تحصیل در مدارس کشور موناکو

کشور موناکو ، دومین کشور دنیا پس از واتیکان می باشد که پایتخت آن شهر مونت کارلو است . این کشور به دلیل وجود قوانین مالیاتی آزاد ، کازینوهای متعدد ، آب و هوای مطبوع به بهشت جهانگردان و ثروتمندان تبدیل شده است و از معدود کشورهایی می باشد که هیچ گونه مالیاتی از مردمش دریافت نمی کند . مهاجرت به کشور موناکو به نظر شبیه به مهاجرت به سایر کشورها آید ولی به دلیل لوکس و گران بودن این کشور ممکن است مقداری بالغ و شرایط خاص مهاجرت به موناکو با سایر کشورها متفاوت باشد . کشور موناکو از میزان بالای سواد برخوردار می باشد و بیش از 5 درصد بودجه این کشور صرف آموزش و پرورش شده است . از این رو مهاجرت تحصیلی به کشور موناکو و تحصیل در کشور موناکو مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است . این مقاله در رابطه با تحصیل در مدارس کشور موناکو توسط مشاروان موسسه آتیه آفرینان ایرانیان نگارش شده و در اختیار خوانندگان گرامی قرار گرفته است .

شما می توانید برای مهاجرت به موناکو مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به موناکو ” را مطالعه فرمایید .

آموزش و پرورش برای همه امکان پذیر است و در سطح جهانی شناخته شده است . آموزش و پرورش برای تمام کودکان در موناکو از سن 6 تا 16 سالگی اجباری می باشد . برنامه درسی در مدارس کشور موناکو مشابه کشور فرانسه است اما برنامه درسی طراحی شده است تا دیدگاه بین المللی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد . اما به طور کلی جدول زمانی ، برنامه های آموزشی و امتحانات مطابق با برنامه هایی می باشد که توسط مقامات آموزشی فرانسه مطرح شده است و امتحانات موسسات اموزش عالی ، تحت نظارت اداره آموزش عالی منطقه نیس هستند . تحصیل در مدارس کشور موناکو به زبان فرانسوی است و بعضی از مدارس زبان فرانسه را به عنوان زبان خارجه تدریس می کنند و این مزیتی است برای دانش آموزانی که فرانسوی زبان نیستند . طول دوره در کشور موناکو به ۳۶ هفته تقسیم می شود که از ماه سپتامبر شروع شده و تا جولای ادامه دارد و با ۴ دوره تعطیلات از هم جدا می شود (نیم ترم پاییز – کریسمس -نیم ترم فوریه – و تعطیلات شرقی). کودکان از سن ۳ سالگی می توانند در مدارس ثبت نام کنند و تمام مدارس ایالتی و شخصی تحت قرارداد به عنوان موسسات آموزشی فرانسوی در خارج از کشور تایید شده اند .تحصیل در مدارس کشور موناکو به زبان فرانسه و انگلیسی می باشد .

تحصیل در مدارس کشور موناکو

تحصیل در مدارس کشور موناکو

در مقاله ” تحصیل در موناکو ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در موناکو اطلاعات کسب کنید .

دلایلی که مدارس و موسسات موناکو ، سیستم آموزشی با کیفیتی دارند به شرح زیر می باشد :

  • داشتن کلاسهای کوچک در مدارس کشور موناکو
  • دروس ورزشی به وسیله مدرسینی عالی از کلاس های ابتدایی شروع می شود و کودکان شنا را از ۵ سالگی یاد می گیرند
  • مدارس کشور موناکو با تاکید بر تدریس زبان انگلیسی از سن ۳ سالگی ، زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می دهند.
  • همچنین گزینه های زیادی برای دانش آموزان در طول تحصیل در دسترس می باشد و به تناسب نیازها و توانایی ها کلاسهای مختلف بین المللی وجود دارد

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در موناکو ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در موناکو ” است .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته پرستاری موناکو تحصیل در رشته پرستاری موناکو

معمولا اکثر دانشجویان ایرانی برای تحصیل پرستاری متقاضی تحصیل در رشته پرستاری موناکو می با...

تحصیل در موناکو تحصیل در موناکو

بخش بزرگی از موناکو در قسمت کوچکی از خط ساحلی بین ایتالیا و فرانسه واقع شده است که گاهی ساحل...

تحصیل دندانپزشکی در موناکو تحصیل دندانپزشکی در موناکو

رشته دندانپزشکی در کشورهای مختلف از طرفداران زیادی برخوردار است. معمولاً اکثر داوطلبانی ک...

نظرات کاربران
Call Now Button