تحصیل کارشناسی در دومینیکا

یکی از راه های مهاجرت به دومینیکا، تحصیل در دومینیکا و می توان گفت تحصیل کارشناسی در دومینیکا می باشد . تحصیلات عالی در دومینیکا یک گزینه مقرون به صرفه می باشد . دانشگاه های دومینیکا دارای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشند لذا قصد داریم در این مقاله بیشتر به موضوع تحصیل کارشناسی در دومینیکا بپردازیم .

برای اقامت و تابعیت در دومینیکا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل کارشناسی در دومینیکا مانند سایر کشورهای حوزه کارائیپ در اکثر دانشگاه های دومینیکا به زبان رسمی این کشور یعنی اسپانیایی ارائه می شود البته تحصیل لیسانس در دومینیکا به زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد و اکثر رشته ها در این مقطع به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی این کشور ارائه می شوند . رشته های ارائه شده در این مقطع در دانشگاه های دولتی بسیار محدود می باشد . برخی از رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی در دومینیکا در دانشگاه های دولتی این کشور به زبان فرانسوی ارائه می شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به دومینیکا شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به دومینیکا ” بیاندازید.

لازم به ذکر است که کشور دومینیکا به دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس اجازه نمی دهد که زبان اسپانیایی را در دانشگاه های دولتی این کشور و ارزان فرا بگیرند و در اکثر مواقع فرد متقاضی می بایست در همان ابتدا با تسلط به زبان اسپانیایی و ارایه مدارک دال بر داشتن دانش زبانی کافی برای اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور اقدام کند.

تحصیل کارشناسی در دومینیکا

تحصیل کارشناسی در دومینیکا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در دومینیکا می توانید مقاله ” تحصیل در دومینیکا ” را مطالعه فرمایید .

برای ورود مقطع کارشناسی در اکثر دانشگاه های خصوصی و یا دولتی مدرک زبان اسپانیایی در سطح b2 و یا زبان انگلیسی در سطح آیلتس ۶ مورد نیاز می بشد . همچنین امکان اجازه کار برای دانشجویان مقطع کارشناسی حدود ۱۰ ساعت در هفته وجود دارد .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button