تعیین وقت سفارت دومینیکا

کشور دومینیکا در جزیره ای در دریای کارائیب واقع شده است و شهر روسو پایتخت آن می باشد . زبان رسمی مردم کشور دومینیکا انگلیسی می باشد . همچنین مردم این کشور به زبان های کریول دومینیکایی و فرانسوی صحبت می کنند . کشور دومینیکا هر سال میزبان گردشگران زیادی است و اقتصاد این کشور به گردشگری و کشاورزی و همچنین دریافت مالیات سنگین وابسته می باشد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در دومینیکا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در دومینیکا ” است .

افراد زیادی به دلایل متفاوت از قبیل تحصیل ، گردشگری ، کار ، سرمایه گذاری و … وارد کشور دومینیکا می شوند . اما افراد برای ورود به کشور دومینیکا به هر دلیل باید ویزای کشور دومینیکا را تهیه کنند . برای تهیه ویزای کشور دومینیکا باید به صورت حضوری به سفارت دومینیکا  مراجعه کرده و برای تعیین وقت سفارت دومینیکا اقدام نمایند . چون کشور دومینیکا در کشور ایران سفارت ندارد افراد برای تعیین وقت باید به سفارت بریتانیا مراجعه نمایند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

برای دریافت ویزای کشور دومینیکا ابتدا افراد باید به صورت حضوری به سفارت بریتانیا مراجعه کرده و وقت مصاحبه دریافت نمایند . در مصاحبه فرد باید به صورت کامل هدف خود را از مهاجرت به دومینیکا شرح دهد . اگر فرد در وقت مشخص شده برای مصاحبه حضور نیابد باید دوباره برای تعیین وقت سفارت اقدام نماید و تا زمان مصاحبه اش در نوبت بماند .  در صورت تأیید سفارت فرد اجازه ی ورود به کشور دومینیکا را دریافت می کند .

تعیین وقت سفارت دومینیکا

تعیین وقت سفارت دومینیکا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به دومینیکا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به دومینیکا ” بیاندازید.

برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا فرد باید حداقل 21 سال سن داشته باشد ، معاینات پزشکی را انجام دهد ، گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشد ، افراد وابسته به او باید دارای سن زیر 25 سال باشند همچنین نباید سابقه ریجکت از بریتانیا یا کشور های اروپایی را داشته باشند .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
وقت سفارت ایتالیا وقت سفارت ایتالیا

برای سفر به کشور ایتالیا، گرفتن وقت سفارت ایتالیا و ویزای ایتالیا لازم و ضروری می باشد . امر...

آشنایی با سفارت نروژ آشنایی با سفارت نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی می باشد که طبیعتی بی نظیری دارد و هر گردشگری را به خو...

وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا وقت سفارت نروژ و هزینه اخذ ویزا

کشور نروژ ، یکی از مرفه ترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با واقع شدن در شمال قار...

نظرات کاربران
Call Now Button