تحصیل در مدارس گرجستان

کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان بسیاری به فکر مهاجرت به این کشور هستند . دغدغه ای که بسیاری از والدین دارند درباره تحصیل در مدارس گرجستان برای فرزندانشان است . زیرا یکی از حساس ترین مراحل زندگی آنها بوده و نقش بزرگی در تعیین سرنوشت فرزندان خواهد داشت . دریافت اقامت گرجستان از طریق ثبت نام فرزندان در مدارس نیز امکان پذیر است و از این رو علاقه مضاعفی در خانواده ها برای تحصیل در مدارس گرجستان ایجاد شده است . مدارس گرجستان نیز در دو بخش دولتی و خصوصی دسته بندی می شوند . در گرجستان مدارس بین المللی نیز برای دانش آموزان خارجی در نظر گرفته شده است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در گرجستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در گرجستان ” است .

تحصیل در مدارس گرجستان مدارس بین المللی در گرجستان

در گرجستان مدارس بین المللی متفاوتی وجود دارد که در زیر این مدارس را معرفی نموده ایم:

  • مدرسه بین المللی Buckswoodدر گرجستان یک مدرسه مستقل از وزارت آموزش و علوم گرجستان است که آموزش به کودکان 6 تا 18 سال( کلاس 1 تا 12) ارائه می نماید . همچنین دروس پیش دبستانی برای سنین 4 و 5 سال نیز ارائه می گردند. این مدرسه برنامه های A Level و GCSEنیز ارائه می نماید. سایت مدرسه :  http://www.buckswood.ge/geo
  • مدرسه بین المللی تفلیس این مدرسه برای دانش آموزان سنین 3 تا 18 سال می باشد و دروس یا به زبان انگلیسی و یا به زبان گرجی تدریس خواهند شد. سایت مدرسه : http://www.newschoolgeorgia.com/
  • مدرسه بین المللی QSI تفلیس این مدرسه یک موسسه خصوصی به زبان انگلیسی برای کودکان از 4 سال تا چهارم دبیرستان است که علاوه بر زبان انگلیسی، زبان های فرنسه، روسی و گرجی نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود.سایت مدرسه : https://www.qsi.org/grg_home/grg_home.htm
  • آکادمی انگلیسی گرجی که این آکادمی از دو بخش مدرسه گرجی( تدریس دروس به زبان گرجی) و مدرسه بین المللی انگلیسی تشکیل شده است. دروس در مدرسه بین المللی انگلیسی به زبان انگلیسی تدریس می شوند و شهریه ی آن بسته به کلاس ها از 5.000 دلار تا 15.000 دلار است. مدرک دیپلم این مدرسه بسیار با ارزش است و قابل مقایسه با دیپلم های بین المللی نظیر کمبریج است.
  • مدرسه اروپایی این مدرسه از 3 بخش گرجی، بین المللی و آمریکایی تشکیل شده است. هزینه سالانه بسته به نوع کلاس ها از 4.000 یورو تا 11.000 یورو است. از کلاس اول در این مدرسه دانش آموزان یادگیری دروس را به دو زبان آموخته و از کلاس سوم زبان سوم نیز اضافه می شود. جمعیت دانش آموزان در کلاس ها 15 نفر است .شهریه مدرسه شامل غذا و خدمات حمل و نقل نیز می شود.
  • مدرسه نیوتن این شهریه شامل غذا تا کلاس چهارم و انواع فعالیت های کلوبی از کلاس 1 تا 9 می باشد.
  • آکادمی آمریکایی Guivy Zaldastanishvili  که از کلاس هشتم شروع شده و شهریه سالانه آن 12.500 لاری گرجستان است و برای پایه های نهم تا دوازدهم، 32.000 لاری برآورد شده است. سایر مدارس بین المللی و انگلیسی زبان در گرجستان موارد زیر است که برای اطلاع از شهریه سالیانه آن ها باید به طور مستقیم با خود مدرسه ارتباط داشته باشید.
تحصیل در مدارس گرجستان

تحصیل در مدارس گرجستان

شما می توانید برای مهاجرت به گرجستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به گرجستان ” را مطالعه فرمایید .

لازم است فرزندان شما برای تحصیل در مدارس گرجستان سطح مناسبی از زبان را داشته باشند تا موفق به پذیرش در مدارس این کشور بشوند . خوب است بدانید مدرک بین المللی تفلیس گرجستان در همه دانشگاه ها پذیرفته می شود و فرزند شما می تواند حتی در اروپا ادامه تحصیل دهد . در مدارس بین المللی آموزش ها در سطح مطلوبی هستند و حتی تورهایی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا آموزش ها را به صورت عملی نیز ببینند و بیشتر در محیط باشند.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در گرجستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در گرجستان توضیح دادیم .

تحصیل در مدارس گرجستان شهریه مدارس بین المللی در گرجستان

همانطور که گفتیم مدارس بین المللی در گرجستان وجود دارد که دانش آموزان از آنها بتوانند استفاده کنند . اما شهریه این مدارس بین 5 هزار تا 20 هزار دلار در سال است و برای مدارس متوسط شهریه ای در حدود 3 هزار تا 5 هزار دلار باید بپردازید و مدارس کم هزینه تری با شهریه سالانه 100 تا 2000 لاری نیز وجود دارد ولی اغلب به زبان گرجی هستند .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل پزشکی در گرجستان تحصیل پزشکی در گرجستان

کشور گرجستان در منطقه قفقاز و اوراسیا واقع شده است. این کشور از نظر جغرافیایی از غرب با دریا...

مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی گرجستان هزینه های تحصیل در گروه پزشکی گرجستان

همانطور که می دانید کشور گرجستان یک کشور اوراسیایی است و پایتخت آن تفلیس است . امکان تحصیل د...

نظرات کاربران
Call Now Button