تحصیل کارشناسی در ایسلند

روش های متعددی جهت مهاجرت به ایسلند وجود دارد . بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل در ایسلند اقدام می کنند . این افراد می توانند پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی در ایسلند نسبت به اخذ تابعیت و اقامت در ایسلند اقدام نمایند . کشور ایسلند کشوری کاملا رسمی می باشد و زبان این کشور ایسلندی می باشد . از دیگر زبان های اصلی در کشور ایسلند، دانمارکی و انگلیسی خواهد بود که این زبان ها برای تکلم و برقراری ارتباط و تدریس در مدارس مورد استفاده قرار می گیرند . در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد تحصیل کارشناسی در ایسلند در اختیار متقاضیان قرار دهیم .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در ایسلند، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در ایسلند” است .

تحصیل کارشناسی در ایسلند در اکثر رشته ها به زبان انگلیسی می باشد که افراد باید با توجه به ورود به رشته های مختلف اقدام کنند . افراد جهت تحصیل در ایسلند می توانند در دو دوره تمام وقت و پاره وقت اقدام کنند . افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور ایسلند دارند و از لحاظ مدرک زبان در سطح بالایی نیستند می توانند برای تحصیل در دوره زبان اقدام و شرکت کنند . البته این دوره های زبان فقط به افرادی ارائه می شود که قصد ادامه تحصیل در رشته های مختلف را داشته باشند ولی از لحاظ زبان سطح بالایی نیستند که افراد پس از اتمام این دوره می توانند برای تحصیل در رشته مورد نظر اقدام نمایند . لازم به ذکر است که به دانشجویان فقط برای دوره های زبان پذیرش داده نمی شود همچنین افراد می توانند برای تحصیل لیسانس در ایسلند اقدام کنند . تحصیل در این مقطع مستلزم به گذراندن 180 واحد درسی (واحدهای تحصیلی معتبر در اروپا) می باشد . طول دوره کارشناسی در ایسلند بین 3 تا 4 سال می باشد . شایان به ذکر است که افراد متقاضی ادامه تحصیل در ایسلند می توانند در حین تحصیل به مدت 10 ساعت در هفته مشغول به تحصیل می شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایسلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ایسلند” بیاندازید.

تحصیل کارشناسی در ایسلند

تحصیل کارشناسی در ایسلند

تحصیل کارشناسی در ایسلند – مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی در ایسلند

مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی در ایسلند عبارتند از :

  • مدارک هویتی مانند شناسنامه، گذرنامه و غیره
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • فتوکپی از تمام صفحات مدارک هویتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه البته زمان این گواهی عدم سوء پیشینه نباید دیرتر از ۶ ماه باشد
  • پذیرش از دانشگاه معتبر که این پذیرش باید به سفارت ارائه شود
  • ترجمه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات و همچنین مدرک زبان معتبر جهت تحصیل کارشناسی در ایسلند
  • بیمه نامه پزشکی که این بیمه نامه باید از نظر کشور ایسلند معتبر باشد که حداقل باید ۶ ماه از تاریخی که فرد وارد کشور می شود باید اعتبار داشته باشد.
  • تعهد نامه بانکی که این تعهد نامه نشان دهنده ی پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی به مدت یک سال می باشد که هر فرد باید این ضمانت نامه را به سفارت ارائه کند .

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور ایسلند دارید می توانید مقاله ” تحصیل در ایسلند” را مطالعه نمایید.

ارائه مدارک تحصیلی فرد جهت اخذ پذیرش در مقاطع کارشناسی از دانشگاه های ایسلند مانند اکثر کشورها متفاوت می باشد و افراد متقاضی باید تمامی مدارک تحصیلی خود را به همراه ریز نمرات به زبان انگلیسی ترجمه کنند ، البته این مدارک باید به همراه اصل مدرک مورد نظر به صورت تایید شده ترجمه و ارائه شود.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button