تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا

تحصیل در مالتا می تواند انتخاب خوبی برای متقاضیان تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی باشد و علاوه بر تحصیل در این کشور کوچک می توان به عنوان یک گردشگر از این جزیره زیبا دیدن کرد . لازم به ذکر است که فرد در حین تحصیل در مالتا یا تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا می تواند به سایر کشورها به آسانی تردد نماید و از شرایط تحصیلی در دیگر کشورها نیز اطلاع داشته باشد . بیمه سلامت و خدمات بهداشتی برای ساکنین مالتا کاملا رایگان می باشد، اما دانشجویان بین المللی باید بیمه خصوصی نیز تهیه کنند و باید گفت که سطح مراقبت های بهداشت و سلامت در مالتا بسیار بالا و در جایگاه پنجم در جهان قرار دارد. حال در این مقاله قصد داریم به شرح تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا بپردازیم .

کشور مالتا یک کشور نسبتاً صلح آمیز و زیبا می باشد و مشاغل حرفه ای بسیاری برای دانشجویان کارشناسی ارشد در مالتا پس از فارغ التحصیلی وجود دارد که می توانند بر روی آن تمرکز داشته باشند. رشته های گروه الکترونیک و فناوری کامپیوتری و همچنین حوزه های مهندسی و پزشکی در میان دانشجویان خارجی بسیار محبوب می باشد . در واقع در تمام حوزه های مورد علاقه دانشجویان، گزینه های تحصیلی بسیاری در دانشگاه مالتا وجود دارد. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند پس از اتمام تحصیلات و دریافت مدرک تحصیلی خود اقامت دائم داشته باشند. دلایل زیادی برای این کار وجود دارد زیرا سطح بالای مراقبت های بهداشتی و پزشکی رایگان و سایر عوامل، مزایایی است که بسیاری را جذب می کند تا مالتا را به محل اقامت دائمی خود تبدیل کنند.

در مقاله ” اقامت در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت مالتا اطلاعات کسب کنید .

آموزش عالی در مالتا تحت تاثیر نظام آموزشی بریتانیا می باشد . در سال ۱۹۹۶، با معرفی کامپیوترها، تغییرات بزرگی در محیط دانشگاهی و معرفی بسیاری از رشته های تحصیلی مانند سیستم های اطلاعات کامپیوتری، فناوری و برنامه نویسی پیشرفته شد. بهترین دانشگاه که رشته های کارشناسی ارشد در مالتا را ارائه می دهد دانشگاه مالتا می باشد که عضو انجمن دانشگاه های مشترک المنافع است و تنها موسسه آموزش عالی در این منطقه می باشد . پذیرش در دانشگاه مالتا در اکثر رشته ها با توجه به نتایج امتحانات مقطع تحصیلی کارشناسی تعیین می شود، اما ممکن است بر اساس سطح پیشرفت و تجربه فردی در زمینه هایی مانند هنر و علوم نیز باشد. سیستم دانشگاه به ۱۴ دانشکده تقسیم می شود و رشته های مختلفی از جمله هنر، دبیری، مهندسی، حقوق، پزشکی، رسانه و فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود.

تحصیل کارشناسی ارشد در مالتامزایای تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا

تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا دارای شرایط و مزایایی می باشد که مزایای تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا به شرح زیر می باشد :

  • دروس ارائه شده جهت تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا به زبان انگلیسی می باشد و فرد پیش از تحصیل می تواند از طریق کالج های زبان،انگلیسی خود را تکمیل نماید .
  • دیگر مزیت هزینه های ارزان و مناسب این کشور می باشد که نسبت به هزینه تحصیل در دیگر کشورهای اروپایی میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد .

شما می توانید برای مهاجرت به مالتا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به مالتا ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا

تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا

تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا – مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا

مدارک لازم جهت تحصیل کارشناسی ارشد در مالتا عبارتند از :

  • اصل گذرنامه که مورد تایید دولت مالتا باشد.
  • یک قطعه عکس در اندازه گذرنامه
  • فرم درخواست امضا شده برای ویزا دانشجویی
  • یک برگ کپی از صفحه اطلاعات شخصی گذرنامه
  • دعوت نامه یا نامه تأیید پذیرش رسمی دانشگاه مورد نظر
  • رسید پرداخت شهریه دوره آموزشی یا رشته تحصیلی انتخابی جهت تحصیل فوق لیسانس در مالتا
  • تأییدیه آدرس فعلی دانشجو

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور مالتا دارید می توانید مقاله ” تحصیل در مالتا ” را مطالعه نمایید.

شایان ذکر است که ممکن است برخی اطلاعات و مدارک دیگر بر اساس نوع درخواست دانشجو لازم باشد. با توجه به حجم زیاد مدارک مورد نیاز توصیه می شود که دانشجویان تمام این اطلاعات را چند هفته یا چند ماه قبل از برنامه ریزی برای ثبت نام در دانشگاه جمع آوری و به اداره مهاجرت به مالتا ارسال کنند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button