تمکن مالی ارمنستان

کشور ارمنستان دارای مسافران زیادی در هر سال می باشد . افراد زیادی از کشور های مختلف در هر سال اقدام به مهاجرت به کشور ارمنستان و دریافت اقامت این کشور می نمایند . همانگونه که در مقاله های قبلی ارائه شد برای مهاجرت به کشور ارمنستان روش های گوناگونی وجود دارد . مهاجرت به ارمنستان از طریق کار ، مهاجرت به ارمنستان از طریق تحصیل ، مهاجرت به ارمنستان از طریق ازدواج ، مهاجرت به ارمنستان از طریق سرمایه گذاری ، مهاجرت به ارمنستان از طریق تمکن مالی ( تمکن مالی ارمنستان )  و …. از روش های مهاجرت و دریافت اقامت در ارمنستان هستند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ارمنستان” را مطالعه فرمایید .

تمکن مالی ارمنستان – دریافت تمکن مالی ارمنستان

دریافت تمکن مالی ارمنستان به این طریق است که فردی که دارای وضیعت مالی بسیار عالی در کشور خودش است برای دریافت تمکن مالی ارمنستان باید با ارائه ی مدارک حساب بانکی خود و اسناد املاکش در کشور خود و سایر مدارک مورد نیاز اثبات نماید که توانایی مالی کافی برای زندگی در ارمنستان را دارد . هنگامی که فرد توانایی مالی خود را اثبات نماید به او اجازه اقامت در ارمنستان از طریق تمکن مالی ارمنستان داده می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ارمنستان شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ارمنستان ” بیاندازید.

تمکن مالی ارمنستان

تمکن مالی ارمنستان

فردی که به روش تمکن مالی ارمنستان در این کشور اقامت دارد اجازه کار در اداره ها و مراکز دولتی کشور ارمنستان را ندارد . فردی که دارای تمکن مالی ارمنستان هست می تواند برای خانواده ی خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 ساله اش اجازه اقامت در ارمنستان را دریافت نماید . همچنین پس از گذشت چند سال از اقامت فرد به همراه خانواده اش می تواند برای دریافت اقامت دائم خود و خانواده ی خود اقدام نماید .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ارمنستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در ارمنستان” است .

از سوی دیگر اشخاص از طریق سرمایه گذاری هم میتوانند اقامت ارمنستان را کسب کنند.

سرمایه گذاران خارجی که میخواهند در کشور ارمنستان کسب و کار خود را راه اندازی کنند و از این طریق اقدام به دریافت اقامت ارمنستان کنند قوانین ثبت شرکت در کشور ارمنستان را باید بدانند.

اخذ اقامت ارمنستان از طریق تمکن مالی – نحوه ثبت شرکت در ارمنستان

برای ثبت شرکت در ارمنستان معمولا فرد متقاضی باید چندین فرم و مدراک ضروری را به دفتر ثبت اسناد دولتی در نهاد های قانونی ارمنستان ارائه دهد و پس از پرداخت هزینه های این بخش میتواند دفتر و شرکت خود را ثبت کند معمولا تمامی مراحل بالا در یک روز کاری حل می شود و پس از صدور مجوز از نهاد های کشور ارمنستان فرد میتواند اقدام به گرفتن محل دفتر خود و شروع کار شرکت کند. معمولا در این روش از گرفتن اقامت ارمنستان به فرد اقامت یک ساله داده میشود و فرد میتواند در صورت زندگی در این کشور اقامت خود را برای سال های بعد به همین طریق و میزان تمدید کند .

اخذ اقامت ارمنستان از طریق تمکن مالی – نحوه سرمایه گذاری در ارمنستان

یکی از روش های بسیار مناسب برای دریافت اقامت کشور ارمنستان سرمایه گذاری و همچنین تمکن مالی در این کشور می باشد این نوع از دریافت اقامت در میان افراد خارجی بسیار محبوب است. دولت ارمنستان با برنامه های که برای این نوع از افراد در نظر گرفته است راه را برای سرمایه گذاری در ارمنستان هموار کرده است ، با استفاده از قوانینی که در این بخش دولت ارمنستان برای افراد خارجی در نظر گرفته است فرد میتواند در هر بخش که سرمایه گذاری میکند صد در صد مالکیت آن بخش را دریافت کند و همچنین در صورتی که از سرمایه گذاری خود راضی نبود میتواند کل سرمایه خود را پس گرفته و به کشور خود باز گردد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به ارمنستان مهاجرت به ارمنستان

مهاجرت به ارمنستان و روش های مختلف اقامت در ارمنستان در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. در...

تحصیل پرستاری در ارمنستان تحصیل پرستاری در ارمنستان

کشور ارمنستان کشوری است که بیشترین دانشگاه ها و مراکز آموزش های عالی را دارد و بهترین انتخا...

تحصیل در ارمنستان تحصیل در ارمنستان

تحصیل در ارمنستان به علت نزدیکی که به کشور ایران دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرف...

نظرات کاربران
Call Now Button