همانطور که در مقاله های “ ویزای تحصیلی” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اخذ ویزای تحصیلی” که یکی از روش های اخذ تابعیت و اقامت و همچنین مهاجرت به اروپا می باشد.
توضیحات کاملی ارائه دادیم و همانطور که قول داده بودیم به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینه اخذ ویزای تحصیلی کشورهای مختلف مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع در زمینه اخذ ویزای تحصیلی گروه پزشکی در کشور سنت کیتس را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتس
تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتس

شرایط تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتس

سنت کیتس و نویس جزایر دوگانه ای هستند که بین اقیانوس اطلس و دریای کاراییب قرار دارند. کشور سنت کیتس و نویس به دلیل کوه های پوشیده از ابر و سواحل بسیار زیبای خود معروف هستند. کشور سنت کیتس و نویس معمولا به نام جزیره بزرگتر که سنت کیتس است شناخته می شود.
می توان گفت کشور سنت کیتس یکی از محبوب ترین و معروف ترین مقاصد دانشجویان کل دنیا برای ورود به رشته های گروه پزشکی است. رشته های گروه پزشکی در کشور سنت کیتس در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی ارائه میشود.

تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتس – آموزش و پرورش و آموزش عالی

اداره آموزش و پرورش کشور سنت کیتس مسئول کلیه امور مربوط آموزش عالی و دانشگاه ها است. مثل خیلی از کشورهای دیگر متقاضیان تحصیل در سنت کیتس می توانند دوره های قبل از دانشگاه مثل کالج را در کشور سنت کیتس بگذرانند که به آن دوره path way نیز می گویند. یعنی شما برای شرکت در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها میتوانید یک path way که یک راه و یا یک میانبر تحصیلی است را بگدرانید.
که معمولا  دوره هایی از 6 ماه تا 2 سال ارائه می شود که برای ورود به دانشگاه ها در مقاطع تحصیلی مختلف آماده می شوید این پث وی ها برای تمام مقاطع قابل اجرا هستند بعد از این دوره ها در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت میکنید البته آزمون ورودی معمولا برای بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته ها که متقاضیان بیش از حد ظرفیت دارند برگزار میشود.

برای ورود به رشته های گروه پزشکی در کشور سنت کیتس، دانشگاه ها معمولا همراه با آزمون ورودی هستند که البته متقاضیان میتواند از قبل در دوره های آمادگی آزمون (کالج) در کشور سنت کیتس شرکت نمایند.

نظام آموزش عالی در کشور سنت کیتس نسبت به امریکا و یا کشورهای اروپایی از لحاظ هزینه ها ارزان تر است و دانشجوها برای زندگی نیاز به هزینه های کمتری دارند.
برای مهاجرت تحصیلی در مقاطع مختلف به کشور سنت کیتس شما میتوانید از دانشگاه های مختلف در این کشور اقدام کنید که به چند نمونه از بهترین دانشگاه ها می توان اشاره کرد.

تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتس
تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتس

تحصیل گروه پزشکی کشور سنت کیتس – دانشگاه پزشکی سنت کیتس

در سایت دانشگاه پزشکی کشور سنت کیتس نوشته شده است که تمرکز اصلی این آنها بر روی دانشجویان شاد و با انگیزه و کلاس های درسی کوچک است. دانشگاه پزشکی کشور سنت کیتس در سال 2007 میلادی در کشور سنت کیتس تاسیس شد. این دانشگاه دوره هایی را در پورتلند و نیویورک در کشور امریکا  برگزار میکند.

دانشگاه گروه پزشکی و علوم بهداشتی (UMHS)، زیر نظر آموزش پزشکی اختصاص یافته است. دانشجویان برنامه علمی عمومی خود را در دانشگاه UMHS در کشور سنت کیتس کامل می کنند. در طول 4 ترم اول در کشور سنت کیتس، دانش آموزان در یک محیط آموزشی مدرن که مجموعه ای استاندارد برای آموزش گروه پزشکی است تحصیل می کنند.

دانشگاه UMHS یکی از جدیدترین و بهترین ترین تکنولوژی های دانشگاهی جهان را داراست و به دانشجویان خود ارائه میدهد.
همه چیز، از کلاس های درس تا آزمایشگاه ها به  تجهیزات صوتی و تصویری عالی مجهز شده و اینترنت بی سیم برای تمامی دانش آموزان جهت دسترسی به آموزش آنلاین همواره وجود دارد. برای به حداکثر رساندن یادگیری آموزش دانشجویان  تمامی کلاس ها مجهز به لپ تاپ و تبلت است.

از طرفی دیگر تمامی دانش آموزان فارغ التحصیل از دانشگاه UMHS واجد شرایط آزمون گروه پزشکی ایالات متحده برای گرفتن مجوز پزشکی هستند و مدرکشان مورد تایید است.

علاوه بر داشتن مجوز رسمی دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی (UMHS)، دارای یک مجوز رسمی 6 ساله کامل از کمیسیون اعتبار بخشی به دانشکده های پزشکی (ACCM) است. بر این اساس کشور سنت کیتس مقصد مناسبی برای طرفداران تحصیل در آمریکا است. که به علت سخت بودن شرایط پذیرش دانشگاه های گروه پزشکی در کشور آمریکا، کشور سنت کیتس می تواند مقصد بسیار مناسبی برای متقاضیان تحصیل گروه پزشکی باشد.

دانشگاه پزشکی سنت کیتس
دانشگاه پزشکی سنت کیتس

تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتسدانشگاه پزشکی ویندزور سنت کیتس

دانشگاه ویندزور یک دانشگاه خصوصی است که در سال 2000 در منطقه کین در کشور سنت کیتس تاسیس شد و رشته هایی نظیر دکترای داروسازی را ارائه می دهد. این دانشگاه دارای 1500 دانشجو ست (آمار سال 2011). همچنین این دانشگاه دوره های کلینیکال را نیز در شهرهای امریکایی مانند ایلینویز و میشیگان و… برگزار مینماید و دفتر مرکزی این دانشگاه در ایلینویز امریکا قرار دارد.

دانشگاه های دیگری نیز در کشور سنت کیتس وجود دارند که در ادامه تنها به نام های آنها اشاره می کنیم.

تحصیل گروه پزشکی در کشور سنت کیتس – دانشگاه های کشور سنت کیتس

کشور سنت کیتس به دلیل جمعیت و وسعت کم تعداد دانشگاه های کمی هم دارد که در متن زیر به آنها اشاره خواهد شد:

  • Ross University School of Veterinary Medicine
  • University of Medicine and Health Sciences
  • Windsor University School of Medicine
  • Theresa’s Medical University
  • International University for Graduate Studies
  • دانشگاه علوم دامپزشکی راس
  • دانشگاه مرکزی پزشکی و خدمات درمانی سنت کیتس
  • دانشگاه پزشکی ویندزور
  • دانشگاه پزشکی سینت ترزا
  • دانشگاه  بین المللی تحصیلات تکمیلی  سینت کیتس

دانشگاه های کشور سنت کیتس
دانشگاه های کشور سنت کیتس

هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور سنت کیتس

هزینه های متوسط تحصیل در رشته دام پزشکی در دانشگاه  Ross University School of Veterinary Medicine به طور متوسط بین 170000 تا 190000 دلار برای یک دوره ی کامل تحصیل است.
هزینه ها در دانشگاه University of Medicine and Health Sciences نیز به صورت متوسط برای یک ترم در حدود 9000 تا 17000 دلار است. که از این میزان بین 300 تا 700 دلار در هر ترم با توجه به سن دانشجو هزینه بیمه درمانی دانشجویی او می باشد.
هزینه متوسط تحصیل در دانشگاه windsor university school of medicine نیز برای یک ترم تحصیلی در حدود 7000 دلار است. هزینه های زندگی برای دانشجویان بطور متوسط ماهیانه 1000 دلار است.

گروه اعزام دانشجو آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر ادامه تحصیل در کشور سنت کیتس یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است.
هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما  نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در موسسه آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی کشور سنت کیتس، تابعیت و اقامت تحصیلی در کشور سنت کیتس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای تحصیلی کشور سنت کیتس می توانید با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button