انجام گیرد , که این موضوع را باید بتوانند اثبات نمایند و اثبات این موضوع میتواند از طریق ثبت در دفاتر اسناد رسمی انجام گیرد , موضوع دیگر این میباشد که در کنار این فروشگاه , شرکت و یا دفتر باید متقاضی دارای یک حساب بانکی معتبر بوده باشد که مبلغی حدود 300میلیون گردش مالی داشته باشد . این مقدار هزینه باید به کشور نیوزلند منتقل شود تا با آن بتواند تجارت مورد نظر خود را راه اندازی نماید , در صورتی که این شرایط بالا را داشته باشید میتوانید برای دریافت ویزا به سفارت نیوزلند درخواست دهید و بعد از بررسی اسناد و مدارک متقاضی , برای وی یک ویزای سه ساله موقت صادر میگردد , توجه داشته باشید که این ویزا به معنای دریافت اقامت دائم نیوزلند نمیباشد و تنها به شما اجازه اقامت موقت سه ساله داده شده است .

زمانی که برای شما یک ویزای سه ساله صادر میشود شما باید در این مدت تمام تلاش خود را برای انجام یک بیزنس فعال و موفق انجام دهید , به گونه ای که دو سال از این سه سال باید شما گزارش مثبتی از عملکرد فعالیت خود ارائه دهید , تا در این صورت برای شما اقامت دائم نیوزلند صادر شود .شما از یک روش دیگر نیز میتوانید اقامت دائم نیوزلند را از طریق ثبت شرکت در نیوزلند دریافت کنید و آن هم به این صورت میباشد که باید مبلغی حدود  500000دلار بابت راه اندازی تجارتی در کشور نیوزلند واریز نمایید و باید در آن شرکت حداقل سه نفر از اتباع نیوزلند را استخدام نمایید , در این صورت شما میتوانید برای خود و همسر و فرزندان زیر 17سال خود نیز اقامت دائم نیوزلند را از طریق ثبت شرکت در نیوزلند دریافت کنید .

ثبت شرکت در نیوزلند

ثبت شرکت در نیوزلند

یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت ثبت شرکت در نیوزلند و سرمایه گذاری در این کشور در بین سرمایه گذاران خارجی شده است این میباشد که این کشور به عنوان یک کشور بریتانیایی در نیم کره شمالی , دارای امنیت سرمایه گذاری و همچنین حسابرسی مالیاتی دقیق میباشد .کشور نیوزلند برای افرادی که میخواهند سرمایه گذاری را از طریق ثبت شرکت در نیوزلند تجربه کنند میزان مالیات بر درآمد کمی را درنظر گرفته است و به صورت سالانه این مالیات از درآمد شرکت با نرخ 25درصد اخذ میشود , که این نرخ مالیاتی بسیار مطلوب محسوب میشود .

کشور نیوزلند حمایت های مالی فراوانی برای سرمایه گذارانی که قصد ثبت شرکت در نیوزلند را دارند محیا ساخته است , و سرمایه گذاران با ثبت شرکت در نیوزلند این امکان را خواهند داشت که از تمام امکانات دولتی و غیر دولتی بهره مند گردند.شایان ذکر میباشد افرادی که میخواهند ثبت شرکت در نیوزلند را انجام دهند و بعد از آن خارج از نیوزلند امور را در دست بگیرند این امکان وجود دارد که شرکت مورد نظر هیچ گونه مالیاتی برایش در نظر گرفته نخواهد شد و موظف به پرداخت مالیات نمیباشند به همین خاطر میباشد که در کل دنیا کشور نیوزلند به عنوان بهشت مالیاتی اقیانوسیه شناخته شده میباشد .شاید تا به امروز شنیده باشید که نوعی ثبت شرکت در نیوزلند وجود دارد که دولتی میباشد و بیشترین سهام آن توسط دولت تامین گردیده است , این نوع شرکت ها نوعی خیریه میباشند , و میتوان آنها را نوعی شرکت های محدود دانست , همانطور که از اسم آن مشخص است , مسئولیت هر یک از سهامداران در این نوع شرکت ها محدود میباشد .

در این نوع شرکت ها باید تکیل شده از سه مدیر عامل و یک نماینده باشند و حداقل یک نفر به عنوان کارمند مشخص گردند , در این نوع شرکت ثبت شده باید یک دفتر مشخص شود که در اساسنامه شرکت محل دقیق آن ذکر شود .این دفتر یا محلی که قرار است فعالیت تجاری در آن انجام شود باید حقیقی باشد و در آن امور شرکتی همه روزه انجام گیرد و به قول معروف باید شرکت برای عموم باز باشد .تمام قوانین این شرکت بر اساس قوانین کار شرکت نیوزلند میباشد , در این نوع شرکت ها باید حتما فردی را به عنوان حسابرس مشخص نمایید واستخدام کنید و تمام اعضا مشخصات دقیق شان را در شرکت بایگانی کنند .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
ثبت شرکت در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت ترکیه جز پر طرفدارترین ویزاهای ترکیه می باشد. در این مطلب می خواهیم شرایط ثبت شرکت ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال

مهاجرت اقامت ثبت شرکت پرتغال را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم  و مدارک، قوانین، هز...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

نظرات کاربران
Call Now Button