تحصیل گروه پزشکی ایسلند (Iceland)

تحصیل گروه پزشکی ایسلند – اطلاعات عمومی ایسلند

کشور ایسلند وقع در اروپای شمالی و بالای اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از یک جزیره بزرگ و ۳۰ جزیره کوچک تشکیل شده است. پایتخت ایسلند شهر ریکاویک ، زبان مردمشان ایسلندی و واحد پولشان کرونای ایسلندی است. ایسلند پایین تر از مدار قطبی قرار گرفته و آب و هوای سرد و قطبی دارد اما حضور جبهه های هایی از هوای معتدل از سرمای شدید آن کاسته است.

ایسلند در سال ۱۹۹۰ به عنوان مرفه ترین کشور جهان شناخته شد. اقتصاد ایسلند بیشتر از طریق ماهیگیری ، شیلات ، کشاورزی ، گردشگری و منابع انرژی تجدید پذیر میگذرد. از جمله محصولاتی که به کشورهای گوناگون صادر میکند عبارتند از: ماهی ، فلز آلومینیم ، فرآورده های حیوانی

تحصیل گروه پزشکی ایسلند – تحصیل در ایسلند

بسیاری از دانشجویان بین المللی دانشگاههای ایسلند را برای ادامه تحصیل انتخاب میکنند که یکی از راه های اخذ اقامت دائم ایسلند میباشد.ایسلند دارای ۴ دانشگاه دولتی و ۳ دانشگاه خصوصی است و امکان تحصیل به زبان انگلیسی در آنها وجود دارد. دانشگاههای دولتی ایسلند رایگان هستند و دانشجویان تنها هزینه ثبت نام را پرداخت میکنند. دانشگاههای خصوصی ایسلند دارای شهریه و هزینه ثبت نام هستند که شهریه رشته های مختلف با هم متفاوت است و این هزینه برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا بیشتر است.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/05/تحصیل-پزشکی-در-ایسلند.mp3″]

تحصیل گروه پزشکی ایسلند – تحصیل گروه پزشکی ایسلند

تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند به زبان انگلیسی امکان پذیر است و دانشجویان میتوانند با مدرک دیپلم ۱۲ ساله خود و آیلتس ۶٫۵ آکادمیک حداکثر تا سن ۲۳ سالگی برای گروه پزشکی اقدام کنند. دوره پزشکی ۶ سال و دوره دندانپزشکی ۵ سال است و دانشجویان ابتدا دوره فاندیشن میگذرانند و علوم پایه آموزش میبینند و بعد از آن در امتحان ورودی دانشگاه شرکت میکنند.

تحصیل گروه پزشکی ایسلند

تحصیل گروه پزشکی ایسلند

تحصیل گروه پزشکی ایسلند – هزینه تحصیل و زندگی در ایسلند

هزینه تحصیل گروه پزشکی در ایسلند نسبت به کشورهایی نظیر آمریکا ، کانادا ، انگلستان پایین تر است. به طور کلی هزینه تحصیل در ایسلند برای شهروندان ایسلندی رایگان است و برای دانشجویان خارجی شامل هزینه میباشد همچنین رشته های گروه پزشکی نیز شامل هزینه هستند. هزینه تحصیل گروه پزشکی در ایسلند ۷۰۰۰-۱۰۰۰۰ یورو میباشد.

هزینه زندگی در ایسلند نیز بسته به نوع زندگی و شهری که در آن زندگی میکنید متفاوت است اما به طور میانگین هزینه زندگی ماهیانه برای یک نفر دانشجو در ایسلند ۵۰۰-۱۰۰۰ یورو میباشد.

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که دانشگاه های گروه پزشکی ایسلند مورد تایید وزارت بهداشت ایران نمیباشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button