تحصیل گروه پزشکی اسلوونی (Slovenia)

تحصیل گروه پزشکی اسلوونی به دلیل پایین بودن هزینه تحصیلات و همچنین مناسب بودن رتبه جهانی دانشگاه های کشور اسلوونی مورد توجه قرار گرفته است.در این مقاله سعی براین داریم تا شرایط تحصیل گروه پزشکی اسلوونی را برای شما شرح نماییم.

تحصیل گروه پزشکی اسلوونی – مزایای تحصیل گروه پزشکی اسلوونی

تحصیل در کشور اسلوونی و یا تحصیل گروه پزشکی اسلوونی می تواند به زبان انگلیسی باشد.بسیاری از متقاضیان تحصیل گروه پزشکی این امکان را دارند که به زبان انگلیسی دوره خود را سپری نمایند.

از دیگر مزایای تحصیل در کشور اسلوونی می توان به تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان انگلیسی اشاره نمود.البته این نکته نیز حائز اهمیت است که داشتن مدرک زبان انگلیسی می تواند امتیاز مثبتی برای اخذ پذیرش باشد.برای متقاضیان این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که نداشتن مدرک زبان، به منزله تسلط نداشتن به زبان نیست و نیاز است تا حتما به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند.

قبل از شروع دوره تحصیل متقاضیان باید دوره های زبان اسلوونیایی را نیز طی کنند تا مجوز ورود به دوره های مورد تقاضای خود را داشته باشند.

تحصیل گروه پزشکی اسلوونی دارای هزینه های معقولی است.با توجه به اینکه هزینه تحصیل و زندگی در کشور اسلوونی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی پایین تر است، متقاضیان زیادی خواهان تحصیل گروه پزشکی کشور اسلوونی هستند.

امکان اجازه کار در حین تحصیل نیز از دیگر مزایای تحصیل در کشور اسلوونی است.این اجازه کار به صورت پاره وقت بوده و با توجه به مقطع تحصیلی مقدار ساعات کار متفاوت است.این اجازه کار می تواند مقداری از هزینه تحصیل در کشور اسلوونی را پوشش دهد.حقوق دریافتی دانشجویان ساعتی بین 7 الی 12 یورو حقوق دریافت می نمایند.

از دیگر مزایای تحصیل در کشور اسلوونی می توان به اخذ پذیرش تحصیلی با سهولت بیشتری نسبت به دیگر کشورهای اروپایی اشاره نمود.با توجه به قوانین مختلف کشورها برای اخذ پذیرش، کشور اسلوونی با سختگیری کمتری نسبت به کشورهای دیگر به متقاضیان خود پذیرش تحصیلی می دهد.نداشتن محدودیت سنی برای اخذ پذیرش نیز از مزیت  های تحصیل در کشور اسلوونی است.اما این نکته نیز قابل تامل است که گپ تحصیلی زیادی نباید در رزومه شما وجود داشته باشد.زیرا این موضوع سبب می گردد تا متقاضیان در پروسه اخذ ویزای تحصیلی کشور اسلوونی با مشکل مواجه شوند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/04/تحصیل-پزشکی-در-اسلوونی.mp3″]

از دانشگاه های برتر کشور اسلوونی که رشته گروه های پزشکی در آن ها بسیار پرطرفدار است می توان به دانشگاه لیوبلیانا اشاره نمود.پایتخت کشور اسلوونی نیز شهر لیوبلیانا است.این شهر به دلیل داشتن دانشجویان بسیار زیاد به نام شهر دانشجو نیز معروف است.

تحصیل گروه پزشکی اسلوونی

تحصیل گروه پزشکی اسلوونی

تحصیل گروه پزشکی اسلوونی – مدارک مورد نیاز تحصیل گروه پزشکی اسلوونی

مدارک مورد نیاز تحصیل گروه پزشکی اسلوونی به شرح زیر می باشد :

1.مدرک دیپلم همراه با ریز نمرات
2.مدرک پیش دانشگاهی همراه با ریز نمرات
3.پاسپورت
4.شناسنامه
5. 2قطعه عکس
6.گواهی اشتغال به تحصیل و یا اشتغال به تحصیل در صورت وجود
7.گواهی عدم سوء پیشینه
8.ارائه اسناد مالکیت و نامه تمکن مالی خود متقاضی و یا والدین فرد متقاضی
9.تمامی مدارک ذکر شده نیاز است تا ترجمه شده و به تاییدات لازم برسد

در این متن سعی بر این داشتیم تا اطلاعات کلی در خصوص تحصیل گروه پزشکی اسلوونی را به علاقمندان تحصیل در کشور اسلوونی توضیح دهیم.از دیگر راه های ورود به کشور اسلوونی می توان به اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری اشاره نمود.برای اطلاع از شرایط اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری می توانید مقاله ” مهاجرت به اسلوونی از طریق سرمایه گذاری ” را مطالعه نمایید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button