تحصیل گروه پزشکی مکزیک از مباحثی است که در این روزها از طرفداران زیادی برخوردار است.اگرچه در گذشته در مقاله ای دیگر در خصوص تحصیل در مکزیک صحبت  نمودیم، اما تصمیم داریم تا در این مقاله نیز در خصوص تحصیل گروه پزشکی مکزیک نیز اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه نماییم.

کشور مکزیک اگر چه از لحاظ جغرافیایی بخشی از آمریکای شمالی است که هم مرز با ایالت های ایالات متحده از جمله تگزاس، نیومکزیکو، کالیفرنیا و آریزونا قرار دارد، اما کشور مکزیک در اصل یک کشور آمریکای لاتین است با تاریخ و مردمانی منحصر به فرد.

زندگی در کشور مکزیک ترکیبی از مدرنیته و سنت هاست با غذاهایی لذیذ و منحصر به فرد. کشور مکزیک به عنوان ویرانه های میانه های باستانی، کلیسا های استعماری و یا غذای پر جنب و جوش، به طور مداوم شما را با ترکیبی از سنت های فرهنگی و مدرنیته شهری متعجب می کند. از لحاظ فرهنگ غنی، کشور مکزیک دارای 34 اثر میراث جهانی یونسکو می باشد.

توصیه موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مکزیک، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در مکزیک” است.

تحصیل گروه پزشکی مکزیک
تحصیل گروه پزشکی مکزیک

تحصیل گروه پزشکی مکزیک – مزایای تحصیل در گروه پزشکی کشور مکزیک

با تحصیل در گروه پزشکی مکزیک علاوه بر اخذ مدرک معتبر در سطح جهانی، همانند یک ماجراجویی شگرف می ماند.

در رشته های مرتبط با علوم پزشکی, کشور مکزیک در دسته کشورهای تراز اول می باشد.

دانشگاه های گروه پزشکی کشور مکزیک با نزدیک به 5 قرن سابقه از پیشگامان علوم پزشکی در دنیا میباشد.

پیشینه تحصیل در گروه پزشکی کشور مکزیک

در 1578 اولین رشته پزشکی در دانشگاه های گروه پزشکی کشور مکزیک راه اندازی شد. یکی از اولین کلاسهای آموزش پزشکی و دوره پزشکی در دنیای جدید نیز در کشور مکزیک راه اندازی شد. این کلاس ها که به نام کلاس های صبح نیز معروف شده بود, به مدت 4 سال به طول می انجامید و دانشجویان در این کلاس ها به یادگیری علوم طبیعی و شناخت آناتومی بدن انسان می پرداختند.

دانشجویان همچنین مجبور بودند دوره هایی از ریاضیات و زبان لاتین را پشت سر بگذرانند. از شرایط پذیرفته شدن در این دوره ها داشتن لیسانس هنر و همچنین علاقه مندی به فلسفه و علوم انسانی بود.

تحصیل گروه پزشکی مکزیک – زبان تحصیل در گروه پزشکی کشور مکزیک

آموزش پزشکی برای هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی، یکی از مزایای بزرگ رفتن به دانشگاه های گروه پزشکی کشور مکزیک است. این موضوع کمک خواهد نمود تا موانع بین پزشکان و بیماران تا حدود زیادی کاهش پیدا نماید.در ایالت هایی همانند نیویورک، آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، تگزاس و غیره اکثر بیمارستان ها دو زبانه می باشند. به همین علت در گروه پزشکی کشور مکزیک به طور معمول دو سال اول تحصیل به مبحث علوم پایه در کشور مکزیک اختصاص دارد.

زبان تحصیل در گروه پزشکی کشور مکزیک
زبان تحصیل در گروه پزشکی کشور مکزیک

پس از گذشت 2 سال در گروه بالینی این امکان وجود دارد تا محصل بتواند در کشور مکزیک، ایالات متحده آمریکا یا پورتوریکو ادامه تحصیل دهد.این بدان معناست که محصل می تواند انتخاب نماید که در بین کشور مکزیک، ایالات متحده و پورتوریکو ، کدامیک را برای ادامه تحصیل انتخاب نماید.

همه محصلان فرصت های خود را برای چرخش بالینی خود در مراکز مختلف بیمارستان ها می توانند امتحان نمایند.این امکانات در کشور مکزیک، ایالات متحده و پورتوریکو وجود دارد. چندین برنامه وجود دارد که محصلان می توانند در طول سال های سوم و چهارم خود شرکت کنند.

تحصیل گروه پزشکی مکزیک – طول دوره تحصیل در گروه پزشکی کشور مکزیک

برخلاف بسیاری از کشورها تحصیل در دانشگاه های گروه پزشکی کشور مکزیک و دوره پزشکی در مکزیک میتواند بین 4 تا 6 سال (بسته به نوع دانشگاه) متغیر باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button