تحصیل کارشناسی در ارمنستان

با توجه به نزدیکی کشور ارمنستان به ایران و وجود دانشگاه های خوبی مانند دانشگاه دولتی ایروان ، تحصیل در ارمنستان اخیرا مورد توجه برخی از متقاضیان قرار گرفته است . در کشور ارمنستان رشته های تحصیلی زیادی در زیر گروه های علوم انسانی، پزشکی، علوم مهندسی، علوم پایه و هنر تدریس می شوند . همچنین دانشگاه های مختلف به زبان های مختلف تدریس می کنند مانند دانشگاه آمریکایی و آکادمی اروپایی به زبان انگلیسی ، دانشگاه فرانسوی به زبان فرانسه ، دانشگاه روسیه به زبان روسی. به طور کلی از مزایای تحصیل در ارمنستان می توان به نزدیکی به ایران، هزینه رفت و آمد ارزان به ایران، نزدیکی فرهنگ خانواده های ارمنی به ایرانیان و نبود بحران های اجتماعی مانند اعتیاد و درگیری و نزاع و وجود امنیت اجتماعی بالا اشاره نمود . بسیاری از افراد به علت نزدیکی ارمنستان با ایران این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند در ادامه درباره تحصیل کارشناسی در ارمنستان توضیح خواهیم داد .

یکی از روش های مهاجرت به ارمنستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ارمنستان” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل کارشناسی در ارمنستان

تحصیل کارشناسی در ارمنستان

تحصیل کارشناسی در ارمنستان – مدت زمان تحصیل کارشناسی در ارمنستان

مدت زمان تحصیل کارشناسی در ارمنستان ۴ سال می باشد اما به دانشجویان اجازه داده می شود تا ۶ سال تحصیل خود را ادامه دهند. متقاضیان کارشناسی در ارمنستان برای ورود به این مقطع باید در آزمون ورودی شرکت کنند. از لحاظ زبان تحصیل در ارمنستان ، در مقطع لیسانس در دانشگاه ایروان به زبان ارمنی می باشد که البته برای افرادی که با زبان ارمنی آشنا نیستند، یک دوره ی ۶ ماهه در دانشگاه برگزار می شود. البته لازم به ذکر است که تحصیل کارشناسی در ارمنستان در دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی ، فرانسوی ، روسی و… می باشد.

تحصیل کارشناسی در ارمنستان

تحصیل کارشناسی در ارمنستان

در مقاله ” اقامت در ارمنستان” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت ارمنستان اطلاعات کسب کنید .

اشخاصی که دارای مدرک فوق دیپلم یا کاردانی هستند، با توجه به این که در کشور ارمنستان مقطع کاردانی برای بسیاری رشته ها وجود ندارد، شخص ابتدا باید دوره ی کالج را سپری نماید، البته برای کسانی که دارای مدارک کاردانی الکترونیک، مخابرات، مکانیک و … می باشد ، امکان ادامه تحصیل از مقطع کاردانی به کارشناسی در ارمنستان وجود دارد که مدت آن نیز ۳ سال می باشد.

در مقاله ” تحصیل در ارمنستان” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در ارمنستان اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی در رومانی تحصیل کارشناسی در رومانی

کشور رومانی با پایتخت شهر بخارست در جنوبی شرقی قاره اروپا واقع شده است. رومانی از شرق با کشو...

تحصیل کارشناسی در بلژیک تحصیل کارشناسی در بلژیک

کشور بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و با کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و لوکزامبورگ همسایه م...

تحصیل کارشناسی در بلغارستان تحصیل کارشناسی در بلغارستان

تحصیل کارشناسی در بلغارستان کشور بلغارستان ، یک کشور کوچک و در عین حال دلربا در شبه جزیره ب...

نظرات کاربران
Call Now Button