صربستان ، کشوری واقع در اروپا و شبه جزیره بالکان می باشد که پایتخت آن شهر بلگراد است. این کشور دارای دانشگاه های معتبر می باشد که برخی از آنها قدمت زیادی دارند و به دلیل وجود دانشگاه های با قدمت زیاد و معتبر هر ساله تعدادی دانشجو به کشور صربستان سفر می کنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر برای تحصیل در صربستان در این مقاله شما را به مطالعه موضوع تحصیل کارشناسی ارشد در صربستان دعوت کنیم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در صربستان ” را مطالعه فرمایید .

فرد متقاضی تحصیل کارشناسی ارشد در صربستان ابتدا باید مدرک کارشناسی معتبر به همراه مدرک زبان انگلیسی آیلتس خود را برای بررسی به این کشور بفرستد و برای بررسی مدارک هر فرد توسط دولت صربستان هزینه ای در یافت می شود . اگر مدارک فرد متقاضی مورد تائید باشد دانشگاه آنها را تایید می کند و سپس فرد باید به کشور صربستان رفته و در یکی از آموزشگاه های زبان صربی ثبت نام کرده و گواهی انسیتوی زبان را دریافت کند که دریافت این گواهی الزامی می باشد. در مهم ترین مرحله تحصیل فوق لیسانس در صربستان باید در کنکور سراسری صربستان شرکت کند. ریز نمرات دوره کارشناسی و نمره حاصل از شرکت در کنکور معیار مهم برای پذیرش فرد در دانشگاه ها جهت تحصیل در دوره کارشناسی ارشد می باشد.

تحصیل کارشناسی ارشد در صربستان

تحصیل کارشناسی ارشد در صربستان

برای اقامت و تابعیت در صربستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در صربستان ” را مطالعه فرمایید .

ثبت نام در برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد در اکثر دانشگاه های صربستان در اوایل پاییز انجام می شود و  پذیرش به یک برنامه کارشناسی ارشد پس از اتمام موفقیت آمیز یک دوره کارشناسی در یک موضوع تحصیلی مرتبط مجاز و با داشتن حداقل امتیاز 180 ECTS است.  رشته ها در دوره کارشناسی ارشد در کشور صربستان به زبان انگلیسی برگزار می شوند . در مقطع کارشناسی ارشد در صربستان که حدودا 1 تا 2 سال طول می کشد فرد متقاضی باید حدود 60 تا 120 امتیاز کسب کند تا فارغ التحصیل شود . در این دوره به همراه مدرک کارشناسی ارشد ، یک مدرک درجه دوم تحصیلات کارشناسی نیز به فرد داده می شود .

در مقاله ” مهاجرت به صربستان ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به صربستان اطلاعات کسب کنید .

برای تکمیل یک برنامه تحصیلی فوق لیسانس، یک دانشجو باید از پایان نامه کارشناسی ارشد خود در پایان تحصیلات دفاع نماید. لازم به ذکر است که برنامه های کارشناسی ارشد ممکن است به صورت آنلاین یا نیمه وقت ارائه شوند، بنابراین دانشجویان می توانند تحصیلات خود را به نحوی که برای آنها مناسب است، انتخاب و دنبال کنند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button