تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ

یکی از راه های مهاجرت به لوکزامبورگ ، تحصیل در لوکزامبورگ و تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ می باشد . دانشجویان می توانند تحصیلات خود را در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ادامه دهند . از مزایای تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ می توان به سه زبانه بودن آن اشاره کرد که فرد متقاضی می تواند به یکی از سه زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی تحصیلات خود را ادامه دهد . کشور لوکزامبورگ دارای مدارس آموزش زبان می باشد که افراد متقاضی تحصیل کارشناسی در دانشگاه های لوکزامبورگ می توانند دوره های زبان خود را در آن طی کنند و پس از دریافت مدرک زبان وارد مقطع دانشگاه شوند . حال در این مقاله به تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ بپردازیم .

متقاضیان تحصیل لیسانس در لوکزامبورگ باید نظام تحصیلی 12 ساله را پشت سر گذاشته باشند و حداقل نمره آنها 75 درصد کل نمره باشد تا بتوانند اقدام کنند به عنوان مثال کسی که از ایران می خواهد جهت تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ اقدام کند ، باید حداقل معدل 15 را داشته باشد و باید گواهی و تاییدیه ای مبنی بر این که دوره تحصیلی متوسطه به پایان رسیده است ارائه دهد که نشانگر واجد شرایط بودن متقاضی می باشد .

در مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت لوکزامبورگ اطلاعات کسب کنید .

مدارس و دانشگاه های لوکزامبورگ به چهار زبان انگلیسی ، فرانسوی، آلمانی و لوکزامبورگ دوره های تحصیلی ارائه می دهند و بسته به دوره تحصیلی که انتخاب می کنید باید زبان خارجی را تا حدودی فرا گرفته باشید مثلا اگر متقاضی در دوره های  انگلیسی ثبت نام کرد در مقطع لیسانس آیلتس 6 ، در مقطع فوق لیسانس ، آیلتس 6.5 و در مقطع دکترا آیلتس 7 داشته باشد اما اگر به عنوان مثال با دوره زبان آلمانی اخذ پذیرش کرد در مقطع لیسانس ، B1 آلمانی ، فوق لیسانس B2 ,  و در مقطع دکترا ایلتس 7  و یا  C1 آلمانی را اخذ کرده باشد.

مدت زمان تحصیل مقطع کارشناسی در لوکزامبورگ متوسط بین ۳ تا ۴ سال خواهد بود و افرادی که دارای مدرک دیپلم باشند می توانند برای مقطع کارشناسی در کشور لوگزامبورگ اقدام کنند . تحصیل در این مقطع در ۲ ترم تحصیلی انجام می شود . تحصیل در لوگزامبورگ در مقطع کارشناسی در رشته های فنی و مهندسی و رشته های انسانی و علوم پایه امکان پذیر خواهد بود .

شما می توانید برای مهاجرت به لوکزامبورگ مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لوکزامبورگ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ  – مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی در دانشگاه های لوکزامبورگ

مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی در دانشگاه های لوکزامبورگ  به شرح زیر می باشد :

  1. ارائه کپی صفحه اول پاسپورت و یا ترجمه شناسنامه
  2. ارائه گواهی مبنی بر عدم منع تحصیل
  3. ترجمه مدارک تحصیلی خود توسط مترجمین رسمی دادگستری ( ترجمه ریز نمرات سه سال دیپلم، مدرک دیپلم، ریز نمرات پیش دانشگاهی، مدرک پیش دانشگاهی)
  4. تکمیل فرم پذیرش دانشگاه لوکزامبورگ
  5. کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا کارت معافیت از خدمت برای آقایان
  6. ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6
تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ

تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ

نکته : بر اساس قوانین فعلی دانشگاه های لوکزامبورگ  اعتبار مدارک ترجمه شده معمولا 6 ماه می باشد. بنابراین قابل ذکر است بهتر است که متقاضی مدارکی مانند شناسنامه ، عدم سوء پیشینه  را 2 ماه قبل از وقت سفارت تهیه کند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در لوکزامبورگ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لوکزامبورگ توضیح دادیم .

تحصیل کارشناسی در لوکزامبورگ  – هزینه تحصیل مقطع کارشناسی در دانشگاه های لوکزامبورگ

هزینه تحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه های لوکزامبورگ 3200 تا 4900 یورو به ازای هر ترم می باشد و دانشجویان باید شهریه تحصیلی را در ابتدای ترم پرداخت کنند .به عبارتی این افراد سالیانه حدود ۸ تا ۱۰ هزار یورو بابت تحصیل در لوکزامبورگ باید هزینه پرداخت کنند . در این مقطع دانشجویان حدود ۱۰ ساعت در هفته اجازه کار پاره وقت دانشجویی را خواهند داشت ،

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button