تحصیل در مدارس کشور ایسلند

یکی از موثرترین راه ها برای مهاجرت به ایسلند ، تحصیل در ایسلند می باشد و افرادی که برای مهاجرت اقدام می کنند باید شرایط آن را در نظر داشته باشند . به خصوص افرادی که برای تحصیل در کشور ایسلند اقدام می کنند باید تمام شرایط و مدارک آن را بدانند و در نهایت اقدام نمایند . در این مقاله قصد داریم در مورد تحصیل در مدارس کشور ایسلند صحبت کنیم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

کشور ایسلند فرصتی فوق العاده برای مطالعه و کسب مهارت های بالا و همچنین دانش با کیفیت بالا برای دانشجویان است که افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های ایسلند می توانند به راحتی از فرصت‌ های شغلی موجود در مناطق مختلف ایسلند استفاده کنند . افرادی که برای تحصیل وارد کشور ایسلند می ‌شوند می ‌توانند از فرصت ‌های زیادی استفاده کنند به علت اینکه کشور ایسلند جزء کشورهایی است که کم جمعیت اما پر از اتفاقات سرگرم کننده می باشد. دانشجویانی که وارد کشور ایسلند همچنین آب و هوای فوق العاده کشور ایسلند دانشجویان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

در مقاله ” مهاجرت به ایسلند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به ایسلد اطلاعات کسب کنید .

تحصیل در مدارس کشور ایسلند

تحصیل در مدارس کشور ایسلند

اصل نظام تحصیلی در کشور ایسلند این است که همه افراد صرف نظر از وضعیت اقتصادی، جنس، محل سکونت، مذهب، فرهنگ، معلولیت و غیره باید فرصت ادامه تحصیل را داشته باشند. هم اکنون ۱۹۲ موسسه برای آموزش اجباری و ۴۲ مدرسه برای آموزش و پرورش متوسطه و همچنین ۹ موسسه آموزش عالی در کشور ایسلند جهت ادامه تحصیل وجود دارد. هر فردی که تحصیلات خود را تا مقطع دبیرستان به طور کامل تمام کند می تواند جهت تحصیل در دانشگاه های ایسلند اقدام نماید. البته به جز افرادی که در رشته های خاص مثل پزشکی و دندانپزشکی قصد ادامه تحصیل دارند که باید شرایط خاصی را داشته باشند.

برای اقامت و تابعیت در ایسلند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

اولین قانون آموزش و پرورش در کشور ایسلند از سال ۱۹۰۷ آغاز شد و اولین برنامه درسی در این کشور در سال ۱۹۲۶ منتشر شد البته از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی در این سیستم ایجاد شده است.سیستم تحصیلی در کشور ایسلند به 4 قسمت تقسیم می شود . سیستم تحصیلی اجباری از سن ۶ تا ۱۶ سال می باشد که این سیستم توسط دولت تامین می شود و مدارس کشور ایسلند بیشتر به صورت دولتی فعالیت می کنند . اکثر کودکان کشور ایسلند در دوران پیش دبستانی حضور دارند و هزینه های آن به دلیل شوراهای محلی به میزان قابل توجهی تامین می شود و لازم به ذکر است که طبق سیستم آموزشی ایسلند هیچ هزینه ای برای تحصیلات اجباری وجود ندارد .مدارس خصوصی زیادی در ایسلند وجود ندارد. تحصیلات دوره متوسطه اجباری نیست ولی هر فردی که تحصیلات اجباری را تکمیل کرده است ، حق تحصیل در یک دبیرستان را دارد . معمولا دانش آموزان در این مقطع ۱۶ – ۲۰ سال سن دارند . به جز مدارس خصوصی ، هیچ هزینه ای برای تحصیلات عالی وجود ندارد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند

تحصیل در رشته فیزیوتراپی ایسلند از رشته های موردعلاقه دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کش...

تحصیل در رشته پرستاری ایسلند تحصیل در رشته پرستاری ایسلند

تحصیل در رشته پرستاری ایسلند متقاضیان زیادی دارد. تحصیل پرستاری در ایسلند نیز در همین خصوص ...

هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند هزینه های تحصیل در گروه پزشکی ایسلند

اگر قصد تحصیل در رشته پزشکی و گروه های دیگر پزشکی مانند دندانپزشکی و … را داشته باشید می ...

نظرات کاربران
Call Now Button