تحصیل کارشناسی ارشد در اسلوونی

 کشور اسلوونی از جمله کشورهای اروپایی می باشد که گرفتن ویزای تحصیلی در آن در مقایسه با سایر کشورهای دیگر راحت تر است. دانشجویان بسیاری از سراسر جهان به دلیل شرایط ویژه ای از نظر تحصیل ارزان و با کیفیت متقاضی تحصیل در اسلوونی می باشند. علاقه مندان به تحصیل دراسلوونی در تمام سنین کشور اسلوونی را به عنوان یک کشور عالی و ایده آل برای تحصیل انتخاب می کنند. سیستم آموزشی و پرورش اسلوونی دارای رتبه ۱۲ در جهان و ۴ در اتحادیه اروپا می باشد. نرخ سواد ملی ۹۹٫۶ درصد است. زبان تحصیل در اکثر رشته های مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی می باشد و لازم است بدانید داشتن مدرک آیلتس شانس پذیرش در دانشگاه های اسلوونی را افزایش می دهد. از معتبرترین دانشگاه های اسلوونی جهت تحصیل کارشناسی ارشد در اسلوونی می توان به دانشگاه لیوبلیانا اشاره کرد و در این دانشگاه معمولا در مقطع کارشناسی ارشد رشته های کامپیوتر،اقتصاد و مدیریت آموزش داده می شود.

در مقاله ” اقامت در اسلوونی” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت اسلوونی اطلاعات کسب کنید .

دانشجویانی که مایل به ثبت نام در یک دانشگاه اسلوونی هستند، باید قبل از ورود به کشور برای اولین بار اجازه اقامت موقت کسب کنند. قبل از اینکه ویزای دانشجویی صادر شود باید 5 شرط زیر را داشته باشید:

  • اثبات پاسپورت معتبر
  • اثبات این که دانشجو هیچ سابقه کیفری در کشور خود ندارد
  • اثبات بیمه درمانی
  • اثبات این که دانشجو پول برای پوشش هزینه های زندگی در اسلوونی در طول دوره آموزشی خود را دارد
  • مدارک پذیرش از موسسه آموزشی یا دانشگاه های اسلوونی

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در اسلوونی” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در اسلوونی توضیح دادیم .

تحصیل کارشناسی ارشد در اسلوونی

تحصیل کارشناسی ارشد در اسلوونی

مقطع کارشناسی ارشد یک مدرک پیشرفته است که دانشگاه های سراسر جهان برای تکمیل تحصیلات تکمیلی در یک رشته خاص آن را ارایه می دهند. برنامه های کارشناسی ارشد معمولا یک یا دو سال طول می کشد تا فارغ التحصیلان را برای حرفه ای در حوزه انتخابی خود آماده کنند. دریافت مدرک کارشناسی ارشد دارای مزایای حرفه ای، شخصی و تحصیلی برای دانشجویان است که از یک دوره کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.
مدارک تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی شامل هنر، تجارت، مهندسی و فناوری، حقوق، علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم زیستی و زندگی و علوم طبیعی در دسترس می باشد. در هر یک از این رشته های تحصیلی، تخصص های عملی فراوانی در رشته های خاص در دسترس است.

یکی از روش های مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به اسلوونی” اطلاعات کسب کنید .

تحصیل کارشناسی ارشد در اسلوونیهزینه تحصیل کارشناسی ارشد در اسلوونی

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در اسلوونی معمولا سالی ۵ هزار یورو می باشد . به دانشجویان کارشناسی ارشد در اجازه ۲۰ ساعت کار در طول هفته داده می شود تا بتوانند بخشی از هزینه خود را جبران نمایند.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button