رشته پزشکی یکی از رشته های پرطرفدار در کل دنیا است. هر ساله تعداد افراد زیادی برای تحصیل در رشته های پزشکی داوطلب می شوند. افراد زیادی برای تحصیل پزشکی به کشور های خارجی مهاجرت می کنند.
تحصیل پزشکی در موناکو یکی از گزینه های افرادی است که می خواهند برای تحصیل  پزشکی به خارج از کشور بروند. البته توجه داشته باشید که هزینه ی زندگی و تحصیل در موناکو نسبتاً زیاد است و افراد باید از توانایی مالی کافی برای تحصیل پزشکی در موناکو برخوردار باشند.

برای اقامت و تابعیت در موناکو روش های متفاوتی وجود دارد موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در موناکو ” را مطالعه فرمایید.

تحصیل پزشکی در موناکو
تحصیل پزشکی در موناکو

تحصیل پزشکی در موناکو – اخذ پذیرش رشته پزشکی در موناکو

دانشجویان برای پذیرش در رشته پزشکی در موناکو و تحصیل پزشکی در موناکو باید دارای شرایط و توانایی های لازم باشند. داوطلبان باید از معدل دیپلم و پیش دانشگاهی خوبی برخوردار باشند و همچنین مدرک زبان داشته باشند. علاوه بر موارد گفته شده داوطلبان باید در آزمون ورودی دانشگاه شرکت نمایند و نمره قبولی کسب نمایند.

طول دوره تحصیل پزشکی در موناکو  معمولاً 6 سال است. دانشجویان می توانند برای تامین بخشی از هزینه های خود با توجه به مقطع تحصیلی خود در هر هفته بین 10 تا 30 ساعت کار کنند. همچنین بورسیه های تحصیلی نیز برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است که دانشجویان اگر شرایط لازم را دشته باشند می توانند از بورسیه تحصیلی نیز استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در خارج از کشور تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور برای بسیاری از افراد می‌تواند پله‌ای جهت اخذ اقامت در دیگر کشو...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button