دانشجویان کارشناسی ارشد در اوکراین یا فوق لیسانس در اوکراین می توانند مدارک تحصیلی خود را از بهترین دانشگاه های اروپا اخذ کرده و شانس خود را جهت اخذ بورسیه تحصیلی در اوکراین در مقطع دکترا افزایش دهند. دوره تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین تقریبا 2 ساله می باشد.
در صورتی که متقاضیان مدرک زبان انگلیسی ندارند دروه های زبان 1 سال تحصیلی به طول می انجامد و هزینه آنها حدود 1200-1600 یورو می باشد.

دروس دانشگاهی کشور اوکراین به 2 زبان روسی و انگلیسی تدریس می شود و متقاضیان می توانند در دانشگاه های انگلیسی زبان تحصیل کنند. افرادی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارند می بایستی مدرک آیلتس 6 تا 6/5 را به دانشگاه ارائه دهند.
دانشجویان کارشناسی ارشد در اوکراین مجوز کار در در حدود 20 ساعت در هفته را دارند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا 10 یورو به ازای هر ساعت می باشد.

تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین
تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین


این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، هرگونه سوال در رابطه با مهاجرت به اوکراین و تحصیل در اوکراین را دارید با موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین

تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین (تحصیل در مقطع فوق لیسانس در اوکراین)  به یکی از 2 زبان انگلیسی و روسی امکان پذیر می باشد. طول دوره تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین تقریبا 2 ساله در نظر گرفته شده است.
افرادی که پذیرش تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین دریافت کرده اند و فارغ التحصیل شده اند این امکان برایشان وجود دارد که مشغول به کار شوند و اقامت بگیرند.
همچنین پس از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اوکراین بستر برای دانشجویان مهیا است تا برای مقطع دکتری از دانشگاه های آمریکا، کانادا و اروپا پذیرش بگیرند.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین
شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین

 تحصیل کارشناسی ارشد در اوکراین – هزینه تحصیل در اوکراین

برای وارد شدن به دانشگاه های اوکراین دانشجویانی که تمایل به تحصیل به زبان روسی دارند باید دوره پیش دانشگاهی بگذرانند. هزینه دوره پیش دانشگاهی در دانشگاه های مختلف متغیر می باشد ولی معمولا هزینه تحصیل در اوکراین و شهریه یک دانشجو در اوکراین نسبت به سایر دانشگاه های اروپایی کمتر می باشد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

روش های متعددی جهت مهاجرت به نروژ وجود دارد و یکی از این روش ها ، اقدام برای ادامه تحصیل در ا...

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان

تحصیل کارشناسی ارشد در گرجستان کشور گرجستان ، یک کشور مستقل در منطقه قفقاز می باشد که در بی...

تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان تحصیل کارشناسی ارشد در لهستان

نظام آموزشی کشور لهستان با کیفیت بالا و خدمات عالی یکی از معدود کشورهایی می باشد که هر...

نظرات کاربران
Call Now Button