ثبت شرکت در بلغارستان

کشور بلغارستان ، در جنوب شرقی اروپا واقع شده است که با کشورهای یونان ، جمهوری مقدونیه ، رومانی ، صربستان و ترکیه هم مرز می باشد . این کشور جز جوان ترین عضو اتحادیه اروپا است . فرهنگ غنی و متنوع ، آب و هوای مناسب از جذابیت های این کشور برای مهاجرت به کشور بلغارستان می باشد . این کشور از لحاظ اقتصادی رشد سریعی داشته و از لحاظ مالیاتی کمترین میزان مالیات بر شهروندان خود را دارد . اتباع خارجی می توانند از طریق ثبت شرکت در بلغارستان به اقامت در بلغارستان دست پیدا کنند . اگر فرد قصد اقامت در بلغارستان بیش از 3 ماه را داشته باشد باید از اداره مهاجرت وزارت بلغارستان برای اقامت بلند مدت خود درخواست دهند و پس از 5 سال اقامت در بلغارستان فرد می تواند برای اخذ اقامت دائم بلغارستان اقدام کند .

ثبت شرکت در بلغارستان انواع شرکت ها در بلغارستان

ثبت شرکت در بلغارستان براساس موسسین و میزان سهام آنها انواع مختلفی دارد. انواع شرکت ها در بلغارستان عبارتند از :

  • شرکت های تجاری در بلغارستان : این نوع شرکت ها به عنوان اشخاص حقوقی دارای شخصیتی مستقل از موسسین خود هستند. در واقع تمام شرکت های ثبت شده در بلغارستان به عنوان اشخاص حقوقی بلغاری شناخته می شوند که تحت قانون کشور بلغارستان تاسیس و تشکیل می شوند. مشارکت سهام خارجی یک شرکت در بلغارستان می تواند تا ۱۰۰ درصد باشد.
  • شرکت با مسئولیت محدود در بلغارستان : شرکت با مسئولیت محدود ، یکی از شایع ترین و در عین حال محبوب ترین نوع شرکت می باشد که در بلغارستان به OOD معروف است. این شرکت می تواند توسط یک یا چند سهامدار که مسئولیت آنها محدود به میزان سرمایه آنها در شرکت است، باشد. حداقل سرمایه ای که هر شریک می تواند وارد این شرکت کند ، 1 یورو می باشد . شاید مزیت ثبت این شرکت این است که نیازی به حداقل سرمایه نیست. نام این نوع شرکت باید منحصر به فرد باشد و بعد از پایان OODبیاید .
  • شرکت سهامی در بلغارستان : این نوع شرکت عمدتا مناسب برای شرکتهای بزرگ و سرمایه ای می باشد که به دنبال ایجاد کسب و کار در بلغارستان هستند و با اختصار AD  نشان داده می شوند. نام این نوع شرکت باید منحصر به فرد باشد و پس از AD بیاید و حداقل سرمایه برای افتتاح این نوع شرکت در بلغارستان معادل ۲۶۰۰۰ یورو می باشد.
ثبت شرکت در بلغارستان

ثبت شرکت در بلغارستان

ثبت شرکت در بلغارستان مزایای ثبت شرکت در بلغارستان

ثبت شرکت در بلغارستان مزایای فراوانی دارد و مزایای ثبت شرکت در بلغارستان به شرح زیر می باشد :

  • بلغارستان عضو اتحادیه اروپاست که یکی از مهمترین مناطق اقتصادی جهان محسوب می شود.
  • کشور بلغارستان به عنوان عضو رسمی اتحادیه اروپا امکان استفاده از تمام مزایای اقتصادی، سیاسی، قانونی، محیط زیست و مصرف کنندگان اتحادیه اروپا را دارد.
  • سرمایه گذاری در بلغارستان به دلیل سود مناسب و مناظر زیبای طبیعت، مقصد بسیاری از گردشگران می باشد.
  • کشور بلغارستان دارای جمعیت تحصیلکرده و مسلط به زبان انگلیسی می باشد که باعث وجود نیروی کار ماهر قابل اعتماد در این کشور است .
  • از مزایای عمده ثبت شرکت در بلغارستان سیستم مالیاتی آن می باشد که یکی از پایین ترین نرخ های مالیاتی در اتحادیه اروپاست. مالیات بر در آمد تنها ۱۰ درصد می باشد و همچنین در کشور بلغارستان مالیات بر شهروندی نیز وجود ندارد.

 

ثبت شرکت در بلغارستان مراحل اصلی ثبت شرکت در بلغارستان

فرد به عنوان یک سرمایه گذار خارجی در بلغارستان، باید الزامات تشکیل و ثبت شرکت در بلغارستان را رعایت کند که این الزامات عبارتند از :

  • ساختار و نوع شرکت در بلغارستان باید قبل از تشکیل انتخاب شود
  • هزینه های راه اندازی کسب و کار در بلغارستان باید در زمان ثبت نام در نظر گرفته شود.
  • مقررات شرکت باید طبق قوانین ثبت شرکت کشور بلغارستان تهیه شود
  • افتتاح یک حساب بانکی مخصوص به شرکت در بلغارستان

ثبت شرکت در بلغارستان – شرایط و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در بلغارستان

طبق قوانین تجاری بلغارستان، سرمایه گذاران خارجی می توانند همانند سرمایه گذاران بلغاری اقدام به ثبت شرکت در بلغارستان کنند . در زمان ثبت نام یک شرکت در بلغارستان، به جز ثبت نام شرکت کار خاص و ویژه ای نباید انجام شود . حداقل سرمایه سهام برای تاسیس یک شرکت سهامی ۵۰۰۰۰ BGN است .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به بلغارستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از کشورهایی که با سرمایه گذاری در آن می توان به سود و اخذ اقامت رسید، کشور بلغارستان می ...

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان هزینه های تحصیل در گروه پزشکی بلغارستان

کشور بلغارستان در اروپا از لحاظ مساحت در رتبه چهاردهم قرار گرفته است . گرچه کیفیت زندگی و سط...

تحصیل پزشکی در بلغارستان تحصیل پزشکی در بلغارستان

کشور بلغارستان از دیگر کشورهای مجذوب برای متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی با توجه به پیشر...

نظرات کاربران
Call Now Button