تحصیل کارشناسی در سریلانکا

کشور سریلانکا جزیره ای در اقیانوس هند و در جنوب آسیا واقع شده است که مردم این کشور به طور گسترده به زبان انگلیسی صحبت می کنند . تعدادی از دانشجویان آمریکایی برای تحقیقات و مطالعات خود به این کشور مهاجرت می کنند زیرا به باور معتقدند که کشور سریلانکا تنوعی از ادیان ، قومیت ها ، جغرافیا و تنوع زیستی بالا برای تحقیقات خود می باشد و همان طور که می دانید یکی از راه های مهاجرت به سریلانکا ، تحصیل در سریلانکا و تحصیل کارشناسی در سریلانکا می باشد بنابراین در این مقاله به شرح مختصری در خصوص تحصیل کارشناسی در سریلانکا بپردازیم .

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت سریلانکا مقاله ” اقامت در سریلانکا ” را مطالعه بفرمایید .

افرادی که قصد دارند از طریق تحصیل لیسانس به کشور سریلانکا مهاجرت کنند بایستی سنوات 12 ساله داشته باشند که البته این موضوع شامل حال افراد دوره های کاردانش و فنی حرفه ای نمی باشد . تحصیل در سریلانکا در تمامی رشته ها امکان پذیر می باشد اما برای افرادی که در رشته های فنی و مهندسی هستند امکان بیشتری وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سریلانکا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سریلانکا ” بیاندازید.

تحصیل کارشناسی در سریلانکا

تحصیل کارشناسی در سریلانکا

تحصیل کارشناسی در سریلانکا در رشته های مهندسی 4 سال زمان می برد اما بقیه برنامه های استرالیایی و انگلیسی ۳ سال طول می کشد لذا پروسه تحصیلی در مقایسه با برنامه های استرالیایی و انگلیسی کوتاه تر می باشد. لازم به ذکر است تمام متقاضیان رشته های مقطع کارشناسی جهت پذیرش در دانشگاه های معتبر سریلانکا برابر قوانین تعیین شده بایستی مدرک زبان IELTS 6  را ارائه دهند .

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور سریلانکا دارید می توانید مقاله ” تحصیل در سریلانکا ” را مطالعه نمایید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button