تحصیل در کره جنوبی نیازمند ویزای نوع D-2 نیاز می باشد که از طریق سفارتخانه و یا کنسولگری کره در کشور مبدا قابل دریافت است. معمولا در کنار اثبات مهارت خود در زبان انگلیسی یا کره ای، گذرنامه، یک گواهی نامه از ریز نمرات مدرسه، تأییدیه پذیرش از یک دانشگاه کره جنوبی و گواهی تمکن مالی خواسته می شود.
فرد متقاضی برای دریافت ویزای D-2 ملزم به پرداخت هزینه پردازش به سفارت می باشد که این هزینه برای ویزایی با یک مرتبه اجازه ورود 30 دلار و برای ویزایی با اجازه ورود به دفعات متعدد 50 دلار است.

آموزش عالی در کره جنوبی شامل مقطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا است. دانشگاه های کره جنوبی به سه دسته ملی و دولتی و خصوصی تقسیم می شود. زبان رسمی مردم نیز کره ای می باشد.
در حدود 43 دانشگاه دولتی و 180 دانشگاه خصوصی در این کشور فعال هستند که بیش از 40 مورد آن ها را وزارت علوم ایران تایید می کند. هر سال بیش از 6000 دانشجوی بین المللی از 170 کشور دنیا به تحصیل در این دانشگاه ها مشغول می شوند.

تحصیل در کره جنوبی

چرا تحصیل در کره جنوبی

درخواست مشاوره تحصیلی

همراهان عزیز، لطفا برای گرفتن مشاوره تلفنی تحصیلی، فرم درخواست زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

امکان تحصیل در رشته های گوناگونی در کره جنوبی فراهم است از پزشکی تا علوم انسانی برای علاقه مندان امکان پذیر می باشد. مدارک این کشور معتبر هستند و دارای کیفیت تحصیلی بالایی می باشد. حتی در مواردی اعطای بورسیه نیز امکان پذیر است.

کشور کره جنوبی نه تنها تعداد بی شماری از گزینه ها برای حرفه ها، فعالیت ها، غذا و سفرهای آخر هفته در اختیار دارد بلکه متقاضیان تحصیل در کره جنوبی گزینه های زیادی از دانشگاه را می توانند انتخاب کنند. در این کشور می توان صدها گزینه دانشگاه را کشف کرد هر یک از آنها انواع آموزش و تحقیق را ارائه می دهند که به هر آنچه که فرد در نظر دارد، می پردازد.

تحصیل در مدارس کره جنوبی

تحصيل در مدارس‌ ابتدايی از 6 سالگی آغاز می ‌شود و 6 سال‌ ادامه‌ دارد که در اين‌ دوره‌ دانش‌ آموزان‌ دروس‌ پايه‌ را فرا گرفته و سپس‌ دوره‌ دبيرستان‌ را شروع‌ می‌كنند كه‌ خود به‌ دو دوره‌ 3 ساله‌ تقسيم‌ می‌شود. دوره‌ اول‌ دبيرستان‌ 3 سال‌ است‌ كه‌ دانش ‌آموزان‌ علاوه‌ بر دبيرستان‌ های عمومی، می ‌توانند در دبيرستان‌ های فنی و حرفه‌ای نيز ادامه‌ تحصيل‌ دهند.

دوره‌ دوم‌ دبيرستان‌ نيز 3 سال‌ می باشد كه‌ مشابه‌ دوره‌ اول‌ است. در کل‌، تحصيلات‌ قبل از دانشگاه‌ در كره‌ جنوبی 12 سال‌ می باشد كه‌ دانش‌ آموزان‌ در پايان‌ آن‌ موفق‌ به‌ گرفتن‌ ديپلم‌ دبيرستان‌ می‌ شوند.
اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کره جنوبی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در مدارس کره جنوبی ” را مطالعه نمایید.

تحصیل در کره جنوبی در مقطع کارشناسی

تحصیل در کره جنوبی در مقطع کارشناسی از طرف صدها دانشگاه دولتی و خصوصی در کره جنوبی ارائه می شود . برنامه های تحصیل کارشناسی در کره جنوبی مهارت های عملی اصلی و دانش نظری لازم برای کار در زمینه خاص یا آموزش مداوم را توسعه می دهد. مدت زمان تحصیل در کره جنوبی در مقطع کارشناسی معمولا 3 تا 4 سال است.
برنامه های کارشناسی در هر رشته تحصیلی بزرگ در کره جنوبی در دسترس می باشد و یکی از برنامه های اصلی که برای تحصیل در کره جنوبی مقطع کارشناسی انجام می شود، تست توانایی کالج اسکولاستیک می باشد که به 5 بخش تقسیم می شود که عبارتند از: زبان کره ای، ریاضی، زبان انگلیسی، سوالات انتخابی در علوم اجتماعی و علوم طبیعی و زبان های خارجی.

دریافت نمرات بالا در این آزمون برای تحصیل در مقطع کارشناسی مورد نیاز می باشد و همچنین کشور کره جنوبی فرصت منحصر به فرد برای امتحان دوره کارشناسی در زمینه زبان کره ای، زبان انگلیسی، مدیریت کسب و کار، مدیریت دولتی، قانون، علوم رایانه، اقتصاد، آموزش و پرستاری را ارائه می دهد.
چنین امتحان هایی ممکن است برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا را دارند ، ارزشمند باشد. هزینه تحصیل کارشناسی در کره جنوبی مبلغی بین 1683 تا 5000 دلار آمریکا می باشد.

تحصیل در کره جنوبی در مقطع کارشناسی

تحصیل کارشناسی ارشد در کره جنوبی

تحصیل در کره جنوبی در مقطع کارشناسی ارشد فرصتی فوق العاده برای درگیر شدن با یکی از بخش های پر جنب و جوش و سریع در بخش آموزش عالی در دنیای مدرن می باشد.

تحصیل کارشناسی ارشد در کره جنوبی بیشتر برای متقاضیانی در نظر گرفته شده است که به دنبال تجربیات تحصیلی و ارزشمند در کره جنوبی هستند. حدود 30 درصد دوره های تحصیل در کشور کره جنوبی به زبان انگلیسی ارائه می شود که تعامل با حرکت های کشور در زمینه بین المللی شدن ندارد.

تحصیل در کره جنوبی در مقطع دکترا

تحصیل در کره جنوبی در مقطع دکترا معمولا شامل 3 مرحله می شود و بسته به سطح کارشناسی ارشد، ممکن است نیاز به تکمیل آموزش تحقیقاتی باشد.
الزامات واجد شرایط برای ورود به مقطع دکترا در بین موسسات آموزشی کره جنوبی متفاوت خواهد بود. فرد متقاضی تحصیل در کره جنوبی باید مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن در رشته مربوطه را دریافت کند.

تحصیل در رشته های پزشکی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی دارای چند کالج رتبه بالاست که می توان در آنها پزشکی خواند . ورود جهت تحصیل در کره جنوبی در دوره های پزشکی برای دانش آموزان داخلی و بین الملل بسیار سخت می باشد و امتحان ورودی دشواری دارد. دانشجویان بین الملل باید پزشکی را به زبان کره ای مطالعه کنند، بنابراین مهارت زبان یک امر حیاتی برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی است.

برنامه پزشکی در کره جنوبی با تمرکز بر تقسیم مطالعه بالینی و پیش بالینی، کلا 6 سال به طول می انجامد که قسمت اول مطالعات بر روی علوم پزشکی مانند: آناتومی، فیزیولوژی و زیست شناسی متمرکز شده است. قبل از رفتن به سمت یادگیری بیشتر، با تمرین در بیمارستان ها و تمرین های عمومی می توان پیشرفت بیشتری داشت.

تحصیل در رشته های پزشکی در کره جنوبی

هزینه تحصیل در کره جنوبی

هزینه تحصیل در دانشگاه ‌های کره جنوبی بر اساس نوع دانشگاه (دانشگاه دولتی یا خصوصی) متغیر می باشد. هزینه تحصیل در دوره کارشناسی در دانشگاه‌های دولتی کره جنوبی در رشته ‌های علوم انسانی بسته به دانشگاه بین 4000 تا 5000 دلار در سال، رشته‌های فنی و مهندسی سالانه بین 5000 تا 6000 دلار است.

همچنین علوم پزشکی بین 9000 تا 9500 دلار در سال می باشد و برای دوره‌ های کارشناسی ارشد و دکتری رشته ‌های علوم انسانی بین 5000 دلار تا 6000 دلار، رشته‌ های فنی و مهندسی بین 6000 تا 7000 دلار در سال و رشته ‌های علوم پزشکی 8000 تا 11000 دلار در سال می باشد.

تحصیل رایگان در کره جنوبی

دولت ها و کشورهای مختلف از جمله کره جنوبی موظف هستند که برای تحصیل رایگان دانشجویان بین المللی کشور خود به دانشگاه ها هزینه پرداخت کنند و این موضوع باعث می شود تا علاقه مندان و دانشجویان خارجی برای تحصیل در کره جنوبی، هزینه تحصیل گزافی را به صورت آزاد بپردازند.

بورسیه تحصیلی در کره جنوبی

به طور کلی دانشگاه های کره جنوبی علاقه مند به تشویق دانشجویان بین المللی با کیفیت بالا هستند و ممکن است از پرداخت های کامل یا جزئی استفاده کنند.
با این حال، با توجه به رویکرد این کشور در مورد تحصیل در کره جنوبی، بورسیه تحصیلی هنوز هم می تواند بسیار رقابتی باشد. دولت کره جنوبی بورس تحصیلی خود را برای دانش آموزان بین المللی اجرا می کند:

  • برنامه بورس تحصیلی دولتی کره جنوبی که توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود و برخی از هزینه های سفر و زندگی و هزینه تمام دوره کارشناسی ارشد را پوشش می دهد.
  • برنامه پشتیبانی برای دانشجویان که هزینه های محدودی برای زندگی را در هر ماه به مدت 1 سال ارسال می کند.
بورسیه تحصیلی در کره جنوبی

اقامت پس از تحصیل در کره جنوبی

متقاضیان تحصیل در کره جنوبی می توانند بعد از فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های کره جنوبی شغلی پیدا کرده و نوع ویزای خود را از ویزای تحصیلی به ویزای کاری تغییر داده و بدین وسیله اقامت خود را در کره جنوبی تمدید کنند. لازم به ذکر است که آمار بیکاری در کره جنوبی بسیار پایین است و رشد اقتصادی این کشور فوق العاده بالا می باشد.

فرد به منزله کار در کره جنوبی می بایست برای دریافت ویزای کاری صلاحیت لازم را داشته باشد و فرصت های شغلی آموزش زبان انگلیسی، برای افرادی که زبان انگلیسی زبان مادری آن ها است، وجود دارد. بعضی از شرکت های چند ملیتی در کره جنوبی هستند  و برای فارغ التحصیلان دانشگاه های بریتانیایی فرصت های شغلی بیشتری را ارائه می کنند.

مزایای تحصیل در کره جنوبی

تحصیل در کره جنوبی دارای مزایایی می باشد که مزایای تحصیل در کره جنوبی به شرح زیر است:

مزایای تحصیل در کره جنوبی

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

جهت تحصیل در کره جنوبی مدارکی لازم است که مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی به شرح زیر می باشد:

  • اسکن پاسپورت یا گواهی تولد فرد متقاضی تحصیل در کشور کره جنوبی
  • اسکن مدرک دیپلم دبیرستان یا مدرک کارشناسی
  • رونوشت سابقه های تحصیلی قبلی فرد متقاضی تحصیل در کره جنوبی
  • ارائه CV (خلاصه ای از تجربه و مهارت های فرد می باشد که CV ها بیشتر از رزومه و حداقل 2 یا 3 صفحه هستند)
  • ارائه توصیه نامه از اساتید معتبر (بین 2 تا 3 صفحه) جهت تحصیل در کره جنوبی
  • ارائه نمره تست جهت تحصیل در کره جنوبی
  • ارائه گواهی تمکن مالی جهت تحصیل در کره جنوبی
مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

سخن پایانی

هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در موسسه آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ بورسیه تحصیلی کره جنوبی، تابعیت و اقامت تحصیل در کره جنوبی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای تحصیلی کره جنوبی می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی در دانشگاه های کره جنوبی وجود دارد؟

بله می توان گفت که اگر دانشجویان شرایط خوبی داشته باشند امکان دریافت بورسیه نیز خواهند داشت.

آیا دانشجویان در حین تحصیل می توانند کار کنند؟

برای دانشجویان امکان کار نیز در نظر گرفته شده است اما تنها برای 20 ساعت در هفته می توانند به کار نیمه وقت مشغول شوند.

مزایای تحصیل در کره جنوبی چیست؟

تحصیل در کره جنوبی دارای مزایایی است که از آن میان می توان به کم بودن هزینه های تحصیل نسبت به خیلی از کشور ها اشاره نمود.

4.2/5 - (12 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در کره جنوبی تحصیل پزشکی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی، کشوری مستقل در شرق آسیا می باشد که به دلیل پیشرفت های علمی بسیار زیاد و دانش...

مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری

کشور کره جنوبی در بخش شبه جزیره در شرق آسیا و پایتخت آن شهر سئول است . در حال حاضر این کشور دا...

تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل دندانپزشکی در کشورهای مختلف جهان همواره مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است ...

نظرات کاربران
پرناز

سلام با داشتن دیپلم و تسلط به زبان کره‌ای باید حتما قبل از ورود به دانشگاه کنکور داد؟

آتیه آفرینان

با سلام. موسسه در حال حاضر برای کشور کره اقدام ندارد.

پرناز

سلام برای تحصیل در هر رشته ای با داشتن دیپلم و تسلط به زبان کره ای باید حتما کنکور داد؟

آتیه آفرینان

با سلام. موسسه در حال حاضر برای کشور کره اقدام ندارد.

بیتا

سلام میشه منو راهنمایی کنید ؟ من الان ۱۷ سالمه نزدیک ۱۸ و دارم دیپلم میگیرم در رشته ی معماری داخلی و هنرستان درس میخونم مدرک زبان تایپک هم میخوام بگیرم سطح ۳ اگر مثلا طراحی های خودمو برای استعداد هنری بزارم کنار اینا چه چیزی رو به من پیشنهاد میکنین؟ اگه بخوام برای کارشناسی کره جنوبی اقدام کنم به فقد سرمایه نیاز دارم هم بورسیه رو بگید هم با هزینه شخصی لطفا

آتیه آفرینان

با سلام. شرایط سنی مناسبی دارید و باتوجه به تحصیلات در هنرستان کشور ایتالیا میتونه گزینه خوبی باشه براتون. به خصوص برای بورسیه استانی

مبین

سلام دوست عزیز من در کنکور شرکت کرده ام و رشته پزشکی قبول شدم آیا میتوانم در دانشگاه های کره جنوبی تحصیل کنمسوال دیگه اینکه میتوان بدونه آزمون ورودی در دانشگاه های کره تحصیل کرد

آتیه آفرینان

با سلام. باید مشاوره تخصصی بگیرید. با ارائه قبولی کنکورتون برای کشوهای دیگه هم میتونید اقدام کنید.

Zahra

سلام ممنون از مقاله خوبتون من دانشجویه رشته برنامه نویسی هستم برای ویزای تحصیلی با مدرک دیپلم راحت تره یا لیسانس؟

آتیه آفرینان

با سلام. مقطع کارشناسی بهتره

A

سلام خسته نباشین ببخشید میشه درباره شرایط مدلینگ کره هم بگین ؟من تو ایران حدودا توکار مدل هستم و مدرک هم دارم ایا این مدرک تو کره هم معتبر خواهد بود یا نه؟

آتیه آفرینان

سلام. خیر متاسفانه برای ایرانیا این امکان وجود ندارد.

Chika

سلام من دیپلم فنی و حرفه ای دارم میتونم بدون کنکور در دانشگاه های علوم پزشکی شرکت کنم تسلط ب زبان کره ای دارم

آتیه آفرینان

با سلام. برای رفتن به رشته های پزشکی حتما باید رشته های مرتبط خوانده باشید یا آزمون ورودی بدهید.

Airen

ببخشید برای دوره کارشناسی (۱۸سال)و رشته حقوق اگه به زبان کره‌ای کامل مسلط باشیم باز هم نیازی به یادگیری زبان انگلیسی و دادن آزمون تافل هست ؟

مونا میرباقری

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتان کنند.

Airen

سلام خسته نباشید ببخشید برای دوره کارشناسی فقط معدل دوره دبیرستان و دیپلمی که میگیریم و یاد گرفتن زبان کره‌ای لازمه ؟ یا آزمون هم میگیرن و طبق اون قبول میکنن ؟ اگه با ازمونه میشه لطف کنید بگید چه شکلیه ؟ یعنی با چه زبونیه و خب ما که درسای اونارو نخوندیم بتونیم جواب اون سوالارو بدیم میشه ی توضیحی در این باره بگید لطفا ؟ من پایه نهم هستم و خب این موضوع هدف و چیز مهمی هست امکانش هست یکم راهنمایی کنید ؟💖

مونا میرباقری

با سلام. لطفا با شماره 02172207 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنماییتان کنند.

Mohaddeseh

سلام،من مدرک کاردانی دارم.برای تحصیل در مقطع کارشناسی نمرات کاردانی مدنظره یا دیپلم؟

آتیه آفرینان

با سلام. کاردانی جز مدارک تعریف نشده هستش. در حال حاضر آخرین مدرک تحصیلی شما دیپلم حساب میشه.

آیسا

سلام.ببخشید امکان گرفتن بورسیه ی تحصیلی برای کلاس هفتم وجود داره؟

آتیه آفرینان

با سلام. برای مدارس باید شهریه پرداخت کنید.

مهدیه قربانی

سلام وقتتون بخیر ببخشید میخواستم بدونم اگه در رشته دندانپزشکی درس بخونیم و بخوایم مهاجرت کنیم به کره جنوبی بازم مدرک دیپلم مورد تایید قرار میگیره یا مدرک و نمرات دانشگاهی

آتیه آفرینان

سلام. بستگی به روش مهاجرتیتون داره. از طریق تحصیل بله نیاز دارید.

Army bts

میشه لطفا درباره تحصیل در کره با مدرک دیپلم برای من توضیح بدین؟؟؟

آتیه آفرینان

با سلام. برای کارشناسی باید اقدام کنید. ولی نسبت به زبان تحصیل، سن و دانشگاهی که میخواهید اقدام کنید شرایط متفاوت هست. برای مشاوره رایگان با شماره 02172210 تماس بگیرید.

Raha

سلام وقتتون بخیر برای ارشد رشته هایی مثل تکنولوژی اتاق عمل و مامایی امکان تحصیل وجود داره که برای ارشد اقدام بکنیم در رابطه با این که رزومه خوبی داشته باشیم و به دو زبان کره ای و انگلیسی مسلط باشیم اطلاعات دارم ولی متاسفانه سایت های زیادی رو گشتم ولی اطلاعات خیلی کمی بود کشور کره جنوبی برای ارشد کدام رشته های پیراپزشکی مناسب تر هست ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ممنون از وقتی که میگذارید🍀🙏

آتیه آفرینان

سلام دوست عزیز رزومتون بایستی بررسی شود.

Sara

سلام وقت بخیر! من میخواستم ایران درس حقوق رو بخونم و در کره جنوبی مشغول به کار بشم و فهمیدم باید در کره جنوبی مقطع لیسانس و بگیرم و بعد در این کشور ازمون بدم! اگه بخوام لیسانس رو در کره جنوبی بگیرم چقدر طول میکشه؟؟ و اینکه باید چه راهی رو طی کنم و چه مدرکی بگیرم تا بتونم مدتی ایران کار کنم و بعد در کره دوباره مدرک لیسانس رو بگیرم و ازمون بدم؟؟؟

آتیه آفرینان

با سلام کارشناسی در کشور کره 3_4 سال می باشد، اگر هدف شما تحصیل هست پیشنهاد می کنم از ابتدا برای تحصیل اقدام کنید چراکه قوانین حقوقی هر کشوری متفاوت می باشد مگر اینکه در حوزه ی حقوق بین الملل بخواهید کار کنید

تینا

سلام. میخواستم بدونم که برای رشته طراحی دوخت تو دانشگاه های کره در مقطع کارشناسی معدل باید چقدر باشه؟ میشه معدل مقطع کاردانی رو به جای دبیرستان جایگزین کرد؟ یا سن مقطع کارشناسی ارشد باید چقدر باشه؟

آتیه آفرینان

با سلام مدرک کاردانی برای اکثر کشورها از جمله کره جنوبی غیر قابل تعریف می باشد لذا بایستی با مدرک دیپلم اقدام کنید. شرایط سن بر روی اخذ ویزا تاثیر مستقیم دارد.

ماهان

با سلام با عرض معذرت و عذر خواهی من می خواستم رشته پزشکی در دانشگاه های کره جنوبی(دانشگاه سعول مد نظرم هستش و میخواستم ) پذیرش بگیرم و درس بخونم بعضی ها از موسسات و سایت ها میگن بالای۱۵ و بعضی بالای ۱۷ ویا۱۸ برای اخذ پذیرش پزشکی دانشگاه سعول برای معدل دیپلم تجربی دبیرستان من معدل دهم۱۶ معدل یازدهم۱۶/۶۶ معدل دوازدهم۱۷/۷۷ معدل کل دیپلم۱۷/۰۶ معدل کتبی نهایی۱۶/۹۷ هستش متاسفانه در سال دهم و سال یازدهم درس ریاضی رو مردود شدم که بعدش قبول شدم همه چیزم زبان و غیره عالیه فقط با این وضعیت من میتونم پزشکی دانشگاه فسعول بخونم ببخشید چون موسسات مختلفی حرف های جور واجور میگن و می خواستم بدونم اصل ماجرا چگونه است؟ شرایط اخذ پزشکی دانشگاه سعول چگونه است؟آیا با این وضعیت من میشه از دانشگاه سعول هم در رشته پزشکی پذیرش بگیرم؟ لطفا جواب بدهید باتشکر مدرک زبان CPEهم دارم

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز برای مهاجرت تحصیلی بهتر است معدل کل دیپلم بالای 15 باشد اما این عدد بسته به رشته و دانشگاه متغیر است، برای مثال پزشکی در دانشگاه مطرحی همچون سئول معدل بالای 18 لازم دارد. علاوه بر معدل ملاک های دیگری نیز برای مهاجرت تحصیلی اهمیت دارند که حتما باید بررسی شوند، برای دریافت مشاوره با شماره 02172207 تماس بگیرید.

만월

سلام خسته نباشيد🧡 آيا براي رزومه، هنر هاي مختلف مثل مدارکِ ورزش، طراحي، زبان مختلف و.. تاثیر داره و میشه اینارو نوشت؟(رشتم هنر نيست اما اينها مهارت هام هستش و ميخوام يكي از زير شاخه هاي رشته انساني رو درخواست بدم)

آتیه آفرینان

با سلام اگر برای تحصیل قصد اقدام دارید خیر مدرک تحصیلی، معدل، مدرک زبان و مقاله های علمی بین المللی تاثیر گذار است.

Gilda

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که بورسیه کره جنوبی از چه سنی شروع میشه و شرایطش چجوریع؟

آتیه آفرینان

با سلام بورسیه علمی برای مقاطع دانشگاهی بسته به رزومه ی فرد اعطا می گردد.

F

سلام خسته نباشید برای پرداخت هزینه ( از طریق پذیرش ) میشه توی همونجا کار کرد و در حین کار کردن توی کره، هزینه ی دانشگاه رو پرداخت کرد؟ یا باید از طریق ایران و از پول ایران هزینه‌ی دانشگاه و ..... بدیم؟ میشه از طریق کنکور پذیرش گرفت؟

آتیه آفرینان

با سلام اجازه کار به صورت موقت را دارید اما درآمد شما کفاف هزینه های زندگی را می دهد و نه شهریه دانشگاه.

Mani

سلام بنده با مدرک کارشناسی معماری قصد دارم در مقطع کارشناسی ارشد در کره جنوبی ادامه تحصیل دهم آیا با معدل الف و آیلتس ۷ می توانم در یک دانشگاه دولتی متوسط یا برتر بدون آزمون تحصیل کنم؟ در صورتی که به زبان کره ای هم مسلط باشم هزینه تحصیل در دانشگاه دولتی کاهش میابد؟به چه مقدار؟

آتیه آفرینان

دوست عزیز سیستم آموزش در کره به شکلی هست که تحصیل هزینه دارد چه به زبان کره ای و چه به زبان انگلیسی اما به طبع کره ای هزینه ی پایین تری دارد که بسته به دانشگاه 2,500,000 تا 7,000,000 KRW می باشد.

Ani

سلام ببخشید برای تحصیل و بورسیه گرفتن میتونیم یه رشته متفاوت با رشته دیپلممون درخواست بدیم؟مثلا با دیپلم تجربی رشته های هنر رو میتونی تو کره بخونیم یا فقط رشته هایی که از طریق تجربی می‌توانیم بخونیم رو می‌توانیم درخواست بدیم؟

آتیه آفرینان

مشکلی در اخذ پذیرش ندارد اما تحصیل در این کشور هزینه دارد.

Pariya

سلام با مدرک کاردانی معماری میشه برای کارشناسی اقدام کرد؟

آتیه آفرینان

سلام، با مدرک دیپلمتان برای کارشناسی اقدام می شود.

Faezeh

سلام باید از چه سالی نمرانت عالی باشه که در بورسیه قبولت کنن؟و هزینه رفتن به کره باخودمون هست؟

آتیه آفرینان

با سلام، بله هزینه ی تحصیل و زندگی کاملا با شخص می باشد، اخذ بورسیه به رزومه ی فرد بستگی دارد و اینکه معدل کل شما تاثیرگذار است.

شیوا نوروزی

با سلام من امسال میخوام شرکت کنم و ترم یک دانشگاه ام هنوز در رشته علوم کامپیوتر اشکالی نداره که بخوام تو این بورسیه شرکت کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام دوست عزیز دریافت بورسیه، کاملا به رزومه ی شما مرتبط هست، با توجه به الویت شما (اخذ بورسیه) پیشنهاد میکنم به کشورهای اروپایی با تحصیل رایگان همچون: ایتالیا، اتریش، آلمان و... فکر کنید.

فاطمه

سلام وقتتون بخیر من دوازدهمم و سال ۱۴۰۱ کنکور تجربی ام رو میدم، زبان انگلیسی من زیاد خوب نیست، ولی زبان کره ای رو بلدم ، در رشته کاراته و دومیدانی و ژیمناستیک مقام دارم، میخواستم بدونم با این شرایط آیا میتونم رشته پرستاری رو در کره بخونم؟ برای رشته پرستاری هم آزمون وجود داره؟ اول باید در ایران رشته پرستاری رو بخونم بعد برای مهاجرت اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام خانم فاطمه عزیز، امکان اخذ پذیرش مقطع کارشناسی برایتان هست و قبولی پرستاری در ایران ارتباطی به مهاجرت شما ندارد، اما مواردی همچون زبان تحصیل و هزینه های آن در مهاجرت شما بسیار تاثیرگذار است که باید به آن دقت کنید.

نیلوفر

سلام آیا کسی که کارشناسی روانشناسیش رو از دانشگاه آزاد ایران گرفته میتونه ارشد رو توی کره بخونه؟؟

آتیه آفرینان

با سلام امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای شما در کره و دیگر کشورهای اروپایی وجود دارد.

محمدی

سلام من دانشجوی سال دوم مترجمی زبان انگلیسی تو یه دانشگاه دولتی هستم با معدل ۱۹ و آیلتس ۷ میخوام برای ارشد ادبیات انگلیسی اقدام کنم ده هزار دلار سرمایه دارم و حتما فاند هم لازم دارم شانسی برای فاند و جذب شدن دارم؟

.

با سلام.اگه بر زبان کره ای مسلط باشی باز هم نیازی به دادن آزمون تافل و آیتلس هست؟

آتیه آفرینان

با سلام برای اخذ فاند رزومه تحصیلی شما بایستی به صورت دقیق تری بررسی شود اما اگر رزومه ی قوی نداشته باشید، بهتر است به کشورهایی با هزینه ی پایین تر فکر کنید. جهت رزرو وقت مشاوره و بررسی شرایط با شماره 02172207 تماس بگیرید.

نیلوفر حسن

سلام وقت بخیر من دانشجوی سال چهارم دامپزشکی هستم و این رشته ۶ سال هست...امکان تطبیق نمرات هست که الان بتونم برم و ادامه درسم رو اونور بخونم؟یا حتی مهمان بگیرم به کشور کره؟

آتیه آفرینان

با سلام، در اکثر موارد نمی توان انتقالی گرفت این قانون چند سالی هست که لغو شده مگر اینکه دانشگاه به شما پذیرش دهد، پیشنهاد می کنم پس از اتمام درستان اقدام به مهاجرت کنید.

فاطمه

سلام خسته نباشید من میخواستم در رشته عکاسی و تدوین بورسیه بگیرم . میگن اگه دانشگاه تهران قبول بشی با نمره خوب احتمال اینکه بورسیه بدن خیلی بیشتره هستش تا اینکه تو شهر ای دیگه قبول بشی. میخواستم بدونم شرایطش چیه و برای رشته عکاسی بورسیه میدم!؟ ممنون میشم اگه جوابم رو بدید

آتیه آفرینان

با سلام، درسته برای اخذ بورسیه رزومه ی شما بایستی قوی باشه اما شانس دریافت بورسیه برای مقطع کارشناسی بسیار پایین می باشد.

سینا سامی

سلام خسته نباشید بنده فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر هستم از دانشگاه آزاد تهران مرکز با معدل 18 و آیلتس 6.5 دارم و زبان کره‌ای هم دارم تاپیک میگیرم و در زمینه برنامه نویسی هم مهارت بالایی دارم میخوام برای مقطع ارشد نرم افزار به یکی از دانشگاه های سئول درخواست بدم بنظرتون با سرمایه حدود 30000 دلار که دارم میتونم اقدام کنم و واجد شرایط هستم؟؟ و موسسه شما میتواند مرا برای مهاجرت کمک کند ؟ ممنون

آتیه آفرینان

با سلام، با توجه به شرایطتان امکان اخذ پذیرش برایتان وجود دارد، جهت بررسی و رزرو وقت مشاوره با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

علیمحمدی

یه سوال دیگه هم اینکه آیا کره مدرک پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران (IUMS) رو قبول داره یا نیاز به معادلسازی مدرک هست؟

nazaninzahra

سلام من خیلی به تحصیل در این کشور علاقمند هستم و دوست دارم اینکار رو انجام بدم ولی هزینه های زیادش یکی از مشکلات و اقامت هست من برای رشته ی پزشکی و برای مدرک فوق لیسانس میخوام درس بخونم

آتیه آفرینان

نیاز به معادل سازی می باشد.

علیمحمدی

با سلام و خسته نباشید من پزشک عمومی هستم و تازه فارغ التحصیل شدم. میخواستم بپرسم با معدل ۱۷ و مدرک زبان انگلیسی و کره ای عالی و یک پایان نامه و مقاله در رزومه امکان اخذ پذیرش برای ادامه تحصیل تخصص در دانشگاه های کره برام وجود داره؟ و اینکه هزینه تحصیلش حدودا چقدر میشه و آیا ممکنه فاند هم بهم تعلق بگیره؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

آتیه آفرینان

باسلام،شرایط لازم را دارید جهت کسب بیشتر با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

ماهک

سلام وقت بخیر درحال تحصیل در رشته ی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی هستم(ترم یک) آیلتس دارم ولی سر رشته ای از زبان کره ای ندارم اگر در ایران زبان کره ایمو تقویت کنم، میتونم توی رشته ای که الان دارم درس میخونم بدون آزمون وارد یکی از دانشگاه های کره بشم؟ و اسم اون دانشگاه کره رو که مدرک معتبر تری از شهید بهشتی دارد رو بفرمایید لطفا

آتیه آفرینان

با سلام. برای رشته های پزشکی در هر کشوری بایستی در آزمون ورودی آن کشور حتما شرکت کنید. برای کشور کره تسلط نسبی به زبان کره ای هم لازم هست.

M

سلام .وقتتون بخیر ، من یه سوال داشتم برای بورسیه کا جی اس پی کره جنوبی توی گاید لاین نوشته مدرک دیپلم ، سوال من این هست بچه های نظام قدیم که تا سوم دبیرستان میخوندن بهشون مدرک دیپلم میدادن باید مدرک پیش دانشگاهی هم ارائه بدن یا تا دیپلم کفایت میکنه؟

آتیه آفرینان

با سلام . دانش آموزان نظام قدیم باید علاوه بر مدرک دیپلم مدرک پیش دانشگاهی هم ارائه دهند .

نیکا

با سلام من ترم دو مهندسی شیمی هستم مدرک آیلتس ۶ دارم و به تازگی مشغول یادگیری زبان کره ای شدم امکان ‍ بذیرش از دانشگاه های کره در مقطع لیسانس یا فوق لیسانس برای من هست ؟

آتیه آفرینان

سلام برای مقطع ارشد امکان اخذ پذیرش برایتان وجود دارد .

H..

سلام وقت بخیر بنده سال دیگه دیپلم میگیرم و به زبان انگلیسی (مدرک ندارم) و کره ای ( در حد تاپیک دو) مسلطم اگه تا دوسال دیگه هردو زبان رو بهبود ببخشم شرایط برای تحصیل در رشته زبان اینگلیسی در کره جنوبی چطور خواهد بود

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر اگر هردو زبان را تقویت کنید امکان اخذ پذیرش وجود دارد .

هلیا

سلام من یازدهم تجربی و پایین ترین معدلم ۱۹/۵۷ بوده و دان یک تکواندو مدال های استانی د این رشته ناجی گری شنا،مدال های دو و میدانی استانی دارم سال دیگر ایلس و تاپیک 3 میگیرم.برای بورسیه فاند مقطع کارشناسی با مدرک دیپلم میتونم برای پزشکی درخواست بدم؟

آتیه آفرینان

سلام اگر هدفتان رشته های پزشکی می باشد ابتدا باید در آزمون ورودی شرکت کنید برای ثبت نام نیز مدرک دیپلم لازم هست و شما ما بقی شرایط لازم را دارید.

هلیا

سلام من پایه یازدهم تجربی و پایین ترین معدلم ۱۹/۵۷ بوده دان یک تکواندو و مدال های استانی ناجی گری شنا چندین مدال دو و میدانی برای پرتاب وزنه و استقامت .سال دیگر ایلس میدهم و تاپیک سه کره ای میگیرم.برای بورسیه فاند کارشناسی میتونم اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

سلام درحال حاضر برای مقطع کارشناسی بورسیه کامل داده نمی شود اما اگر رزومه ی شما خوب باشد تا حدودی می توان برایتان بورس یا فاند گرفت.

سمیرا

سلام ممنون از سایت خودتون ولی یه سوال داشتم ببینید من کلاس نهمم و ۱۵سالمه اونجا دیدم که گفتین گرفتن بورسیه پزشکی خیلی سخته میخواستم بدونم آیا گرفتن بورسیه دندانپزشکی هم مشکله و آزمون ورودی داره ؟؟لطفا جواب من رابدهید

آتیه آفرینان

سلام بله گروه پزشکی شامل دندانپزشکی ، پزشکی ، داروسازی آزمون دارند .

M. M

سلام. وقتتون بخیر. ببخشید چه رشته های برای ویزای تحصیلی به کره مناسب هستند؟ البته اگر بخوایم بعد از 20 سالگی به کره مهاجرت کنیم؟

آتیه آفرینان

پیشنهاد می کنم طبق علایق خودتون انتخاب رشته کنید در کل رشته های مهندسی ، گروه پزشکی مناسب هستند .

لیلا

سلام رشته زبان انگلیسی رو هم بورسیه می کنند

آتیه آفرینان

بورسیه کامل خیر

غزاله

سلام وقت بخیر امکان بورسیه شدن در کره در رشته های پیراپزشکی مثل : اتاق عمل یا هوشبری وجود دارد ؟

آتیه آفرینان

سلام برای مقطع کارشناسی بورسیه خیلی به فرد تعلق نمی گیرد اگر هزینه ها یرایتان مهم هست کشور های ایتالیا و آلمان گزینه های مناسب تری می باشند.

م

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم‌ بدونم شرایط رشته حقوق(وکالت) چیه؟باید تاپیک و تافل در چه حد باشه و اینکه میخواستم تو کره کارشناسیه حقوق رو بخونم چه شرایطی داره من دو سال دیگه کنکور میدم و میخوام تو کره تحصیل کنم و باید نمرم چندباشه تا بتونم بورسیه تو رشته حقوق بگیرم؟

آتیه آفرینان

سلام ممنون ابتدا بایستی دیپلم خود را بگیرید بهتر است معدل شما 16 به بالا باشد برای مقطع لیسانس بورسیه کامل به شما تععلق نمی گیرد .

*-*

سلام من در حال حاضر در رشته تجربی تحصیل میکنم میخواستم بدونم ایا کره جنوبی دانشگاهی برای رشته اشپزی داره؟ ایا کره جنوبی رشته ی آشپزی رو بورسیه میکنه؟ کسی که با نمرات بالا در رشته تجربی باشه میتونی برای ادامه تحصیل در رشته اشپزی بورسیه بشه؟ ایا فقط میتونیم در رشته ای بورسیه شیم که مدرک دیپلممون مربوط به اون رشته باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🏻

آتیه آفرینان

سلام برای این رشته کشور های دیگری همچون سوئیس را هم حتی می توانیم به شما پیشنهاد کنیم ، کره جنوبی برای مقطع کارشناسی بورسیه کامل نمی دهد .

Sana

سلام ببخشید خواستم بدونم کره ی جنوبی بورسیه ی کامل بعد مقطع دیپلم رو داره یا نه؟ هیچ رشته ی دانشگاهی ای برام مهم نیست فقد میخوام ببینم که امکانش هست ؟

آتیه آفرینان

سلام برای بورسیه کامل کشورهای آلمان و ایتالیا پیشنهاد می شود .

sara

سلام میخواستم بدونم ایا اتباع هم میتونن از ایران برای گرفتن بورسیه بعد از دیپلم برای کره اقدام کرد؟!

آتیه آفرینان

سلام اگر فرد به صورت قانونی ایران باشد بله تفاوتی ندارد .

نگار

سلام تاریخ تحویل مدارک به سفارت حدودا چه تاریخیه امسال کنکور دارم بعد از کنکور میتونم مدارک و ارسال کنم ؟

آتیه آفرینان

سلام. تاریخ تحویل مدارک بستگی به زمان پذیرش از دانشگاهتون داره که چه ترمی میخواهید اقدام کنید.

رها

سلام ببخشید من دانشجوی ترم یک آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد هستم میخواستم بدونم چجوری میتونم بورسیه بگیرم و در دانشگاه های کره قبول بشم آیا کره جنوبی مدرک دانشگاه آزاد رو قبول داره؟

آتیه آفرینان

سلام بله مدرک شما مورد تایید می باشد اخذ بورسیه به رزومه ی علمی شما بستگی دارد.

امیرحسین پورمهدی

سلام خسته نباشید.من فارغ التحصیل ili هستم و ایلتس ۶.۵ دارم.ترم یک دانشگاه ازاد رشته ی مهندسی کامپیوتر هستم. میخواستم ببینم شانسی برای قبولی تو یکی از دانشگاه های کره دارم.با توجه به این که ریز نمراتم عالی نیست دنبال دانشگاهی با سطح عالی هم نیستم.به دنبال بورسیه هم نیستم. فقط میخوام توی کشور کره ادامه تحصیل بدم.

آتیه آفرینان

سلام اطبیعتا رزومه ی تحصیلیتان اعم از معدل و ریز نمرات تاثیرگذار می باشد لازم هست شرایطتان به صورت تخصصی بررسی شود برای مشاوره با شماره ی 02172207 تماس بگیرید .

رها

سلام ببخشید من دانشجوی ترم یک آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد هستم میخواستم بدونم چجوری میتونم بورسیه بگیرم و در دانشگاه های کره قبول بشم آیا کره جنوبی مدرک دانشگاه آزاد رو قبول داره ؟

آتیه آفرینان

سلام بله مدرک شما مورد تایید می باشد اخذ بورسیه به رزومه ی علمی شما بستگی دارد .

زهرا99

سلام من میخواستم رشته روانشناسی بخونم میخواستم بدونم کره رشته روانشناسی رو بورسیه میکنه یا نه؟ مرسی

آتیه آفرینان

بورسیه کامل خیر شهریه ی دانشگاه 6000الی 12000 دلار سالانه می باشد .

sami

با سلام و خسته نباشید ایا من میتوانم بعد از اتمام لیسانس فیزیوتراپی برای فوق لیسانس به کشور کره با بورسیه یا هزینه شخصی هزینه کنم؟ و ایا میتوانم با پیداکردن کار در انجا بمانم؟

آتیه آفرینان

سلام بله برای ارشد امکان اخذ پذیرش برایتان وجود دارد شهریه دانشگاه حدودا 6000الی 12000 دلار می باشد همزمان با تحصیل هم اجازه کار به صورت پاره وقت دارید .

فاطمه رحیمی

سلام من سال اینده انتخاب رشته میخوام بکنم به همین دلیل می خوام برای دانشگاه بیام کره جنوبی ولی نمی دونم باید اینجا کنکور بدم یا اونجا

آتیه آفرینان

الزام به کنکور نیست با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی امکان اقدام برایتان وجود دارد .

Negar

سلام ببخشید من بخوام از دهم برم کره شرایط چجوریه؟باید چه چیزایی داشته باشم که بتونم برم؟یعنی باید نمرات خوب باشه یا همچین چیزایی؟ بعد اینکه اونجا مدارس چجوریه؟ میشه یک توضیح کلی بدین که امکانش هست که برم؟ممنون میشم سریعتر جواب بدین

آرزو

سلام با مدرک کاردانی هم میشه برای بورسی اقدام کرد تو مقطع کارشناسی؟؟

آتیه آفرینان

سلام بستگی به شرایط و هزینه هایی که می خواهید داشته باشید دارد. برای مدارس بسته به دولتی و خصوصی هزینه ها متفاوت هست برای مدارس دولتی قیم بایستی داشته باشید و برای مدارس خصوصی شهریه سالیانه از 12000-35000 دلار می باشد .

الناز

سلام میخواستم بدونم کسی که پزشکی قبول شده چند ترم اینجا بخونه یا تا عمومیش رو اینجا بخونه و بعد بخواد برا ادامه تحصیل ب کره بره بورس میکنن و شرایطش چیه و چگونه است

آتیه آفرینان

سلام برای رشته ی پزشکی بایستی آزمون دهید بهترهست یا از ابتدا برای این کشور اقدام کنید و یا برای تخصص برای کشور کره اقدام کنید . تحصیل در کره با وجود اینکه هزینه ها پایین می باشد اما بورس کامل نیست برای اخذ بورس کشورایتالیا پیشنهاد می شود .

mahya

سلام من رشته طراحی و دوخت میخونم میخواستم بدونم کره این رشته رو بورسیه میکنه؟

آتیه آفرینان

سلام. امکان بورسیه وجود دارد اما بعد از ورود به این کشور ، برای اخذ بورسیه کشور ایتالیا پیشنهاد می شود .

محیا

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کره رشته طراحی لباس رو بورسیه میکنه؟

آتیه آفرینان

امکان بورسیه وجود دارد اما بعد از ورود به این کشور ، برای اخذ بورسیه کشور ایتالیا پیشنهاد می شود .

рей

سلام وقتتون بخیر من به غیر از فارسی به چهار زبان دیگه مسلطم ایا امکان گرفتن ویزای کاری کره جنوبی برای من وجود داره؟ من به کره ای و عربی و انگلیسی و روسی کاملا مسلطم

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر برای ویزای کار علاوه بر تسلط شما به زبان رزومه تحصیلی و کاری هم تاثیرگذار می باشد که اشاره ای نکردید. با شماره ی 02172207 جهت مشاوره و بررسی شرایطتان تماس بگیرید.

زهرا

سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم ببینم بین رشته های حسابداری،اقتصاد و مدیریت کدوم یک برای تحصیل در کره جنوبی مناسب تر هستند و اینکه آیا شرایط کاری خوبی برای این رشته ها در کره جنوبی وجود داردیا خیر؟

آتیه آفرینان

سلام رشته های مدیریت و حسابداری برای کار و تحصیل در این کشور مناسب می باشد، پیشنهاد می کنم ابتدا به صورت تحصیلی وارد این کشور شوید.

هستی

سلام، وقت تون بخیر آیا میشه با لیسانس پرستاری برای بورس با فاند رشته های ارشد مثل بیوتکنولوژی یا سم شناسی و... اقدام کرد؟ میشه بگید دقیقا چه رزومه ای لازمه؟

آتیه آفرینان

سلام اگر هدفتان تغییر رشته می باشد بایستی مجددا از لیسانس شروع کنید و اگر مقطع برایتان حائز اهمیت بوده برای پرستاری گزینه ی بهتری هست . ضمن اینکه اخذ بورسیه در مقاطع لیسانس و ارشد این کشور تضمینی نیست کشورهای ایتالیا و آلمان در رابطه با بورس پیشنهاد می شود.

کاظمی

سلام من رشته علوم سیاسی هست کره برای این رشته بورسیه داره ؟ و برای رشته علوم تجربی

آتیه آفرینان

سلام برای بورس تضمینی کشور های ایتالیا و آلمان گزینه ی بهتری هست ، بایستی استعلام رشته گرفته شود.

دنیا

سلام میخواستم بدونم بورسیه برا رشته ریاضی یا رشته تجربی بیشتر کره جنوبی میده و اینکه شرط معدل داره؟

آتیه آفرینان

سلام برای مدارس بین الملل همه ی کشور ها هزینه دارند بسته به شبانه و یا مدارس عادی هزینه تفاوت دارد.

ملی

سلام من رشتم تحربی هستش اما به دنس هم علاقه مند هستم که ایران نداشت..... میتونم بعد از رفتن به کره تغییر رشته بدم و دنس کار کنم؟ شرایطش چی هستش؟

آتیه آفرینان

سلام بله امکان اقدام وجود دارد برای این دسته از رشته ها کشور قبرس با توجه به تنوع رشته هایی که دارد هم گزینه ی خیلی خوبی می باشد.

رویا

سلام میشه بگید برای دریافت بودسیه کره جنوبی چه رشته ای باید بریم و اینکه برای قبولی در کره جنوبی چه کارهایی انجام دهیم

آتیه آفرینان

سلام خدمت شما. بسته به مقطع مورد نظر پاسخ سوال شما متفاوت است، اما اگر صرفا هدف شما بورس گرفتن هست کشور ایتالیا هم گزینه ی بسیار مناسبی برای شماست.

معصومه

سلام من کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه الزهرا با معدل 19 هستم، و یک مقاله داخلی دارم امکان تحصیل در رشته انیمیشن و مقطع ارشد در کره جنوبی وجود دارد؟ و آیا بورسیه تحصیلی برای این رشته دارند؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر. شرایط شما به صورت کلی مناسب می باشد اگر هدفتان مقطع دکتری بوده موضوع پایان نامه و مقالات شما تاثیر مستقیم دارد اگر هم ارشد مجدد بخواهید اقدام کنید معدل لیسانس و شرایط سنی حائز اهمیت می باشد. برای مشاوره تخصصی لطفا با شماره ی 02172207 تماس بگیرید، همکاران به صورت تخصصی راهنماییتان کنند.

۰۰۰

سلام من دوم دبیرستان هستم رشته ریاضی با نمرات ۲۰ و۱۹ آیلتس زبان انگلیسی رو هم دارم من میتونم از طرف کشور کره بورسیه بشیم رزومه من خوبه اگه بخوام رزومه خودم رو قوی کنم در حال حاضر باید چکار بکنم

آتیه آفرینان

با سلام. اگر به دنبال بورسیه هستید کشورهای مناسب تری همانند ایتالیا و آلمان و...وجود دارد. کشور کره جنوبی به خصوص برای مقطع کارشناسی پیشنهاد نمی شود.

sami

سلام خسته نباشید من درباره رشته پرستاری سوال داشتم من میتونم بعد از گذروندم دوره لیسانسم تو ایران برای فوق لیسانس به بورسیه کره جنوبی اقدام کنم…؟ الان دوره لیسانس تو ایران به مدت 4 ساله دیگه.بعد من حدودا تو سن 24 سالگی میتونم برای بورسیه اقدام کنم؟ و اینکه اگه مدرک زبان مثل تافل یا ایلتس و تاپیک هم داشته باشم امتیاز محسوب میشه دیگه. خواهش میکنم جوابم رو بدید چون خیلی برام مهمه و اینکه من بعد از رفتن به کره برای گذروندن دوره فوق لیسانسم اگه مشغول به کار در بیمارستان های اونجا بشم میتونم برای اقامت دائم اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام. رشته های علوم پزشکی همانند پرستاری در هر کشور بعد از گذراندن دوره معادل سازی مدارک امکان ادامه تحصیل و یا کار در این رشته را کسب میکنن.

Oktay

سلام. من دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور هستم میخواستم ببینم میتونم برای فوق لیسانس رشته حقوق تجارت بین‌الملل را در یکی از دانشگاه های کره جنوبی بورس بگیرم آیا بعد از فارغ التحصیلی امکان پیدا کردن شغل وجود دارد

آتیه آفرینان

با سلام. بله شما می توانید اقدام کنید برای ارشد این کشور، شهریه ی دانشگاه شما حدودا 4000 دلار برای 1 سال تحصیلی می باشد ضمن اینکه اجازه کار به صورت پاره وقت به شما داده می شود.

Wei

باسلام ببخشید من معدل دیپلم الف دارم ودر یکی از دانشگاه های معتبر تهران مشغول به تحصیل هستم اما هیچ مدرک زبانی ندارم آیا امکان تحصیل در رشته های مهندسی در کشور کره را دارم؟

آتیه آفرینان

با سلام . برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور مدرک زبان ایلتس 6.5 لازم هست فرد حتما ارائه دهد.

فاری

سلام وضعیت تحصیل در ارشد برای رشته های عمران و معماری چطوریه؟بورسیه میکنن؟

آتیه آفرینان

با سلام . تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این کشور هزینه دارد بسته به نوع دانشگاه و رشته متغیر می باشد. شهریه سالیانه 4000 الی 5000 دلار می باشد. بورسیه بیشتر مختص افراد ، با رزومه ی تحقیقاتی (مقاله های بین المللی ) برای مقطع دکتری می باشد.

نونا

سلام خسته نباشید من تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شدم میخواستم بدونم ایا مقدوره که با مدرک دیپلم بورسیه شد برای رشته ی روانشناسی در دانشگاه سیول

آتیه آفرینان

سلام ممنون. تحصیل در دانشگاه های این کشور هزینه دارد امکان بورس برای مقطع دکتری فراهم است.

فاطمه

سلام روز بخیر. برای رشته های انسانی در مقطع فوق لیسانس بورسیه وجود دارد؟ به همراه مدرک آیلتس و تاپیک

آتیه آفرینان

با سلام ، در مقطع لیسانس در حال حاضر شرایط برای اخذ بورسیه دشوار می باشد بهتر است به کشورهای دیگری همچون ایتالیا که بورسیه استانی شامل حالتان می شود فکر کنید.

گیسو

با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم با مدرک کارشناسی مهندسی برق میشه برای زبان و ادبیات کره ای یا موسیقی مقطع ارشد اقدام کرد ؟ اگر ممکن باشه ، بورس هم میشه ؟

آتیه آفرینان

با سلام خدمت شما. خیر برای مقطع ارشد بایستی همان رشته ی لیسانس خود را، یا رشته های مدیریت اقدام کنید.

نگین صرافها

سلام خسته نباشید دانشگاه کره رشته گرافیک رایانه ام بورسیه می کنه و من سال ۹۹ دیپلم گرفتم می تونم اقدام کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام ؛ برای رشته های هنری در کشور کره امکان دریافت بورسیه برای متقاضیان ایرانی وجود ندارد. همچنین رقابت بسیار بالایی برای تحصیل در این مقطع برای رشته های هنری وجود دارد. در حالت کلی امکان اقدام بدون اخذ بورسیه برای رشته شما وجود دارد ولی میبایست برای تحصیل در رشته های هنری در کنار ارائه زبان مورد نیاز ، نمونه کار ارائه داده همچنین در آزمون ورودی مرتبط دانشگاه ها شرکت کنید.

Sungji

سلام. من درحال حاضر دبیرستان هستم، رشته ریاضی میخونم و میرم کلاس یازدهم. قصد دارم برای بورس دولت کره رشته مهندسی کامپیوتر شاخه نرم‌افزار اقدام کنم. میخواستم ببینم امکان بورس شدن برای کاردانی یعنی دقیقا بعد دیپلم هم امکان پذیره یا فقط برای کارشناسی و دکترا هست؟ برای اقدام باید از یکسال قبل (سال آینده) مدارک رو تحویل بدم؟ تاپیک چند باید داشته باشم؟ و اگه بخوام بورس دولت شم باتوجه به رشتم چه دانشگاهاییو پیشنهاد میکنید؟ اگه بخوام برای بورس دانشگاه ها اقدام کنم هزینه های بورس چقدر با اوناست و چقدر با خودمونه؟ و آیا امکان درخواست برای هردو بورس KGSP و بورس دانشگاه ها هست یا خیر؟

آتیه آفرینان

با سلام. امکان دریافت بورسیه در مقطع کارشناسی وجود دارد . تحصیل از طریق بورسیه در مقطع کارشناسی بسیار رقابتی بوده و افراد اندکی شامل خواهند شد اما در حالت کلی می بایست حداقل نمره زبان انگلیسی در حد آیلتس 5.5 در کنار آن زبان کره ای در سطح 3 و یا بالاتر ارائه دهید ؛ لذا معدل کل دیپلم و پیش شما می بایست از 16 بالاتر باشد . ارائه رزومه تحقیقاتی نیز از موارد مهم در دریافت بورسیه تلقی میشود.

سارینا

سلام ببخشید کره ی جنوبی بورسیه برای رشته ی پزشکی دارن؟ اگر ندارن چه رشته هایی رو بورسیه میکنن و شرایطشون چیه

آتیه آفرینان

سلام؛ بله امکان اخذ بورسیه از 30 تا 100 درصد وجود دارد . اما لازمه آن ارائه نمره زبان کره ای در سطح 3 و یا بالاتر در کنار آن زبان انگلیسی نیز نیاز هست ، همچنین می بایست حداقل معدل 16 به بالا در مقطع قبل را دریافت کرده باشید و از نظر تحقیقاتی نیز در سطح استانداردی باشید.

بیتا

سلام ینی اگه من تاپیکو قبول بشم میتونم پزشکی در کره پذیرش بشم؟

آتیه آفرینان

سلام و وقت بخیر . شما برای تحصیل رشته پزشکی در کره جنوبی باید زبان کره ای رو در سطح 5 ارائه دهید و در کنار آن تا حدی به زبان انگلیسی مسلط باشید ، اما برای پذیرش در رشته پزشکی می بایست در آزمون ورودی شرکت کنید و در رقابت با سایر متقاضیان وارد شوید تا موفق به اخذ پذیرش در این رشته شوید .

آتیه آفرینان

سلام دوست عزیز. شما برای تحصیل رشته پزشکی در کره جنوبی باید زبان کره ای رو در سطح 5 ارائه دهید و در کنار آن تا حدی به زبان انگلیسی مسلط باشید ، اما برای پذیرش در رشته پزشکی می بایست در آزمون ورودی شرکت کنید و در رقابت با سایر متقاضیان وارد شوید تا موفق به اخذ پذیرش در این رشته شوید .

Elmira

سلام من 1400 دیپلم میگیرم میخواستم بدونم میتونم برای پزشکی کره اقدام کنم؟ و اینکه کنکور مهم برای قبولی یا نه؟

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به اینکه بورسیه در رشته پزشکی بسیار سخت است. پیشنهاد میکنم برای کشورهای اروپایی که تحصیلات رایگان دارند اقدام نمایید.

هانیه

سلام من هانیه ام و ۱۳ سالمه و می‌خوام برای تحصیل در سن۱۵ سالگی(کلاس دهم) به کره برم.باید چیکار کنم؟

آتیه آفرینان

با سلام جهت مشاوره میتوانید همه روزه از ساعت 10 الی 18 با شماره 02172207 واحد مشاوره تماس حاصل فرمایید. مشاوره اولیه این مرکز رایگان می باشد

مائده

سلام خسته نباشید من می خوام در دانشگاه اینجا (همین کشورمون) تحصیل کنم و رشتم تجربی هستش و می خوام پزشکی بخونم می خواستم بپرسم برای کار در زمینه پزشکی در کشور کره ی جنوبی باید چه اقدامی کنم و شرایطش چیه؟ و آیا پزشکی در کشور کره جنوبی درآمد خوبی دارد یا خیر؟

آتیه آفرینان

با سلام. برای گروه درمان باید زبان رسمی کره را در حد c1 یاد بگیرید. و آزمون مختص آن کشور را بدهید در صورت قبولی شرایطتون سنجیده میشود.

tina

سلام نمره دیپلمم 19/97 هست. می خوام در کره جنوبی داروسازی بخونم.آیا برای تحصیل در این رشته باید آزمونی مثل کنکور را در کره بدم یا دادن مدارک مورد نیاز و ریزنمرات کافی است؟ و اینکه بهتره از اول در کره داروسازی بخونم یا تا حدی در ایران بخونم و بعد اقدام کنم ؟

آتیه آفرینان

با سلام. برای تحصیل در رشته داروسازی در کشور کره جنوبی اکثراً دانشگاه های مورد تایید دارای آزمون ورودی هستند و می بایست حداقل نمره زبان آیلتس 6.5 ارائه دهید، در کنار آن تا حدی به زبان کره ای نیز تسلط داشته باشید . اگر قصد تحصیل در رشته داروسازی کشور کره را دارید بهتر است از ابتدا در این کشور به تحصیل این رشته بپردازید .

زهرا

با سلام و خسته نباشید امکان تحصیل در رشته فیزیو تراپی کره حنوبی وجود داره؟ موسسه شما در این زمینه فعالیت داره؟

آتیه آفرینان

با سلام. بله امکان اقدام در این رشته وجود دارد.

یلدا

سلام وقت بخیر من ترم 4کارشناسی روانشناسی در دانشگاه غیرانتفاعی هستم و مدرک هیپنوتیزم دارم و گواهی فارغ التحصیلی زبان و یک مدرک فعالیت اجتماعی در زمینه کمک به کودکان کار هم دارم معدلم ولی تقریبا 15،16هستش.میخواستم بدونم شرایط تحصیل برای ارشد با شرایط من چجوریه؟

آتیه آفرینان

سلام و وقت بخیر. در مقطع ارشد شما می بایست حداقل نمره زبان آیلتس 6.5 ارائه دهید لذا برای تحصیل در این مقطع با ارائه حداقل معدل 12 هم امکان اقدام وجود دارد. هزینه های تحصیل نیز سالیانه به طور متوسط بین 5 تا 6 هزار دلار سالیانه در نظر گرفته می شود.

مهدی

سلام ببخشید یه سوال داستممیخواستم بدونم که برای کار و تحصیل در کره ی جنوبی بهترین رشته ها چی هستند؟

سارا جوادی

با سلام رشته های مرتبط با فناوری و تکنولوژی

Mahdie

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم اگه دیپلمم نمره بالایی داشته باشه و زبان انگلیسی و کره ای رو بلد باشم میتونم بورسیه کره رو برای پزشکی بگیرم

سارا جوادی

با سلام بورسیه در رشته پزشکی بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است. پیشنهاد میکنم برای کشورهای اروپایی که تحصیلات رایگان دارند مثل آلمان و ایتالیا اقدام نمایید.

ستایش

ببخشید برای تحصیل  تو دبیرستاناش شرایطچیه؟

سارا جوادی

با سلام برای کره جنوبی برای ویزای دانشجویی میتوان اقدام کرد و برای ویزای دانش آموزی راهی فعلا نیست.پیشنهاد گروه آتیه آفرینان اقدام برای دبیرستان مالزی است.

شهرزاد

سلام من دانشجوی رشته نقاشی ترم 4 در دانشگاه ملی هستم معدلم الف هست ولی زیر 18 هست میخواستم بدونم که میتونم برای لیسانس گرافیک اقدام کنم یا بهتره برای ارشد اقدام کنم ؟

سارا جوادی

با سلام برای اکثر افراد توصیه میکنیم برای مقطع ارشد اقدام کنند. پیشنهاد میکنم شرایطتون بیشتر بررسی شود.

KASRA

سلام ببخشید من ایلتس 7 دارم مدرک زبان کره ای و ژاپنی را دارم 2 مقاله isi و مدرک کارشناسی و ا17   از دانشگاه پلی تکنیک امیر کبیر تهران دارم و پرپوزال من در صحفه قبلی درباره تحصیل دکترا در ژاپن را مطالعه کردم و با وکیل هم صحبت کردم و گفت ژاپن سالی حداقل 12 هزار تا 15 هزار دلار هست و با کار دانشجویی میشه 70 درصد هزینه ارا تامین کردمیخواستم بدونم با شرایط من هزینه ها در کره جنوبی در مقطع دکترا چقدره؟من با کارشناسان خوب اتیه افرینان صحبت کردم و به من گفتند که که دوره دکترا در کره جنوبی 3 سال حداقل طول میکشه و با اینکه سفارت از هزینه های تحصیل و زندگی و بلیط رفت برگشت به کره را میخواد ایا امکان داره اون 30 درصد باقی مانده را از دانشگاه فاند گرفت یا برای همان 30 درصد که مجموعا ( 60 درصد کل هزینه ها برای دو سال میشه را از ایران کسی را برای ساپورت معرفی کرد)درضمن من ارشد را از دانشگاه تیانجین در چین دارمخیلی ممنون

سارا جوادی

سلام بله با رزومه ای که شما دارید قطعا شانس بالایی برای دریافت بورسیه دارید. گروه آتیه آفرینان برای شما آزروی موفقیت می کند.

مینا

دارای تاپیک ۴ و تافل ۸ هستم و سال دیگه کنکور میدم رشته تجربی آیا درست که میگن کره جنوبی پزشکی بورس نمی کنه در مقطع لیسانس ... حتی اگه خودمون هزینه بدیم آیا پرستاری در مقطع لیسانس رو هم بورس نمی کنه؟ اگه با هزینه خدم پزشکی ثبت نام کنم میش

مبینا

با سلام من رشته تجربی هستم مدرک کره ای و انگلیسی بالای دارم و معدل بالای۱۹ دارم . ایا درست است که می گویند کره جنوبی پزشکی را در مقطع لیسانس بورس نمی کند حتی دانشگاه های خصوصی؟

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز درسته. در این رشته ها بورسیه در کره جنوبی وجود ندارد. بهتر است برای کشورهایی که تحصیلات رایگان ارائه می دهند مثل آلمان اقدام کنید.

زهرا

سلاممن لیسانس اتاق عمل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارم میخواستم بدونم برای ارشد رشته خودم میتونم از کشور کره پذیرش بگیرم یا خیر و شرایط لازم چیه؟برای رشته پزشکی چطور ؟من ۲۴سالمه

سارا جوادی

با سلام رشته های گروه پیرا پزشکی در کره جنوبی به زبان کره ای برگذار می شوند.هزینه تحصیل نیز بین 3 الی 6 هزار دلار در هر ترم است.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button