تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا (Malta)

همانطور که در مقاله های “ ویزای تحصیلی” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اخذ ویزای تحصیلی” که یکی از روش های اخذ تابعیت و اقامت و همچنین مهاجرت به اروپا می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و همانطور که قول داده بودیم به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کشورهای مختلف مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع در زمینه اخذ ویزای تحصیلی گروه پزشکی در کشور مالتا را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

کشور مالتا جزیره ای کوچک در دریای مدیترانه که در زمان های گذشته قسمتی از خاک کشور ایتالیا محسوب می شد. پایتخت کشور مالتا، والتا نام دارد. کشور مالتا دارای دو زبان اصلی مالتی و انگلیسی می باشد و در برخی نقاط زبان فرانسه و ایتالیایی نیز صحبت میشود ولی ۹۰% مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند. از این رو شما می توانید تحصیل گروه پزشکی را در کشور مالتا را به زبان انگلیسی تجربه کنید.

تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا – مزایای تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا

تحصیل و زندگی در کشور مالتا مزایای زیادی دارد که در اینجا به چند مورد اشاره میکنیم:

  1. تحصیل به زبان انگلیسی
  2. آب و هوای مناسب
  3. کیفیت بالای آموزشی
  4. کار در هنگام تحصیل جهت تامین بخشی از هزینه ها به مدت ۲۰ ساعت در هفته
  5. انواع بورسیه های تحصیلی
  6. هزینه پایین نسبت به دیگر کشورهای اروپایی با کیفیت زندگی نسبتا بالا

دانشگاه مالتا بالاترین موسسه آموزشی دانشجویان جهت تحصیل در کشور مالتا است. این دانشگاه دولتی و برای همه افرادی که شرایط لازم را برای  مهاجرت از طریق تحصیل به کشور مالتا را دارند، قابل اقدام است. دانشگاه مالتا همراه با دانشگاه های گروه پزشکی (جراحی دندانپزشکی، پزشکی و جراحی و علوم بهداشتی) دارای 11 دانشکده، هنر، محیط مصنوعی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری، مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق، رسانه و دانش علوم، علوم پایه، رفاه اجتماعی و الهیات است.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/06/تحصیل-پزشکی-در-مالتا.mp3″]

تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا – دانشکده علوم بهداشتی در کشور مالتا

دانشکده علوم بهداشتی دارای ۱۱ بخش است که هر برنامه تحصیلی ارائه شده، منجر به یک حرفه و شغل بهداشتی می شود و این برنامه ها در سطح M.Sc. و Ph.D. ارائه میشوند. دانشکده پزشکی و جراحی دانشگاه مالتا آموزش برنامه های پزشکی و داروسازی را در ۱۲ بخش ارائه می دهد. علاوه بر دوره های کارشناسی (M.D. & B.Pharm.) دانشکده نیز چند دوره تمام وقت کارشناسی ارشد و نیمه وقت کارشناسی ارشد (Masters and PhD) را ارائه می دهد.

تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا

تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا

تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا – شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مالتا

دانشجویان متقاضی تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا باید بدانند که در ابتدا باید یک دوره دوساله را در دانشگاه های کشور مالتا به مطالعه دروس تخصصی پایه بگذرانند و سپس به تحصیل در این رشته ها در دانشگاه مشغول شوند. شرط ورود به دانشگاه های گروه پزشکی در کشور مالتا داشتن مدرک زبان است و کسانی که دارای مدرک زبان نیستند باید در ابتدا به مدت یک سال دوره های مخصوص زبان را در کالج بگذارنند و سپس به دانشگاه های کشور مالتا وارد شوند. هزینه این دوره در حدود ۴۰۰۰ یورو می باشد .

زبان مالتی و انگلیسی زبان رسمی کشور مالتا است، اما دوره های دانشگاه مالتا زبان انگلیسی هستند. متقاضیانی که تحصیلات متوسطه خود را در خارج از کشور مالتا انجام داده اند، موظف به ارائه مدرک زبان هستند و با ارائه یک نتیجه آزمون تست زبان انگلیسی در سطح مورد نیاز (TOEFL 80، IELTS 6.0 یا Certificate) می توانند شروع به تحصیل کنند.

در دانشگاه های گروه پزشکی کشور مالتا جهت رشته های مدیکال، از جمله رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی پس از گذراندن دورۀ A-level در کالج های کشور مالتا یا انگلستان میتوانند جهت تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه های پزشکی کشور مالتا امتحان ورودی داده و پس از قبولی در آزمون ورودی میتوانند جهت اخذ بورسیۀ تحصیلی کشور مالتا اقدام نمایند، این دوره دو سال می باشد، البته بسته به اینکه به کدام دانشجو بورسیۀ تحصیلی تعلق خواهد گرفت کاملآ وابسطه به عملکرد دانشجو در طول سال اول تحصیلش در دانشگاه های کشور مالتا دارد. در دوره های A-level، دانشجویان دروس Pre-med مرتبط با رشتۀ انتخابی خود به همراه زبان انگلیسی را می آموزند. این دوره هایA-level  جهت دانشجویان بالای ۲۵ سال نیز وجود دارد و افراد بالای ۲۵ سال میتوانند در این دوره ها قبل از ورود به دانشگاه شرکت کنند، البته دوره های A-level ای که مخصوص افراد بالای ۲۵ سال است با دوره های A-level افراد زیر ۲۵ سال کاملا متفاوت است.

کشور مالتا در رشته های مختلفی از جمله پزشکی و دندانپزشکی بورس های تحصیلی نیز ارائه می کند. از شرایط این بورسیه ها می توان به سن دانشجو، رزومه تحصیلی و سابقه علمی درخشان او اشاره کرد که مورد بررسی قرار میگیرد. این بورسیه ها علاوه بر پوشش هزینه های دانشگاه هزینه زندگی فرد را نیز تامین میکنند .

تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا – مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا به شرح زیر می باشد :

  1. پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه
  2. اصل مدرک دیپلم و کپی آن به همراه ریز نمرات
  3. گواهی سلامت
  4. نامه تمکن مالی برای تآمین هزینه های تحصیلی
  5. گواهی عدم سو پیشینه
  6. نامه پذیرش از یکی از دانشگاه های مالتا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیل پزشکی کشور مالتا

  1. فرم درخواست ویزای تحصیلی
  2. اصل و کپی مدارک تحصیلی
  3. بیمه درمانی فرد
  4. پاسپورت و عکس
  5. ارائه تمکن مالی معادل 48 یورو برای هر روز یا (17،520 یورو برای یکسال)، که این هزینه شامل هزینه اقامت در یک سال تحصیلی است.

تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا – هزینه زندگی و تحصیل گروه پزشکی در کشور مالتا

دانشگاه های کشور مالتا هر سال صدها نفر را جذب می کنند، نه تنها به دلیل برنامه های دانشگاهی بین المللی که داراست بلکه به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و زبان رسمی انگلیسی آن دوره های تحصیلی پزشکی عمومی  (فارغ التحصیلی) ۴ تا ۶ سال، دوره دندانپزشکی ۵ تا ۶ سال و دوره های تخصصی پزشکی ۳ تا ۶ سال  به طول می انجامد. هزینه سالیانه برای تحصیل گروه پزشکی در دانشگاه های کشور مالتا، ۳۰٫۰۰۰ یورو برای تمام دانشجویان بین المللی می باشد. تحصیل گروه پزشکی در دانشگاه های کشور مالتا مورد تایید دانشگاه های پزشکی در بریتانیا است و در رتبه بندی جایگاه سوم را داراست. تحصیلات گروه پزشکی در کشور مالتا در ۳ دانشکده اصلی برنامه ریزی شده اند، که برنامه های پزشکی مختلفی به زبان انگلیسی ارائه می دهند. همه آنها مدارک معتبر در اتحادیه اروپا/ EEA و بالاتر از آن ارائه می کنند. دانشگاه های کشور مالتا برای افراد بومی خود کشور مالتا و کسانی که عضو اتحادیه اروپا هستند رایگان است.

هزینه زندگی در کشور مالتا با توجه به شرایط و محل زندگی به طور میانگین۸۰۰ یورو در ماه است که در صورت اجاره مسکن و یا سویئت های مستقل از خوابگاه میتواند هزینه ها مقداری افزایش یابد.

در صورتی که تمایل دارید برای دانشگاه های برتر کشور مالتا اقدام نمایید، موسسه آتیه آفرینان ایرانیان شما را در این زمینه همراهی می نماید.

گروه اعزام دانشجو آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر ادامه تحصیل در کشور مالتا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است.هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما  نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی کشور مالتا ، تابعیت و اقامت تحصیلی در کشور مالتا را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای تحصیلی کشور مالتا می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button