یکی از بهترین راه های مهاجرت به چین ، تحصیل در چین می باشد. دانشگاه های چین با برخورداری از رتبه بندی جهانی بسیار خوب در میان دانشگاه های جهان گزینه ای مناسبی برای افرادی می باشد که به دنبال تحصیل در کشوری مدرن و پیشرفته با هزینه ای مقرون به صرفه هستند.

امروزه بیش از 490000 دانشجوی خارجی تحصیل در چین را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند که این انتخاب دلایل متعددی دارد و یکی از مهمترین این دلایل اختصاص بورسیه به دانشجویان خارجی است که این مبلغ جدا از مبلغی می باشد که از طرف دولت های محلی و استانی برای بورسیه دانشجویان خارجی اختصاص یافته است .در این مقاله قصد داریم درباره تحصیل کارشناسی در چین  توضیح دهیم.

حتما بخوانید: اقامت در چین

تحصیل در چین | تحصیل کارشناسی در چین | صفر تا صد تحصیل در چین
تحصیل در چین | تحصیل کارشناسی در چین | صفر تا صد تحصیل در چین

شهریه دانشگاه های چین در مقطع لیسانس

مدت زمان تحصیل کارشناسی در چین اکثرا 4 ساله می باشد. مقطع لیسانس در چین در اکثر رشته ها و دانشگاه های ممتاز چین به زبان انگلیسی ارائه می شود.

در این مقطع دانشگاه ها 2 بار در سال در ترم های ژانویه و سپتامبر دانشجو می پذیرند. شهریه دانشگاه های چین در مقطع کارشناسی بین 2000 تا 3000 دلار در سال با توجه به رشته و دانشگاه متغیر می باشد.

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های چین

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های چین به شرح زیر است:

دانشجویان جهت پذیرش در دانشگاه های چین برای مقطع کارشناسی بایستی یکسری شرایط را دارا باشند. دانشجویان متقاضی بایستی مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند و معدل آن ها بالای 14 باشد.

همچنین دروس در این مقطع به زبان انگلیسی و یا چینی تدریس می شود که تسلط به یکی از این زبان ها برای ورود به دانشگاه، از شرایط تحصیل می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button