ثبت شرکت در انگلستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. ثبت شرکت در انگلستان از راه های بسیار خوبی است که می توان علاوه بر ایجاد یک کسب و کار و سود دهی بالا، به اقامت نیز دست پیدا کرد. اگر قصد ثبت شرکت در انگلستان را داشته باشید، احتمالا سوالاتی از این قبیل برای شما ایجاد می شود. شرایط ثبت شرکت در انگلستان چیست؟ مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در انگلستان چه مواردی است؟ آیا با مهاجرت و اقامت ثبت شرکت انگلستان می توان اقامت دائم و تابعیت این کشور را به دست آورد؟
نرخ مالیات در انگلستان برای شرکت ها چه میزان است؟ آیا هزینه های ثبت شرکت در انگلستان زیاد است؟ مزایای ثبت شرکت در انگلستان چیست؟ مراحل ثبت شرکت در انگلیس چیست؟ آیا ارائه بیزینس پلن برای ثبت شرکت در انگلستان ضروری است؟ چه نوع شرکت هایی را می توان در انگلستان ثبت کرد؟

برای تمام سوالاتتان، توضیحاتی کافی و دقیق به شما عزیزان در این رابطه ارائه می دهیم. اگر قصد مهاجرت به انگلستان را دارید، اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت می تواند راهی مطمئن برای مهاجرت باشد. این کشور توسعه یافته به روش های مختلفی اجازه کار و ثبت شرکت به افراد می دهد. همچنین قوانین مهاجرت به انگلستان پیچیدگی های مخصوص به خود دارد.
این مقاله توسط متخصصان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تالیف شده است. امید است که مطالب فوق بتواند برای شما مفید باشد و بهتر است برای پاسخ بهتر به سوالات خود در رابطه با ثبت شرکت در انگلستان با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

ثبت شرکت در انگلستان و شرایط عمومی آن

انگلستان یکی از چهار کشور تشکیل ‌دهنده پادشاهی بریتانیای کبیر که در نیمه جنوبی آن واقع شده است. انگلستان جزو وسیع‌ ترین، پرجمعیت‌ ترین و ثروتمندترین کشور پادشاهی شناخته می شود. این کشور از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز مرز مشترک دارد. با دریای ایرلند، دریای سلتی و کانال مانش  نیز مرز آبی دارد.
پایتخت کشور انگستان شهر زیبا و توریستی لندن است که به عنوان پایتخت پادشاهی بریتانیا به حساب می آید. با توجه به صنعت مهم گردشگری در این کشور، شهر لندن نیز سالیانه میلیون‌ ها گردشگر از سراسر جهان به خود جذب می ‌کند. این کشور با وسعتی در حدود 243.610 کیلومتر مربع، به صوت تقریبی 55 میلیون نفر جمعیت دارد.
زبان رسمی مردم انگلستان، انگلیسی و واحد پول رایج این کشور پوند است. برگزیت از مهم ترین اتفاق‌ هایی است که در سال‌ های اخیر در این کشور رخ داده است.

برگزیت یک همه‌پرسی در سال 2016 بود و با رای 52 درصد از مردم انگلستان، این کشور از اتحادیه اروپا خارج شد. این اتفاق بزرگ سبب تحول و دگرگونی های زیادی در خصوص اقتصاد انگستان شد. در سال های اخیر کشور انگلیس، جایگاه اقتصادی خوبی را کسب کرده است و از نظر صنایع و تولیدات داخلی در موقعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته است.
این کشور ذخایر نفتی بسیار خوبی دارد که به سبب آن توانسته است رتبه بیست و یکمین کشور صادر کننده نفت در دنیا را کسب کند. همچنین کشاورزی نقش پر رنگی را در قسمت صادرات اقتصاد انگلیس دارد.
از دیگر صاردات کشور انگلستان می توان از صاردارت محصولات شیمیایی، ماشین آلات صنعتی، ماشین، کشتی، لوازم هواپیما، غلات و نفت و صنعت های مربوط به هواپیما، کشتی و خودروسازی نام برد. کیفیت و سطح آموزشی بالا در دانشگاه های برتر در این کشور نیز افراد زیادی را جذب تحصیل و کار در کشور انگلستان می کند.

ثبت شرکت در انگلستان و شرایط عمومی آن
ثبت شرکت در انگلستان و شرایط عمومی آن

شرایط مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در انگلستان

کشور انگلستان میزبان خوبی برای سرمایه گذاران خارجی است به طوری که آنها را مورد حمایت خود نیز قرار می دهد. به طور کلی ثبت شرکت در کشور انگلستان با وجود قوانین و مقررات خاص خود، مراحل دشواری ندارد و متقاضی می تواند با داشتن حداقل سرمایه لازم و یک طرح تجاری که مورد تایید دولت انگلستان قرار بگیرد، اقدام به ثبت شرکت نماید.
حداقل سرمایه ای که متقاضی نیاز دارد 50 هزار پوند و هزینه های ثبت شرکت در انگلستان نیز در حدود 5000 پوند است. برای ثبت کشور معمولا طرح تجاری یا بیزنس پلن از اهمیت زیادی برخوردار است و باید برای کشور مقصد، توجیه اقتصادی داشته باشد و موجب سود دهی برای این کشور شود. همانطور که اشاره شد، ثبت شرکت در انگلستان با وجود یک عضو و یک سهام دار نیز امکان پذیر است که این شرایط، روند ثبت شرکت را برای متقاضی آسان تر می کند.
از شرایط دیگری که فرد متقاضی برای ثبت شرکت باید داشته باشد شرایط سنی او است که نباید زیر 18 سال سن داشته باشد. در این روش متقاضیان به مدارک در سطوح بالا در زمینه زبان تخصصی ندارند.

مهاجرت و اقامت ویزای ثبت شرکت در انگلستان

یکی از روش های مهاجرت به انگلستان سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در این کشور است که به موجب آن، سود دو طرفه ای بین دولت انگلستان و فردی که شرکتی را در این کشور به ثبت رسانده است، حاصل می شود. برای ثبت شرکت، متقاضی ابتدا باید اقدام به ثبت یک شرکت تجاری در کشور انگلستان کند.
برای این کار داشتن یک بیزنس پلن یا طرح تجاری کامل و جامع لازم است که مورد تایید دولت انگلستان قرار گیرد و سود دهی بالایی برای کشور انگلستان دربر داشته باشد. این شرکت نیاز به یک مدیر عامل و دو کارمند دارد.
این روش نسبت به روش های دیگر سرمایه گذاری نیاز به تمکن مالی کمتری دارد اما با این احوال متقاضی باید بتواند هزینه های مالی شرکت و هزینه های جانبی دیگر را تامین کند. با دارا بودن مدارک و شرایط لازم متقاضی سرمایه گذار می تواند برای ویزای سرمایه گذاری درخواست دهد.

متقاضیان می توانند به صورت سهامی یا شراکتی نیز اقدام به ثبت شرکت نمایند. متقاضیان سرمایه گذاری باید از ویزای نوع Tier1 برای دریافت ویزا استفاده نمایند. برای دریافت این ویزا فرد سرمایه گذار باید شرایطی داشته باشد.
اولین شرط، سن متقاضی است که باید بالای 18 سال باشد. به طور معمول برای سرمایه گذاری در انگلستان متقاضیان به مدرک زبان با در سطوح بالا نیازی ندارند.
فرد متقاضی همچنین باید در این کشور حساب بانکی داشته باشد و میزان سرمایه او در یک یا چند نهاد مالی تنظیم شده باشد. از دیگر شروط، منشاء و منبع سرمایه است که فرد باید ثابت کند به خودش تعلق دارد یا مثلا به همسرش. متقاضیان می توانند از این دو روش نیز اقدام به ثبت شرکت و اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور انگلستان نمایند:

روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری در انگلستان
روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

ویزای نوآورانه (START UP)

در این روش به یک طرح تجاری یا بیزنس پلن خلاق و نوآورانه نیاز است که قبلا در این کشور ارائه نشده باشد. این طرح باید مورد تایید دولت و موسسات حامی کارآفرینان انگلیس قرار بگیرد. در این صورت فرد موفق به اخذ ویزای 2 ساله می شود.
به ذکر است که نوع ویزا قابل تمدید نیست اما در صورتی که طرح تجاری فرد در طی این دو سال سود دهی و رشد داشته باشد می تواند به ویزای tier1 تبدیل شود.

ویزای طرح مبتکرانه (INNOVATOR)

در این روش نیز متقاضیان باید یک طرح تجاری جدید ارائه دهند و مورد تایید سازمان های مربوطه قرار گیرد. متقاضیان باید بتوانند در این روش ثابت کنند که تمکن مالی کافی برای اجرای طرح خود را دارند.
حداقل سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار خود، 50 هزار پوند سرمایه داشته باشد. در این روش متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان بالای 18 سال خود نیز درخواست اقامت داشته باشد. پس از تایید دولت از طرح متقاضی، یک ویزای 3 ساله به او اعطا می شود که قابل تمدید است و متقاضی می تواند چند بار آن را تمدید کند.

تابعیت از طریق ثبت شرکت در انگلستان

به طور کلی کشور انگلستان برای اخذ تابعیت و پاسپورت شرایط سختی را برای افراد در نظر دارد. متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند می توانند با توجه به نوع شرکت اقدام به اخذ اقامت و تابعیت کشور انگلستان نمایند.
پس از اینکه فرد متقاضی شرکت را به بهره برداری رسانید و فعالیت های اقتصادی خوبی را در بر داشت، در صورتی که شرکت از گردش مالی خوبی نیز برخوردار باشد و هزینه های مربوط به خود و کارمندان خود را به خوبی تامین کند و برای کشور انگلستان سود دهی داشته باشد، فرد می تواند بعد از 3 سال برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نماید.
و در صورتی که شخص ثابت کند در این مدت 3 سال، شرکتی که تاسیس کرده فعال است و سود دهی دارد، می تواند اقامت خود را برای مدت 2 سال دیگر تمدید نماید.

تابعیت از طریق ثبت شرکت در انگلستان
تابعیت از طریق ثبت شرکت در انگلستان

 به طور کلی اقامت دائم انگلستان بعد از 5 سال زندگی و پرداخت مالیات و بیمه قابل دریافت است. متقاضیان پس از گذشت 5 سال می توانند برای تابعیت انگلستان درخواست دهند. لازم به ذکر است که کشور انگلستان منعی بر تابعیت دوگانه ندارد. لازم به ذکر است که قوانین برای اخذ اقامت دائم و تابعیت با هم متفاوت است.
برای دریافت اقامت دائم انگلستان، متقاضی می تواند در هر سال تا 180 روز را خارج از انگلستان زندگی کند، اما برای دریافت تابعیت و پاسپورت انگلستان، متقاضی در 5 سال اول، نباید بیش از 450 روز را در خارج از انگلستان زندگی کند. همچنین در 12 ماه نهایی نباید بیش از 90 روز را خارج از انگلستان زندگی کرده باشد.

مالیات مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلستان

افرادی که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق اقامت ثبت شرکت را دارند و می خواهند در این کشور زندگی کنند و کسب و کار خود را راه بیاندازند، ابتدا باید میزان مالیات در انگلستان را بررسی کنند. زیرا علاوه بر مالیات شرکت مورد نظر، موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر سود سرمایه هستند.
نرخ مالیات بر شرکت ها در طی سال های اخیر در کشور انگلستان، تقریباً ثابت بوده و نوسان چندانی نداشته است. به علاوه هر چقدر درصد مالیات در یک کشور بالاتر بماند، در مقابل آن سود سرمایه‌ گذاری پایین ‌تر خواهد بود.

مالیات سالانه کشور انگلستان 19 درصد است که البته این رقم از برخی کشورهای دیگر اروپایی بالاتر است. نرخ مالیات بر درآمد شخصی نیز 45% در سال اخیر تخمین زده شده است.
بررسی نرخ مالیات بر شرکت ها و نرخ بهره بانکی در کنار هم، حاکی از رشد مثبت اقتصادی کشور انگلستان بوده است زیرا هر چقدر این نرخ پایین‌ تر باشد نشان دهنده نرخ پایین ‌تر تورم هم خواهد بود. نرخ بهره بانکی در کشور انگلستان 1 درصد را نشان می دهد.

مالیات مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلستان
مالیات مهاجرت از طریق ثبت شرکت در انگلستان

وکیل ثبت شرکت و خدمات موسسه آتیه آفرینان 

ثبت شرکت در انگلستان با روش های گوناگونی انجام می شود و با توجه به اقتصاد قوی که این کشور دارد، افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری در این کشور می نمایند. به همین جهت در این راه ممکن است قوانین و جزئیاتی نهفته باشد که از نظر افراد عادی جا بماند.
اما وکلای امور مهاجرتی، در این خصوص فعالیت های شبانه روزی دارند تا بتوانند به تمام قوانین و امور حقوقی این راه تسلط داشته باشند، از رو وکیل های مجرب ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان می توانند در این مسیر چراغ راهتان باشند و در خصوص سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در انگلستان شما را یاری رسانند.

همچنین متقاضی ثبت شرکت باید مدارکی که مورد نیاز است را تهیه کند و آنها را در اختیار وکیل متخصص قرار دهد تا با تنظیم مدارک بر اساس مواردی که سفارت کشور انگلستان مد نظر دارد، به دستشان برساند.
از سویی دیگر ممکن است در این مسیر پر فراز و نشیب جزئیاتی از قوانین وجود داشته باشد که ریسک سرمایه گذاری و سرمایه متقاضی را تحت تاثیر قرار دهد. به همین منظور حضور یک وکیل مجرب در عرصه حقوق بین الملل در کنار شما می تواند درصد ریسک و ضرر سرمایه شما را بسیار پایین بیاورد.

وکیل ثبت شرکت و خدمات موسسه آتیه آفرینان
وکیل ثبت شرکت و خدمات موسسه آتیه آفرینان

مراحل ثبت شرکت در انگلستان

برای ثبت شرکت در انگلستان ابتدا باید نوع شرکت را انتخاب کرد که بتوان قوانین و الزامات شرکت مورد نظر را به دقت مورد بررسی قرار داد تا در روند مهاجرت اقامت ثبت شرکت انگلستان مشکلی پیش نیاید. بهتر است قبل از اقدامات دیگر، پیش نویسی از اساس نامه شرکت تهیه شود و دفتر شرکت و حسابدار انتخاب شوند.
سپس متقاضیان باید نام شرکت را انتخاب و در اتاق بازرگانی انگلستان بررسی کنند. اگر نام تجاری رزرو شده، تایید شد، گواهی ثبت نام برای شرکت صادر می شود. اساس نامه شرکت ابتدا باید تهیه شود و سپس باید توسط مالکان شرکت و یا از طریق وکالت در دفاتر اسناد رسمی به امضا برسد.

همچنین موسس شرکت باید مسائل مربوط به مالیات را انجام دهد تا شماره شناسایی مالیات و مجوزهای مالیاتی برای ثبت شرکت صادر شود. اخذ وکیل و یا نماینده قانونی در صورتی که متقاضی در انگلستان حضور نداشته باشد در این مرحله الزامی است.
مرحله بعد، افتتاح حساب بانکی به نام شرکت در یکی از بانک های تجاری محلی است تا سرمایه گذار بتواند حداقل سرمایه مورد نیاز برای سهام شرکت را به عنوان سپرده اولیه به حساب شرکت منتقل کند. موضوع دیگر که باید در اتاق بازرگانی و صنایع انگلستان بررسی شود، نسخه اصلی اساس نامه شرکت است.
سپس خلاصه ای از اساس نامه شرکت باید در روزنامه دولت انگلستان منتشر شود. پس از تایید در آخرین مرحله باید در اتاق بازرگانی و صنایع انگلستان ثبت نام انجام شود.

مدارکی که ضمن درخواست لازم است شامل مواردی مانند، کپی کارت اقامت یا پاسپورت همه شرکا، آگهی چاپ شده در روزنامه دولت، مجوز کار و نسخه معتبر اساس نامه شرکت می شود که باید به اتاق بازرگانی و صنایع ارائه شود.
بعد از انجام تمام مراحل ثبت شرکت باید مهر شرکت نیز ساخته شود زیرا فاکتورهای شرکت و دفتر حسابداری از این مهر ویژه استفاده می شود. سازمان مالیات انگلستان این مهر را صادر می کند. در آخر نیز شرکت می تواند برای استخدام نیروی انسانی اقدام نماید و به فعالیت خود ادامه دهند.

ثبت شرکت در انگلستان و طرح تجاری (بیزینس پلن)

متقاضیان جهت اقدام برای ثبت شرکت در انگلستان باید بتوانند در اولین قدم برای کار خود، بیزینس پلن قوی ارائه دهند که یکی از مهم ترین مراحل ثبت شرکت در انگلستان به حساب می آید. بهتر است برای نوشتن بیزینس پلن از افراد متخصص کمک گرفت، تا در این فرآیند با مشکلات فراوان مواجه نشوند. در بیزینس پلنی که ارائه می شود، متقاضیان باید جزئیات فعالیت شرکت و نحوه سود دهی آن را با جزئیات ذکر نمایند.
همچنین لازم است اطلاعات کاملی درباره متقاضی و شرکای شرکت مورد نظر ارائه شود. اطلاعات کامل طرح تجاری شرکت کمک می کند تا افراد بتوانند دولت انگلستان را بهتر متقاعد کنند و میزان سود دهی شرکت و مفید بودن آن برای کشور انگلستان را به اثبات برسانند.

از نکات دیگری که باید در این طرح مطرح شود، میزان هزینه ها و درآمد شرکت است که باید آن را با روش های خاصی پیشبینی کرد و در طرح تجاری قید شود، که حداقل چند نفر از شهروندان انگلستان می توانند در این شرکت مشغول به کار شوند.
در صورتی که طرح تجاری فرد متقاضی توسط مراجع ذیربط مورد تایید قرار گیرد، فرد می تواند برای ویزا درخواست نماید و اقدام به ثبت شرکت نماید.

ثبت شرکت در انگلستان و طرح تجاری (بیزینس پلن)
ثبت شرکت در انگلستان و طرح تجاری (بیزینس پلن)

مدارک اقامت ثبت شرکت در انگلستان

برای اخذ ویزای ثبت شرکت و اقامت در انگلستان مدارکی مورد نیاز سفارت این کشور است که در زیر به آن اشاره شده است:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک هویتی همچون شناسنامه
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • گواهی تمکن مالی شامل پرینت حساب بانکی
  • حساب بانکی در بریتانیا
  • گواهی سلامت پزشکی
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • بیمه نامه مسافرتی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای انگلستان
  • رسید پرداخت هزینه اخذ ویزا
  • ارائه مدارک محل اقامت مانند رسید رزرو هتل یا اجاره نامه خانه
  • اثبات تمکن مالی کافی برای ثبت شرکت مورد نظر
  • نام شرکت و محل دفتر ثبت شده
  • نام سهامداران و اطلاعات شخصی مانند اقامت، ملیت، مسئولیت ها، توانایی های فوق العاده یا امتیازات مدیران
  • اطلاعات در مورد محصولات تجاری و مدیریت
  • ارائه هدف نامه شرکت (انواع فعالیت های انجام شده توسط این تجارت)
  • مدیر کل که مسئولیت مدیریت و اداره شرکت ، اشخاص حقوقی یا اشخاص دیگر را بر عهده دارد
  • معرفی مدیر عامل و کارمندان
  • مشخص نمودن سهام سهامداران

برای ثبت شرکت در انگلستان از آنجایی که روش های متعددی وجود دارد، ممکن است مدارک بیشتری از متقاضیان درخواست شود. همچنین کارشناسان خبره ما می توانند در صورت نیاز در کنار شما باشند تا در ارسال مدارک خود دچار مشکل نشوید و مرحله به مرحله شما را همراهی می کنند تا به مقصد مورد نظرتان برسید.

انواع ثبت شرکت در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان از طریق ثبت شرکت از دیگر راه هایی است که متقاضیان می توانند موفق به دریافت اقامت این کشور شوند. سرمایه گذاری در یک شرکت انگلیسی، استقلال و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر سرمایه گذاری ها در این کشور را دارد. متقاضیان سرمایه گذاری یا باید خودشان یک شرکت را مستقلا به ثبت برسانند و یا با مشارکت یک شرکت انگلستانی به عنوان صاحب شرکت خود را معرفی کنند. ثبت شرکت در کشور انگلستان در انواع مختلفی قابل ثبت است:

انواع ثبت شرکت در انگلستان
انواع ثبت شرکت در انگلستان

سهامی خاص با مسئولیت محدود

در این روش متقاضی می تواند به صورت خصوصی اقدام به ثبت شرکت کند. به صورتی که می تواند تنها با داشتن یک مدیر و سهام دار، این شرکت را به ثبت رساند. این شرکت ها محدودیتی برای انجام معاملات ندارند و همچنین می توانند با سایر شرکت ها در هر کجای جهان همکاری داشته باشند.

شرکت با مسئولیت محدود

این نوع شرکت، به کلیه شرکت هایی با عنوان سهامی خاص با مسئولیت محدود هستند شباهت بسیار دارد. اما در انتخاب نام شرکت و طول مدت زمانی که نیاز است تا شماره ثبت این شرکت آماده شود، تفاوت دارند. در این روش اسمی که فرد می تواند انتخاب کند دارای محدودیت است.

شرکت مسئولیت محدود با گارانتی

عموما این نوع شرکت با ارگان ها و نهادهای غیر انتفاعی مرتبط است. این شرکت را می توان در عرض چند ساعت اقدام به ثبت آن کرد. این نوع شرکت ها مانند باشگاه های ورزشی و سازمان هایی هستند که می توانند افراد را به عضویت خود در آورند.

شرکت سهامی عام

در این نوع شرکت در صورتی که سهام آن به اشتراک گذاشته شود، قابل ثبت است. برای ثبت این شرکت به دو مدیر و یک سهام دار نیاز است و سرمایه اولیه زیادی می خواهد اما بسیار سریع قابل ثبت و انجام است. این شرکت می تواند فعالیت خود را به صورت بین المللی ادامه دهد.
ثبت شرکت در انگلستان می تواند موجب اقامتی 3 ساله برای فرد سرمایه گذار شود. در صورتی که فعالیت شرکتی که به ثبت رسیده است ادامه داشته باشد، شخص می تواند درخواست تمدید اقامت بدهد و به مدت 2 سال دیگر قابل تمدید است.
اگر شخص سرمایه گذار در این مدت 5 ساله بتواند شرکت را سرپا نگه دارد و مالیات و بیمه پرداخت نماید، می تواند اقامت دائم را کسب نماید. برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت می توانید با موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان مشاوره تخصصی داشته باشید.

هزینه ثبت شرکت در انگلستان

یکی از اصلی ترین مواردی که برای مهاجرت به انگلستان از طریق ثبت شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است، بحث هزینه های مهاجرت، ثبت شرکت و هزینه های زندگی است. طبیعتا فردی که می خواهد در این کشور اقدام به ثبت شرکت نماید، به طوری که منجر به اقامت دائم شود، هزینه های دیگری به جز هزینه های ثبت شرکت را نیز دارد.
در حال حاضر حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در انگلستان، 5 هزار پوند است. در صورتی که شخص بخواهد طرح تجاری ثبت شده خود را به بهره برداری برساند، نیاز به 50 هزار پوند دارد.

هزینه ثبت شرکت در انگلستان
هزینه ثبت شرکت در انگلستان

استانداردهای سرمایه گذاری در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. ثبت شرکت نیز نوعی از سرمایه گذاری در کشور انگلستان به حساب می آید که نیاز به بررسی در زمینه های مختلف و مسائل مربوط به بحث مصادره اموال (Expropriation risk) و امنیت سرمایه گذاری دارد.
زیرا بعضی از دولت ها اموال سرمایه گذار خارجی را تصرف می نماید یا با اعمال سیاست هایی محدود کننده مانع از توسعه و رشد کسب و کار سرمایه گذاران می گردند که باعث ایجاد خسارت مالی می شود.
سلامت نظام قضایی این کشور نیز باید مورد بررسی قرار گیرد تا متقاضی از سالم بودن و عدم فساد در نظام قضایی انگلستان مطمئن شود تا بتواند با خیال راحت سرمایه گذاری خود را انجام دهد. البته مباحث دیگری نیز نیاز به بررسی دارد که در بخش های دیگر به آنها می پردازیم.

شاخص ریسک مصادره اموال و امنیت سرمایه

ریسک مصادره یا سلب اموال یکی از مهم ترین موارد در سرمایه گذاری است. این شاخص در بازهٔ 1 تا 7 تعیین کننده میزان ریسک سرمایه است و هر چه این عدد به یک نزدیک تر باشد، نشان دهنده میزان ثبات و امنیت بالا در انگلستان است. امتیاز کشور انگلستان در این شاخصه 1 است که بیانگر امنیت بالای سرمایه گذاری در این کشور را نشان می دهد.
برای تضمین امنیت سرمایه بهتر است این موضوع بررسی شود که دولت انگلستان تا چه اندازه در سال های اخیر به صورت تبعیض آمیز نسبت به سلب مالکیت یک طرفه، از سرمایه گذار اقدام می نماید.

شاخص کنترل فساد نظام قضایی

شاخص بعدی که قبل از ثبت شرکت در کشور انگلستان لازم است به آن توجه شود، شاخص کنترل فساد است. کنترل فساد هر کشوری نشان ‌دهنده نظارت دولت و ارگان های آن کشور به سازمان ها و نهاد های مرتبط و غیر مرتبط است.
در کشوری که فساد وجود دارد ادارات دولتی، دادگاه ها و دیگر ارگان های مربوط، قابل اعتماد نیستند و در صورت بروز اختلاف و مشکل، فرد سرمایه گذار خارجی، نمی تواند حق و حقوق خود را از دولت و شهروندان آن کشور دریافت کند.
این استاندارد عددی بین مثبت 2.5 تا منفی 2.5 را شامل می‌شود که هرچه این عدد به منفی 2.5 نزدیک تر باشد نشان دهنده کنترل ضعیف تر و هر چه به 2.5 نزدیک‌ تر باشد نشان دهنده کنترل قوی تر خواهد بود. کشور انگلستان با رقم 1.83، از نظر فساد اداری، نرخ بسیار پایینی دارد که نشان می دهد کاملا کنترل شده است.

استانداردهای سرمایه گذاری در انگلستان
استانداردهای سرمایه گذاری در انگلستان

شاخص های اقتصادی تاثیرگذار انگلستان

از دیگر شاخص هایی که برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در کشور انگلستان باید به آنها توجه کرد و مورد بررسی قرار داد، شاخص های اقتصادی تاثیرگذار هستند و سرمایه گذاری را تحت تاثیر خود قرار می دهند.
که شامل مواردی چون: تولید ناخالص داخلی، مالیات و سود و بهره بانکی می شوند که هرکدام نقش موثری در شناخت شرایط اقتصادی کشور انگلستان دارند.
نرخ مواردی که مطرح شده است به صورت تقریبی در سال های اخیر در زیر آورده شده است:

نرخ تورم (Inflation Rate)

اساسا نرخ تورم یکی از مهم ترین شاخصه های سرمایه گذاری در هر کشوری از جمله انگلستان و سایر کشورهای میزبان برای سرمایه گذاری است که باید توسط متقاضی به دقت بررسی گردد. این نرخ ترجیحا باید از 2 یا 3 درصد فراتر نباشد.
بر طبق آمار نرخ تورم در کشور انگلستان 1.5 درصد اعلام شده است که نشان می دهد این کشور توانسته است به راحتی تورم را در جامعه کنترل کند.

نرخ تورم (Inflation Rate) در انگلستان
نرخ تورم (Inflation Rate) در انگلستان

نرخ تولید ناخالص داخلی

تولید ناخالص ملی، میزان تولید یک کشور در طول یک سال است که با توجه به جمعیت و مساحت یک کشور مشخص می شود و بر اساس آن می توان وضعیت رشد اقتصادی یک کشور را بررسی کرد. کشور انگلستان از جمله برترین کشورها در خصوص میزان نرخ تولید ناخالص داخلی به‌حساب می آید.
تولید ناخالص داخلی، شاخصی است که هر چه این عدد به سمت سی و پنج هزار باشد، یعنی توانایی و قدرت خرید مردم آن کشور مناسب تر است. نرخ تولید ناخالص داخلی کشور انگلستان در سال‌ های گذشته رشد خوبی داشته و طبق آمار عدد 3100.88 را نشان می دهد. با این میزان تولید ناخالص داخلی سود سرمایه گذاری شما در بخش‌های مختلف صنعت کشور انگلستان نیز خوب خواهد بود.

نرخ تولید ناخالص داخلی در انگلستان
نرخ تولید ناخالص داخلی در انگلستان

نرخ بیکاری

نرخ بیکاری یکی از مهم ترین و اساسی ترین شاخص هایی است که با بررسی آن می توان به نتایج خوبی در رابطه با وضعیت اقتصادی آن کشور دست یافت. در حقیقت از طریق نرخ بیکاری یک کشور می توان متوجه شد که چه مقدار نیروی کار آزاد در این کشور وجود دارد و چه مقدار شرکت ها و موسسات در این کشور موفق هستند.
همچنین نرخ بیکاری نشان می دهد که بازار کار مناسب و رکود یا عدم رکود اقتصادی در این کشور وجود دارد یا خیر. بر اساس آخرین آمار نرخ بیکاری در کشور انگلستان در سال 2021 ، 4.5 درصد را نشان می دهد و با نوسانات زیادی که در دوران کرونا و بحران اقتصادی که دنیا با آن مواجه است، همچنان کشور انگلستان، جز کشورهای ایده آل برای کار به حساب می آید.

نرخ بیکاری در انگلستان
نرخ بیکاری در انگلستان

مشاوره مهاجرت ثبت شرکت در انگلستان

متقاضیانی که علاقه مند به کار و ثبت شرکت در انگلستان و اخذ ویزای کاری این کشور هستند بهتر است قبل از هر اقدامی از یک متخصص این کار کمک بگیرند تا در انجام تمام مراحل در کنارشان باشد و بتوانند به درست ترین و متناسب ترین شکل ممکن در روند کار و اتخاذ تصمیم درست عمل کنند.
اگر خواهان مهاجرت و اخذ اقامت کاری انگلستان هستید، پیشنهاد ما این است که می توانید با مشاوران و وکلای ما به صورت تلفنی و رایگان تماس حاصل فرمایید تا به تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید پاسخ درست دریافت کنید.
کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، با بررسی دقیق و تخصصی شرایط فعلی شما، بهترین راهنمایی ها را می توانند در اختیار شما عزیزان قرار دهند تا هدفی که در سر دارید را تحقق بخشند.

در این راه دشوار یک وکیل حرفه ای با توجه به اینکه نسبت به قوانین مهاجرتی آشنایی کامل دارند می تواند تمامی فرآیند های مربوط به مهاجرت را به راحتی برای افراد انجام دهد زیرا وکلای مهاجرتی در این زمینه مطالعات به روز دارند و به علم آن آشنایی کامل دارند و می توانند سریع ترین و کم هزینه ترین راه در عین حال امن و مطمئن، برای مهاجرت افراد به کشور انگلستان را برایشان رقم بزنند.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان دارای مزایا و نقاط مثبتی است که افراد زیادی را در جهت جذب سرمایه آنها، به خود جلب کرده است و فرصت های بسیاری را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم آورده است. می توان از مزایای ثبت شرکت در انگلستان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ریسک مصادره اموال بسیار کم و امنیت سرمایه بسیار زیاد است.
  • نرخ مناسب مالیات بر شرکت ها از مزایای مهم سرمایه گذاری است.
  • هزینه های ثبت شرکت در انگلستان بسیار پایین می باشد.
  • بیش از 90 درصد از شرکت های معتبر در جهان در انگلستان شعبه دارند.
  • به عنوان مرکز مالی پیشرو مشهور است و پایتخت کشور انگلستان به عنوان بزرگترین مرکز مالی جهانی شناخته شده است.
  • در مسائل حقوقی و ثبت شرکت دارای قوانین ساده و آسان است.
  • جهت ثبت شرکت در انگلستان نیازی نیست به این کشور سفر کرد.
  • تنها با یک عضو هم شرکت را می توان به ثبت رسانید.
  • سرمایه گذاری در انگلستان علاوه بر سود اقتصادی، امکان دست یابی به اقامت و تابعیت کشور انگلستان را نیز فراهم می آورد.
  • روند اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری در زمان کوتاهی انجام می پذیرد.
  • از طریق سرمایه گذاری در انگلستان، متقاضیان می توانند از خدمات و امکانات دولتی همانند دیگر شهروندان انگلستان بهره مند شوند.
  • امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان زیر 18 سال سرمایه گذار از طریق سرمایه گذاری در انگلستان وجود دارد.
  • از طریق سرمایه گذاری امکان دریافت تابعیت برای شخص سرمایه گذار و خانواده وی وجود خواهد داشت.
  • باقی ماندن سرمایه در حساب شخصی فرد سرمایه گذار ریسک سرمایه گذاری را پایین می آورد.
  • دسترسی به سرمایه و امکان مصرف آن
  • امکان باز کردن حساب بانکی در بریتانیا
  • انگلستان از نظر زیر ساخت های فناوری ارتباطات و خطوط ریلی، هوایی، و امور حمل و نقل شرایط مطلوبی را دارد.
  • اقتصاد این کشور با نرخ ثابتی رشد می نماید.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان
مزایای ثبت شرکت در انگلستان

سخن پایانی ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان و شرایط اخذ آن، در این مقاله مورد بررسی قرار گفت. از آنجا که اقامت انگلستان به سبب استانداردهای بالای زندگی در این کشور، افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است به همین جهت بر آن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع به راه های ثبت شرکت در انگلستان و استانداردهای مربوط سرمایه گذاری در انگلستان مطالبی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد.
شاخص های اقتصادی تأثیر گذار، هزینه های مورد نظر برای سرمایه گذاری در انگلستان از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت.

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی، تابعیت و اقامت سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در انگلستان را ارائه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز یا داشتن هرگونه سوال در زمینه مهاجرت به کشور انگلستان از این طریق می توانید با مشاوران مجرب ما در امر حقوق بین الملل تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.
همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه (ثبت پرسش) نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول ثبت شرکت در انگلستان

✳️ مزایای ثبت شرکت در انگلستان چیست؟

1. ریسک مصادره اموال بسیار کم و امنیت سرمایه بسیار زیاد است.
2. نرخ مناسب مالیات بر شرکت ها از مزایای مهم سرمایه گذاری است.
3. هزینه های ثبت شرکت در انگلستان بسیار پایین می باشد.
4. بیش از 90 درصد از شرکت های معتبر در جهان در انگلستان شعبه دارند.

✳️ هزینه ثبت شرکت در انگلستان چقدر است؟

در حال حاضر حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در انگلستان، 5 هزار پوند است. در صورتی که شخص بخواهد طرح تجاری ثبت شده خود را به بهره برداری برساند، نیاز به 50 هزار پوند دارد.

✳️ انواع ثبت شرکت در انگلستان کدامند؟

1. سهامی خاص با مسئولیت محدود
2. شرکت با مسئولیت محدود
3. شرکت با مسئولیت محدود با گارانتی
4. شرکت سهامی عام

✳️ زبان رسمی و واحد پول کشور انگلستان چیست؟

زبان رسمی مردم انگلستان، انگلیسی و واحد پول رایج این کشور پوند است.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
ثبت شرکت در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت ترکیه جز پر طرفدارترین ویزاهای ترکیه می باشد. در این مطلب می خواهیم شرایط ثبت شرکت ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال مهاجرت اقامت ثبت شرکت در پرتغال

مهاجرت اقامت ثبت شرکت پرتغال را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم  و مدارک، قوانین، هز...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

نظرات کاربران
حسن زاده

اطلاعات جهت ثبت در انگلیس و مهاجرت میخواستم

سارا جوادی

با سلام درصورتی که متقاضی ثبت شرکت در انگلیس هستید ، این مقاله را مطالعه نمایید.

نادرصفدری نژاد

سلام  لطفا  درمورد ثبت شرکت در انگلستان وگرفتن اقامت راهنمایی کنید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای صفدری نژاد، اطلاعات کلی ، زمان ، هزینه ها و سایر اطلاعات در مقاله ای که در ارتباط با ثبت شرکت در انگلستان ملاحظه فرمودید، موجود بود. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید و یا از طریق فرم های ارزیابی آنلاین اقدام کنید.

سارا جوادی

با سلام جناب آقای صفدری نژاد، اطلاعات کلی ، زمان ، هزینه ها و سایر اطلاعات در مقاله ای که در ارتباط با ثبت شرکت در انگلستان ملاحظه فرمودید، موجود بود. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

نادرصفدری نژاد

سلام  لطفا  درمورد ثبت شرکت در انگلستان وگرنه اقامت راهنمایی کنید

سارا جوادی

با سلام جناب آقای صفدری نژاد ،اطلاعات کلی در مقاله ثبت شرکت در انگلستان ارائه شده است پیشنهاد میکنم برای اطلاعات تکمیلی همه روزه از ساعت 10 الی 6 با شماره 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button