تحصیل در مدارس رومانی

کشور رومانی نیز از جمله کشور هایی است که افراد بسیاری به فکر مهاجرت به آن هستند . پایتخت رومانی بخارست است و در جنوب شرقی اروپا واقع شده است . یکی از راه های مهاجرت به رومانی از طریق تحصیل است . برای تحصیل در مدارس رومانی کودکان از سن 6 سالگی آموزش های لازم را می بینند . تحصیلات در این کشور اجباری است و برای افراد رومانیایی تحصیل در این کشور رایگان است . در رومانی امکان تحصیل به زبان های آلمانی و ترکی و مجاری نیز وجود دارد . رومانی یکی از کشورهایی است که برای تحصیل در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . تحصیل در مدارس رومانی دارای اولویت هایی مانند رشد ارزش های دموکراتیک و درک متقابل بین مردم و ارتباط بین زندگی و جامعه است و برای رشد شخصیت افراد تلاش می نماید . برای تحصیل در این کشور می بایست ویزای تحصیلی دریافت نمایید . با تحصیل در مدارس رومانی می توانید در دانشگاه های برتر و حتی به دانشگاه های آمریکا نیز پذیرش شوید . البته باید بتوانید رزومه قوی در مدت تحصیل خود در رومانی فراهم آورید تا شانس خود را برای ادامه تحصیل در برترین دانشگاه های دنیا بالا ببرید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در رومانی ” را مطالعه فرمایید .

تحصیل در مدارس رومانی تحصیل در مقطع ابتدایی در رومانی

بعد از گذراندن دوره مهد کودک که اختیاری می باشد کودکان باید دوره ابتدایی که اجباری است را بگذرانند . ابتدایی از سن 7 سالگی آغاز می شود و تا 16 سالگی باید تحصیلات اجباری خود را بگذرانند که دوره ابتدایی 4 ساله است و باقی تحصیل در طول 4 سال برای آموزش مقدماتی متوسطه و 4 سال دیگر برای دوره آموزش تکمیلی متوسطه خواهد بود .

تحصیل در مدارس رومانی

تحصیل در مدارس رومانی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به رومانی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به رومانی ” بیاندازید.

تحصیل در مدارس رومانی تحصیل در مقطع دبیرستان در رومانی

تحصیل در دبیرستان در کشور رومانی 4 ساله است و دانشجویانی که در دبیرستان ها تحصیل می کنند اگر برای ادامه تحصیل و ورود به دانشگاه شرایط لازم را نداشته باشند از سال دهم وارد دوره های هنرستان می شوند تا بتوانند نیروی مفیدی برای کار در این کشور باشند . تحصیل در دوره های دبیرستان به بخش های صنعتی ، هنری ، ورزشی ، علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک تقسیم می شوند . دانش آموزاني که توانايي ورود به دبيرستان را نداشته باشند بعد از اتمام دوره راهنمايي 2 سال دوره کارآموزي در رشته هاي مختلف را مي گذرانند و جذب سازمان هاي دولتي مي شوند. اين دوره ها در زمينه الکترونيک، مکانيک، تعميرکاري وسايل منزل، آرايشگري مردانه وزنانه و کليه کارهاي مربط به کارخانه ها که کارگر ماهر مي خواهند و مشاغل خدماتي درايندوره ها وجود دارد مي گردند.

برای اقامت و تابعیت در رومانی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در رومانی ” را مطالعه فرمایید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به رومانی از طریق سرمایه گذاری

کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته است و با دریای سیاه ، بلغارستان ، اوکراین ، مجارس...

تحصیل پزشکی در رومانی تحصیل پزشکی در رومانی

این روزها افراد زیادی به دنبال تحصیل در انواع رشته های پزشکی و دندانپزشکی می باشند و کشورها...

تحصیل دندانپزشکی در رومانی تحصیل دندانپزشکی در رومانی

تحصیل دندانپزشکی در رومانی حدود 6 سال به طول می انجامد و تحصیل در این رشته به زبان انگلیسی، ...

نظرات کاربران
Call Now Button