تحصیل در مدارس کشور کلمبیا

کشور کلمبیا در شمال غربی آمریکای جنوبی قرار دارد و چهارمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی می باشد . تحصیل در کلمبیا می تواند گزینه بسیار خوبی برای افراد بین المللی باشد . زبان اصلی مردم کشور کلمبیا اسپانیایی می باشد ولی در برخی از موسسات آموزشی ، دوره هایی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود . بخش آموزش در کلمبیا در سال 1960 شروع به رشد کرده است به طوری که در سال های 1966 تا 1968 میلادی ، دولت بودجه 5 برابری را به بخش آموزش اختصاص داده است و میزان ثبت نام در مقطع ابتدایی در این سالها بیش از 5 برابر ، ثبت نام در مقطع متوسطه 6 برابر و ثبت نام ثبت نام در دانشگاه ها بیش از 15 برابر نسبت به سال های قبل از این تاریخ افزایش یافته است . در ادامه قصد داریم در مورد نظام آموزش و پرورش کلمبیا و تحصیل در مدارس کشور کلمبیا اطلاعات بیشتری را کسب کنیم .

در مقاله ” اقامت در کلمبیا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

نظام آموزش و پرورش کلمبیا شامل یک سیستم ۱۱ ساله ابتدایی و متوسطه می باشد که از ۵ سال دوره ابتدایی، ۴ سال دوره متوسطه و ۲ سال دبیرستان به عنوان دوره پیش از دانشگاه و سه سطح دوره دانشگاهی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) و دوره های غیر دانشگاهی تکنسین و تکنولوژیست ارائه شده در مؤسسات فنی و حرفه ای تشکیل شده است . آموزش ابتدایی در کشور کلمبیا برای تمام دانش آموزان سنین ۵ تا ۱۵ سال رایگان است . زبان تحصیل در کشور کلمبیا اسپانیایی است اما در سال ۲۰۰۴ آموزش دو زبانه در سیستم آموزش ترویج شد. آموزش ابتدایی از سن ۶ سالگی آغاز می شود و برنامه آموزشی توسط آموزش و پرورش در هر سال اعلام می شود که عبارتند از : علوم طبیعی و محیط زیست، تاریخ، جغرافیا، علوم اجتماعی، هنر، اخلاق، تربیت بدنی و ورزش، زبان اسپانیایی و زبان خارجی، مطالعات دینی، ریاضیات و علوم علوم انسانی .

تحصیل در مدارس کشور کلمبیا

تحصیل در مدارس کشور کلمبیا

یکی از روش های مهاجرت به کلمبیا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به کلمبیا ” اطلاعات کسب کنید .

آموزش متوسطه در کشور کلمبیا ۶ ساله است و به دو دوره تقسیم می شود که دوره اول ۴ ساله است و اکثر دانش آموزان در سن ۱۱ سالگی وارد این دوره می شوند و دوره دوم ۲ ساله است که برای دانش آموزان ۱۵ تا ۱۶ سال در نظر گرفته شده است . دانش آموزان پس از پایان دوره متوسطه موفق به اخذ مدرک دیپلم ایالات متحده می شوند و با قبولی در آزمون پیشرفت تحصیلی که در هر سال ۲ بار برگزار می شود اجازه ورود به دانشگاه خواهند داشت.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

اما در پایان لازم است توضیح دهیم که چرا تحصیل در کلمبیا مورد توجه بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور قرار است؟ به دلایل :

  • کلمبیا کشوری چند قومی و چند فرهنگی می باشد .
  • سیستم آموزشی دو زبانه و ارائه بسیاری از برنامه های دوره کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی
  • محیطی بسیار مناسب برای یادگیری زبان اسپانیایی
  • تنوع دوره های آموزشی در دانشگاهها و مؤسسات آموزشی
  • هزینه پایین تحصیل و زندگی در کشور کلمبیا
  • رتبه بالای دانشگاه های کلمبیا

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری کلمبیا تحصیل در رشته پرستاری کلمبیا

رشته پرستاری یکی از رشته های تحصیلی و کاری پر طرفدار دنیاست . کشور کلمبیا از مقاصد عالی جهت ...

تحصیل دندانپزشکی در کلمبیا تحصیل دندانپزشکی در کلمبیا

دانشگاه های کلمبیا در رتبه 300 دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. افراد زیادی برای ادامه تحصی...

تحصیل در کلمبیا تحصیل در کلمبیا

تحصیل در کلمبیا با توجه به شرایط پذیرش دانشگاه ها و همچنین آموزش های ارائه شده در این کشور ی...

نظرات کاربران
Call Now Button