تحصیل کارشناسی ارشد در ایرلند

دانشجویان کارشناسی ارشد در ایرلند یا فوق لیسانس در ایرلند می توانند مدارک تحصیلی خود را از بهترین دانشگاه های اروپا اخذ کرده و شانس خود را جهت اخذ بورسیه تحصیلی در ایرلند در مقطع دکترا افزایش دهند . دوره تحصیل کارشناسی ارشد در ایرلند 2 ساله می باشد . در صورتی که متقاضیان دارای مدرک زبان انگلیسی ندارند دروه های که معمولا 5 هفته به طول می انجامد و هزینه آنها حدود 1200 یورو می باشد . دروس دانشگاهی کشور ایرلند به دو زبان ایرلندی و انگلیسی تدریس می شود و متقاضیان می توانند در دانشگاه های انگلیسی زبان تحصیل کنند . افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارند می بایستی مدرک آیلتس 6 تا 6.5 را به دانشگاه ارائه دهند . دانشجویان کارشناسی ارشد در ایرلند مجوز کار در محدوده ای 20 ساعت در هفته را دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 10 تا 12 یورو به ازای هر ساعت می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایرلند شرکت آتیه آفرینان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ایرلند” بیاندازید.

قابل توجه است که هر فرد قصد ادامه تحصیل در ایرلند را داشته باشد قبل از رفتن به ایرلند و برای رفتن به سفارت باید نامه ای مبنی بر پشتوانه مالی نشان دهد که مبلغ آن برابر یک سال زندگی در ایرلند است. کسانی که قصد دارند بعد از پایان تحصیل خود در کشور ایرلند مشغول به کار تمام وقت شوند می بایستی به زبان ایرلندی مسلط بوده و دوره ی تحصیلی خود را به خوبی گذرانده باشند تا بتوانند شغل مناسبی را پیدا کنند و در نتیجه بعد از کسب شغل ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

تحصیل کارشناسی ارشد در ایرلند

تحصیل کارشناسی ارشد در ایرلند

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ایرلند” را مطالعه فرمایید .

لازم به ذکر است اخذ اقامت در ایرلند به صورت دائم بسیار دشوار و طولانی می باشد و افراد می بایستی مدت زمان زیادی را در کشور ایرلند کار کنند تا طول دوره را سپری کرده و اقامت دائم را اخذ کنند و پس از اخذ اقامت دائم پروسه گرفتن پاس ایرلندی را بگذرانند.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت ایرلند مقاله ” اقامت در ایرلند” را مطالعه بفرمایید .

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button