تحصیل کارشناسی در سنت کیتس

آموزش عالی سنت کیتس در سطح بالاتری از متوسط تحصیلی قرار گرفته است و دانش آموزان بایستی کلیه سال های تحصیلی در مقاطع مختلف را گذرانده باشند و مدرک دیپلم خود را به دست آورده باشند .سه تا سطح آموزش عالی در سنت کیتس وجود دارد : کارشناسی در سنت کیتس ، کارشناسی ارشد در سنت کیتس و دکترا . لازم به ذکر است که حداقل سن برای ثبت نام در دانشگاه های سنت کیتس 18 سال می باشد . کالج های موجود و فعال در سنت کیتس معمولا از علوم طبیعی و اجتماعی و مطالعات انسانی تشکیل شده است . دانش آموزان در این دوره ها معمولا در سنین 18 تا 22 سالگی وارد دانشگاه می شوند و پس از آن برای حضور در دانشگاه برای کسب مدرک کارشناسی در رشته های علاقه خود را آماده می کنند . علاوه بر تحصیلات تکمیلی و مدارس حرفه ای و امکانات متنوع دیگر برای دانشجویان فراهم می شود . حال در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی در مورد تحصیل کارشناسی در سنت کیتس بپردازیم.

در مقاله ” مهاجرت به سنت کیتس” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به سنت کیتس اطلاعات کسب کنید .

مدت تحصیل کارشناسی در سنت کیتس معمولا 4 سال می باشد . بخش عمده ای از آموزش عالی در سنت کیتس را کالج ها و دانشگاه های خصوصی تشکیل می دهند. حدود 200 دانشگاه متعلق به بخش خصوصی و کالج ها وجود دارد که این موضوع باعث بوجود آمدن سطح بالایی از رقابت شده است که نتیجه آن افت هزینه ها در سنت کیتس نسبت به سایر مناطق بوده است . زمینه های مطالعاتی موسسات آموزشی سنت کیتس عبارتند از : پزشکی، مهندسی، علوم انسانی،کسب و کار و امور مالی . درحال حاضر تدریس در موسسات آموزش عالی در سنت کیتس به زبان انگلیسی ارائه می شود . دانشجویان مقطع کارشناسی سنت کیتس مجوز کار در محدوده ای 10 تا 20 ساعت به صورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین ۸ تا۱۰ دلار  به ازای هر ساعت می باشد . از شرایط عمومی برای کار دانشجویی در سنت کیتس می توان به مواردی از قبیل پذیرش از دانشگاه ، حداقل 18 سال سن، سلامت کامل جسمی و روحی و تسلط بر زبان انگلیسی اشاره کرد .

تحصیل لیسانس در سنت کیتس به زبان رسمی این کشور یعنی زبان انگلیسی ارایه می شود. البته تعداد رشته هایی که در مقطع کارشناسی در سنت کیتس ارائه می شود بسیار محدود است چرا که از ۵ دانشگاه اصلی این کشور چهار دانشگاه آن دوره های خود را در فیلد علوم پزشکی و دام پزشکی ارایه می کنند . تنها رشته هایی که در مقطع کارشناسی در سنت کیتس البته در دانشگاه های اصلی ارایه می شود در دانشگاه International University for Graduate Studies ارایه می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در سنت کیتس می توانید مقاله ” تحصیل در سنت کیتس” را مطالعه فرمایید .

تحصیل کارشناسی در سنت کیتس

تحصیل کارشناسی در سنت کیتس

تحصیل کارشناسی در سنت کیتسشرایط اخذ پذیرش تحصیل کارشناسی در دانشگاه های سنت کیتس

شرایط اخذ پذیرش تحصیل کارشناسی در دانشگاه های سنت کیتس به شرح زیر است :

کسانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های سنت کیتس را دارند می بایست برای اخذ پذیرش در این مقطع ، مدرک آیلتس خود را با نمره ۶ ارائه دهند ، برای پذیرش در دانشگاه های رده برتر سنت کیتس ، می بایست معدل فرد متقاضی بالای ۱۵ باشد . لازم به ذکر است برای کسانی که قصد اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی در سنت کیتس را دارند، سن نیز مهم می باشد. در واقع کسی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی در سنت کیتس را دارد باید شرایط سنی مناسبی داشته باشد و فاصله ای بین اخذ مدرک دیپلم و لیسانس وی زیاد نباشد، در غیر این صورت حتی در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه امکان صدور ویزا وجود ندارد و امکان این که در زمان مصاحبه سفارت پذیرش فرد مورد قبول نباشد غیر ممکن نیست.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت سنت کیتس مقاله ” اقامت در سنت کیتس” را مطالعه بفرمایید .

لازم به ذکر است از همان ابتدا اجازه بردن همراه وجود نخواهد داشت و فرد متقاضی می بایست ابتدا برای سکونت خود به تنهایی اقدام نماید و بعد از ورود به سنت کیتس ، ثبت نام دانشگاه ، اسکان و اقدام برای کارهای شهروندی درخواستی مبنی برای ملحق شدن خانواده فرد داشته باشد و منظور از همراه، فرزند و همسر فرد می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button