تحصیل گروه پزشکی در لیختن اشتاین(Liechtenstein)

امروزه دانشجویان زیادی وجود دارد که رویای تحصیل در گروه پزشکی در اتحادیه اروپا را در سر دارند و در میان کشورهای اتحادیه اروپا به دنبال کشوری می باشند که هزینه های تحصیل گروه پزشکی مقرون به صرفه و مناسب باشد و همچنین تحصیل گروه پزشکی به زبان انگلیسی ارائه شود بنابراین تحصیل گروه پزشکی در لیختن اشتاین می تواند یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه ها برای ادامه تحصیل تلقی گردد.

کشور لیختن اشتاین دارای چهار موسسه آموزش عالی است که تنها دانشگاه خصوصی سلطنت لیختن اشتاین ( UFL ) در زمینه پزشکی و دندانپزشکی فعالیت میکند. دانشگاه خصوصی سلطنت لیختن اشتاین (UFL) در پاییز ۲۰۰۰ به عنوان یک بنیاد خصوصی تاسیس شد و در تریسن مستقر می باشد ، این نهاد توسط دولت به عنوان موسسه آموزش عالی به رسمیت شناخته شده است و حق اعطای دکترا را دارد ، دانشگاه در حال حاضر بر دو زمینه تمرکز دارد : پزشکی و حقوق . دانشگاه با بیش از ۲۰ موسسه دیگر در سایر نقاط جهان مشارکت دارد .برنامه دکترای این دانشگاه در سطح بین المللی شناخته شده و معتبر می باشد برای فارغ التحصیلان مدارک پزشکی ، دندانپزشکی ، زیست شناسی ، بیوشیمی ، بیوفیزیک ، فارماکولوژی یا علوم ورزشی ، علوم تغذیه و روانشناسی ارائه می دهد .

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/05/تحصیل-پزشکی-در-لیختن-اشتاین.mp3″]

کشور لیختن اشتاین مانند بسیاری از سایر کشورهای اروپایی نرخ های مساعدی برای تحصیل را ارائه می دهد ، هزینه تحصیل در لیختن اشتاین شبیه بسیاری از کشورهای اروپایی است ، هزینه ها کمی متفاوت است و بسته به نوع دانشگاه و برنامه دانشجویان متغیر می شود ، معمولا بیش از ۴۹۴۶ فرانک ( ۴۰۰۰ یورو یا ۵۱۳۲ دلار) در هر سال تحصیلی هزینه تحصیل بیشتر نمی شود . هزینه زندگی در لیختن اشتاین با توجه به شرایط دانشجویان متفاوت است ، حداقل هزینه های مورد انتظار برای دانشجویانی که در لیختن اشتاین زندگی می کنند مبلغ حدود ۱۵۰۰ فرانک در هر ماه است . گزینه های زیر برای اقامت دانشجویان بین المللی در لیختن اشتاین در دسترس می باشد :

  • خوابگاه دانشجویی : رایج ترین و محبوب ترین گزینه مسکن برای دانشجویان بین المللی در لیختن اشتاین خوابگاه دانشجویی ارائه شده توسط دانشگاه می باشد ، خوابگاه دانشجویی به دانشجویان کمک می کند تا در کنار سایر دانشجویان دیگر باشند و همچنین خوابگاه های دانشجویی به طور گسترده برای دانشجویان در دسترس و ارزان می باشد .
  • اقامت خصوصی : دانش آموزان می توانند مسکن خصوصی را از طریق مشاورین املاک پیدا کنند که البته قیمت مسکن با توجه به اندازه ، محل و امکانات ارئه شده متفاوت می باشد .
گروه پزشکی در لیختن اشتاین

گروه پزشکی در لیختن اشتاین

پس نتیجه می گیریم که رشته پزشکی دندانپزشکی یک رشته بسیار ایده آل و پردر آمد و پر متقاضی می باشد که امکان تحصیل گروه پزشکی در لیختن اشتاین وجود دارد و هزینه های تحصیل گروه پزشکی در لیختن اشتاین نسبت به سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا مناسب تر و ازران تر است و دانشجویانی که مدرک دکترای دندانپزشکی را از دانشگاه خصوصی سلطنتی لیختن اشتاین اخذ می نمایند می توانند در کل اتحادیه اروپا و همچنین در بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، دندانپزشکی های خصوصی و عمومی مشغول به کار شوند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button