تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور

در سالهای اخیر به علت دریافت رتبه های نسبتا بالای دانشگاه های سنگاپور در سطح جهان، استقبال دانشجویان ایرانی را برای دریافت پذیرش و اعزام دانشجو به خود جذب کرده است . سهولت رفت و آمد به ایران نیز از دیگر مزایای ادامه تحصیل در سنگاپور برای دانشجویان ایرانی می باشد همچنین متقاضیان اخذ بورسیه تحصیلی در سنگاپور می توانند برای دریافت کمک هزینه تحصیلی از دانشگاه های سنگاپور اقدام کنند . پذیرش در دانشگاه های سنگاپور جهت تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور کمی مشکل به نظر برسند اما با کمی تلاش می توان به آن دست یافت . حال در این مقاله قصد داریم به تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور بپردازیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به سنگاپور شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به سنگاپور” بیاندازید.

مدت تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور 2 سال می باشد و تحصیل در اکثر رشته ها در این مقطع امکان پذیر است . دانشجویان باید مدرک دوره لیسانس خود به همراه مدرک زبان انگلیسی را برای دانشگاه ارسال نمایند و در صورت تایید دانشگاه نامه پذیرش را دریافت کنند . تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور می تواند امکان گرفتن بورسیه در دوره دکترا را برای شخص فراهم کند و می توان گفت دانشگاه های کشور سنگاپور در مقطع فوق لیسانس دانشجویان با رزومه قوی را بورسیه می کنند .

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه صفر تا صد تحصیل در کشور سنگاپور 2019 دارید می توانید مقاله ” تحصیل در سنگاپور” را مطالعه نمایید.

تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور

تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور

مدرک دانشگاه های سنگاپور در اکثر نقاط جهان پذیرفته شده است و می توان در سایر کشورها به کار یا ادامه تحصیل مشغول شد و دانشجویان می توانند ۱۶ ساعت در هفته به کار مشغول شوند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنگاپور، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنگاپور” است .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button