تحصیل در مدارس کشور بلاروس

افراد در زمان انتخاب یک مقصد برای ادامه تحصیلات خود معیارهای مختلفی از قبیل امنیت و آرامش کشور مقصد ، سطح آموزشی دانشگاه های آن کشور ، هزینه تحصیل و زندگی و غیره را در نظر می گیرند . اگر فردی به دنبال کشوری بسیار امن ، منظم ، آرام و به دور از هیاهو باشد ، ما کشور بلاروس را به وی پیشنهاد می کنیم زیرا کشور بلاروس یکی از ارزان ترین و امن ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل است . از این رو این مقاله به همت مشاورین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به موضوع تحصیل در مدارس کشور بلاروس اختصاص داده شده است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلاروس ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلاروس ” است .

به طورکلی تحصیل در بلاروس از سن 6 سالگی شروع می شود و تا 15 سالگی ادامه دارد که در این مدت تحصیل اجباری می باشد . تحصیل در مدارس کشور بلاروس در 4 مقطع زیر امکان پذیر می باشد که هر کدام از مقاطع شرایط خاص خود را دارند و به شرح زیر است :

  • تحصیل در مقطع ابتدایی کشور بلاروس : تحصیل در مقطع ابتدایی از سن 6 سالگی شروع می شود که تحصیل در این مقطع اجباری است . البته لازم به ذکر است قبل از آن در پیش دبستانی نیز تحصیل می کنند که زمینه آمادگی برای ورود به دبستان می باشد . تحصیل در مدارس ابتدایی در این کشور به صورت رایگان است .

در مقاله ” مهاجرت به بلاروس ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به بلاروس اطلاعات کسب کنید .

تحصیل در مدارس کشور بلاروس

تحصیل در مدارس کشور بلاروس

  • تحصیل در مقطع متوسطه کشور بلاروس : تحصیل در مقطع متوسطه کشور بلاروس 5 سال طول می کشد که برای تمامی افراد الزامی می باشد. در واقع در این مقطع دروس تخصصی شده و با به پایان رساندن آن یک مدرک پایه تحصیلی دریافت می کنند . متقاضیان پس از به پایان رساندن دوره دبیرستان با توجه به علاقه خود و وضعیت تحصیلی وارد دوره های تخصصی دبیرستان حرفه ای و کالج می شوند .
  • تحصیل در دبیرستان و کالج های کشور بلاروس : در واقع تحصیل در دبیرستان و کالج های کشور بلاروس اجباری نمی باشد و دانش آموز خود انتخاب می کند که وارد کالج شده و تحصیل کنند. تحصیل در کالج های کشور بلاروس حدود 2 سال طول می کشد ولی در صورتی که دانش آموز در رشته های ورزشی تحصیل کنند ممکن است 3 سال طول بکشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در بلاروس می توانید مقاله ” تحصیل در بلاروس ” را مطالعه فرمایید .

  • تحصیل در دبیرستان های تخصصی کشور بلاروس : در این مقطع دورس به صورت تخصصی آموزش داده می شود و در واقع آموزش عالی برای افرادی می باشد که قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر بلاروس را دارند .تحصیل در این مقطع 4 سال طول می کشد . افرادی که قصد ورود به دانشگاه های معتبر کشور بلاروس را دارند باید از این دوره ای تحصیلی را طی کنند تا با شرایطی بهتر جهت آزمون ورودی این کشور آماده شوند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در بلاروس تحصیل در بلاروس

تحصیل در بلاروس به دلیل مزایای بسیاری که برای متقاضیان تحصیل در اروپا دارد دارای طرفدار...

مهاجرت به بلاروس مهاجرت به بلاروس

مهاجرت به بلاروس و روش های مختلف اقامت در بلاروس در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. قبل از ...

تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس

برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی بلاروس ، مقیاس های پذیرش مربوط به علوم ، زیست شناسی ، شیمی و ف...

نظرات کاربران
Call Now Button